Schuim?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik spuug het schuim altijd uit, hoor! Slik jij dat door dan?
You naughty![]()
Lees het nu pas, thanksquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:46 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Niemand kan alles weten, en wat ik over jou musicalkennis heb gezien grenst aan het ongelofelijke.
Dat wil ik niet horen, hier zijn mensen die die rommel van een Grauzone "leuke muziek" vinden.quote:
Pagina 3 pas bij mij. En dit slowchatten maakt toch niet meer uit want dit dubbele-punten-topic stelt toch niks meer voor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:53 schreef lienelien het volgende:
gaat hard zeg, met dit topic! pagina 6 alweer!!
Neen. Maatje ( soms wel dan weer niet dan weer wel dan weer niet ) van 50 Centquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:54 schreef Neleos het volgende:
Is het van Busta Rhymhz dan?
Nee, "leuke muziek" is het niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat wil ik niet horen, hier zijn mensen die die rommel van een Grauzone "leuke muziek" vinden.
Muziek is het niet.quote:
Afgunstquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:56 schreef geenaam het volgende:
De artiest zal wel zo'n grote neger zijn met een veel te wijde broek en shirt, veel te veel kettingen en allemaal vrouwen om hem heen die daar alleen maar zitten voor het geld dat ze daarmee verdienen. Puntje waard?
Ik ga niet al die links aan klikken, maar we poetsen allebei onze tanden, en dat is goedquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
tandenpoetsen, met een tandenborstel en tandpasta En dat gaat dan schuimen
Ach ik heb dat niet nodig om mij gelukkig te voelen hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Afgunst. En ook niet Dr. Dre, die heeft het nummer wel geproduceerd
Gaan jullie zomaar met jongens naar bed?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
MaJo, zie het nu maar in, hij wil gewoon met je naar bed![]()
Nog iets gehoord van die ene jongen trouwens waar je het tijdens Rascal over had?
Dat is een 'crew'.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:58 schreef Supersheep het volgende:
G-Unit
Halleluja. Stanley had het geweten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:00 schreef Gooitzen het volgende:
the game
Euh, nee. Ik walg van ( de meeste troep van ) G-Unitquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:00 schreef MaJo het volgende:
Oh god G-unit, daar heeft jajong het eerder over gehad
Ik veroordeel jou toch ook niet kutalto.quote:
Ke, die links zijjn vrij klikbaar ja. goed gevondenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tssk. Daar heb ik moeite voor gedaan, ja!
KLIK KLIK KLIK KLIK. KLIKERDEKLIK.
Tjonge, die hint was wel erg intikkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Halleluja. Stanley had het geweten.
Gooitzen +2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |