Ja kom maarquote:
Wordt het nummer in het openbaar gedraaid? Op een plek waar mensen zijn?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:07 schreef raistlin6 het volgende:
oh maar dit nummer ken ik wel!!!!
hier heb ik op pinkpop nog blij op lopen dansen haha
Als je die echt in de OP gaat zetten kun je beter deze gebruiken: http://www.filefactory.com/file/6cd168/quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik neem 'm ff mee naar de OP....
...ga ik ook even tellen.
ja!!! en het is nog echt leuk ook!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wordt het nummer in het openbaar gedraaid? Op een plek waar mensen zijn?
Op 26 augustus is mijn 'schoonvader' jarig, dus helaasch...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:07 schreef wyccie het volgende:
En jij dan? Als jij ook nog gaat, hoeft MaJo helemaal niet meer bang te zijn.
Jammerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Op 26 augustus is mijn 'schoonvader' jarig, dus helaasch...
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:04 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Insert standaard Fok! post
Bewijzen!
/insert standaard Fok! post
Jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:09 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ja!!! en het is nog echt leuk ook!
vinden jullie me nu vreemd?
Ik ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:11 schreef raistlin6 het volgende:
ik ga ook naar lowlands ^^
Johquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:11 schreef Gooitzen het volgende:
waterstof, suurstof en koolstof. Maar wat is dat in vredesnaam in deze combinatie?
Dat is wel een heel opzichtige kloon, nu krijg je een week erbijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:11 schreef Nembrionic1 het volgende:
glucose mensen
I Bet That Indie Looks Good On The Dance Floorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
[afbeelding]
kijk: een meisjeshand, nagellak, weet je wel![]()
En zie je dat roze daar links van m'n laptop?
Genoeg bewijs zo?![]()
Je weet heus wel wat Fok! bewijs inhoudtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
[afbeelding]
kijk: een meisjeshand, nagellak, weet je wel![]()
En zie je dat roze daar links van m'n laptop?
Genoeg bewijs zo?![]()
Nee hoor, de meesten kennen elkaar van dit topic maar we zijn gewoon gezellig aan het kletsen waardoor het lijkt dat iedereen elkaar al eeuwen kent. Maar de meesten zijn "vreemden" voor elkaar hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:11 schreef vanKampen het volgende:
Ik ben er weer!
Even een vraagje over de MEET, lijkt me gezellig om te komen, maar heb het idee dat jullie elkaar allemaal al kennen, of gaan er meer "vreemden" heen?
Sounds, Soundsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
I Bet That Indie Looks Good On The Dance Floor
Sssst..Ik post zo weinig mogelijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is wel een heel opzichtige kloon, nu krijg je een week erbij.
Van wie is Nembrionic1 dan een kloon?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is wel een heel opzichtige kloon, nu krijg je een week erbij.
Nee, I bet that MaJo en Lienelien look good on the dancefloorquote:
Nog nooit iemand gezien, weet geen enkele echte naam...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:11 schreef vanKampen het volgende:
Ik ben er weer!
Even een vraagje over de MEET, lijkt me gezellig om te komen, maar heb het idee dat jullie elkaar allemaal al kennen, of gaan er meer "vreemden" heen?
Ik denk DeSiever.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Van wie is Nembrionic1 dan een kloon?
Ik weet het al, het is een kloon van Haruhi!
Oja, tietenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:12 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Je weet heus wel wat Fok! bewijs inhoudt
Maar ik geloof je hoor![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, de meesten kennen elkaar van dit topic maar we zijn gewoon gezellig aan het kletsen waardoor het lijkt dat iedereen elkaar al eeuwen kent. Maar de meesten zijn "vreemden" voor elkaar hoor
Toch zijn er wel uitzonderingen...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar de meesten zijn "vreemden" voor elkaar hoor
Pssst hou die vraag even voor je, kunnen we altijd nog van stal halen om potentiele google gebruikers te ontmaskeren...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:15 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik denk Jayhawk. Hij zal zo wel Frenkel Frank posten.
Goed plan!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:16 schreef raistlin6 het volgende:
gaan we dan triviant spelen?
Gut, ik ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:11 schreef raistlin6 het volgende:
ik ga ook naar lowlands ^^
Knap hoor, hoe zag je dat zo? Je kent ons befaamde hier-slowchatten-wij-nooit-enzo-topic?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oh oh, maar toch scherp dat ik zag welk topic jij aan het lezen was, vind ik![]()
Ja dat is wel zoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee, I bet that MaJo en Lienelien look good on the dancefloor
Laten we dat doen..dan kan ik óók op 1 eindigenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:16 schreef raistlin6 het volgende:
gaan we dan triviant spelen?
Ik zeg toch de meestenquote:
Ja, die ken ik ja. Dat was toch jullie honk, voor de AKQ bestond?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:17 schreef lienelien het volgende:
Knap hoor, hoe zag je dat zo? Je kent ons befaamde hier-slowchatten-wij-nooit-enzo-topic?
Ik ookquote:
Das helemaal niet waarquote:Knap hoor, hoe zag je dat zo? Je kent ons befaamde hier-slowchatten-wij-nooit-enzo-topic?
Hebben we die nog geopend? Dacht dat dat een idee was maar dat we die vrij snel afgeschoten haddenquote:Ja dat is wel zoMaar die was toen toch allang gesloten?
Ik neem bier en meisjes meequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:19 schreef raistlin6 het volgende:
ik heb een zweedse vlag over mn tent hangen (als het niet te hard regent) dan kunnen de fok! meisjes mijn tent vinden en de fok! jongetjes ook als ze bier meenemen.
Kloptquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, die ken ik ja. Dat was toch jullie honk, voor de AKQ bestond?
ah das helemaal goed natuurlijk.quote:
VanKampen + 1quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:21 schreef vanKampen het volgende:
sociale wetenschappen
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Klopt![]()
Nee, tot er een kutmod kwam en we braaf moesten zijn. Toen was het niet meer zo leuk, dus vluchtte MaJo naar dit hier
Ha Asmoclopedie!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:20 schreef Asmodian het volgende:
Sociologie?
maak je hem even BOLD?quote:
Ja, prachtig nummerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ha Asmoclopedie!
Download jij ook dit even...![]()
hmmzblabrrrlll...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:20 schreef MaJo het volgende:
Hebben we die nog geopend? Dacht dat dat een idee was maar dat we die vrij snel afgeschoten hadden![]()
Oh god ja, had het verdrongenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
hmmzblabrrrlll...
Hoe bedoel je? I Bet MaJo And Lienelien is na een paar pagina's gesloten en hebben we (om onder een ban uit te komen) heel braaf I Bet Indie Sounds Goods On The Dancefloor geopend, weet je nog?
Eisbarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:24 schreef raistlin6 het volgende:
oh god nu heb ik dat nummer dus weer opstaan :S
Eigen schuld, jij kilkgrage Zweed... Jij heet/bent geen Asmoclopedie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:24 schreef raistlin6 het volgende:
Jij vond het toch leuk?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:24 schreef raistlin6 het volgende:
Hoi. Je tvp ging niet helemaal goed. Je bent dus toch een mens.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:24 schreef Asmodian het volgende:
Ik denk, ik lurk even tien minuten bij de zijlijn om op een trademark Asmo-wijze binnen te vallen, lukt 't uiteindelijk toch niet
Hoi iedereen!
Groetjes van Stanley trouwens
Is dat de volledige Eisbär?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ha Asmoclopedie!
Stanley kan toch wel een voorspelbare kloon bedenken? Of werkt dat niet zo?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:24 schreef Asmodian het volgende:
Ik denk, ik lurk even tien minuten bij de zijlijn om op een trademark Asmo-wijze binnen te vallen, lukt 't uiteindelijk toch niet
Hoi iedereen!
Groetjes van Stanley trouwens
Ik op de een of andere manier ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eisbar![]()
Ik draai hem veel de laatste dagen![]()
Nee, die staat in de OP. Voor 't gemak van de nieuwkomers.quote:
Een beetje maar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh god ja, had het verdrongenWas ook wel heel opzichtig om het met onze namen te openen. Daarvoor hadden ze nooit door dat we enorm liepen te SC'en maar daardoor vestigden we een beetje de aandacht op onszelf
Van Cockney Rebel? Dat vond ik wel okequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:26 schreef raistlin6 het volgende:
nee eisbär vind ik leuk om op te hebben staan, ik had dat walgelijke nummer uit die vraag van 3 bladzijden geleden per ongeluk nog een keer geklikt.
Uhh.. sociologie = sociale wetenschappenquote:
Ik ben zo vrij geweest ook even te klikken. Een mooi stuk, iemand met een symphonie orkest, maar wie?....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ha Asmoclopedie!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociale_wetenschappenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Uhh.. sociologie = sociale wetenschappen
Oh, ik dacht dat dat de Eisbär link wasquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:27 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij geweest ook even te klikken. Een mooi stuk, iemand met een symphonie orkest, maar wie?....![]()
Nee hoor, Sociologie is niet hetzelfde als Sociale Wetenschappen... Maar lief van je dat je't voor me opneemtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Uhh.. sociologie = sociale wetenschappen
Puntje voor Asmo dus. Niet dat hij ze heel hard nodig heeft, maar het zou wel correct zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |