dupduduuuuw....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:38 schreef Asmodian het volgende:
3. Geweldig dat je ge-confirmed hebt, Lienelien!!!
Liegebeest.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:43 schreef MaJo het volgende:
Aangezien ze alledrie in één post moesten![]()
Eigenlijk heb ik recht op het puntje maar Jajong mag het hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:43 schreef vanKampen het volgende:
Jajong maak het compleet!
Onur air en Jodanian air zijn gezegd
Jajong +1
"Alle goede antwoorden moeten in 1 post staan!"quote:
Maar als jij een kloon voor hem aanmaakt dan? of kan dat niet?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:44 schreef Asmodian het volgende:
Mensjes, het laatste nieuws: we gaan Stanley een tijdje niet terug zien, want het lukt hem niet zijn kloon IntegereNeger te registeren
Nee hoor Jajong jij mag het puntje hebben. Jij maakte het compleet dus jij wist het. Ik heb gewoon alle antwoorden in 1 post gezet maar ik vind dat jij het verdiendquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:44 schreef Jajong het volgende:
Zucht, dan was geenaam nog altijd eerder... Wat een gehuil weer
Je kunt volgens mij maar 1 profiel per emailadres aanmaken...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar als jij een kloon voor hem aanmaakt dan? of kan dat niet?
Dat hoeft geen belemmering te zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:46 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij maar 1 profiel per emailadres aanmaken...
Het dubbele puntentopic komt eraanquote:
Doen we alleen omdat we zo snel mogelijk naar het dubbele punten topic willenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Feli Harihi Jajong!
Volgend topic niet zo SC'en hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |