Gut, ik ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:11 schreef raistlin6 het volgende:
ik ga ook naar lowlands ^^
Knap hoor, hoe zag je dat zo? Je kent ons befaamde hier-slowchatten-wij-nooit-enzo-topic?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oh oh, maar toch scherp dat ik zag welk topic jij aan het lezen was, vind ik![]()
Ja dat is wel zoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee, I bet that MaJo en Lienelien look good on the dancefloor
Laten we dat doen..dan kan ik óók op 1 eindigenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:16 schreef raistlin6 het volgende:
gaan we dan triviant spelen?
Ik zeg toch de meestenquote:
Ja, die ken ik ja. Dat was toch jullie honk, voor de AKQ bestond?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:17 schreef lienelien het volgende:
Knap hoor, hoe zag je dat zo? Je kent ons befaamde hier-slowchatten-wij-nooit-enzo-topic?
Ik ookquote:
Das helemaal niet waarquote:Knap hoor, hoe zag je dat zo? Je kent ons befaamde hier-slowchatten-wij-nooit-enzo-topic?
Hebben we die nog geopend? Dacht dat dat een idee was maar dat we die vrij snel afgeschoten haddenquote:Ja dat is wel zoMaar die was toen toch allang gesloten?
Ik neem bier en meisjes meequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:19 schreef raistlin6 het volgende:
ik heb een zweedse vlag over mn tent hangen (als het niet te hard regent) dan kunnen de fok! meisjes mijn tent vinden en de fok! jongetjes ook als ze bier meenemen.
Kloptquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, die ken ik ja. Dat was toch jullie honk, voor de AKQ bestond?
ah das helemaal goed natuurlijk.quote:
VanKampen + 1quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:21 schreef vanKampen het volgende:
sociale wetenschappen
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Klopt![]()
Nee, tot er een kutmod kwam en we braaf moesten zijn. Toen was het niet meer zo leuk, dus vluchtte MaJo naar dit hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |