Doe maar Beatles dan lieverquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:53 schreef MaJo het volgende:
Musicalvraag Berkery?Moet echt weer eens punten scoren
De meesten hier zijn iets jonger. Sorryquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik dacht toch echt dat die lui nog wel een beetje bekend waren...![]()
Nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Sjongejonge.... D'r is er hier toch nog eentje wakker...
Sebastian. Van Steve Harley & Cockney Rebel. Ik dacht toch echt dat die lui nog wel een beetje bekend waren...![]()
Berkery +1
Ja ik ben het helemaal met Neleos eensquote:
Precies.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
De meesten hier zijn iets jonger. Sorry
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:11 schreef Berkery het volgende:
Jemig, die kwam van ver![]()
Ik ga nu even met de hond weg en dan me nest in. Sorry![]()
![]()
Had m via een p2p progje binnengehaald. Maar ben m nu even voor je aan het uploaden. Plaats de link hier zometeen welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad niet meteen neeKun je het linkje nog eens sturen, wil het aan andere mensen laten horen
![]()
Edit: Misschien kunnen we het in de OP zetten met als regel dat alle nieuwe spelers naar het nummer MOETEN luisteren![]()
![]()
Eisbär müssen nie weinen ....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
* Daffodil31LE zingt: Ich möchte ein Eisbär sein, im kalten Polar. Dann müßte ich nicht mehr schrei'n,
alles wär so klar...
Linkje?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
* Daffodil31LE zingt: Ich möchte ein Eisbär sein, im kalten Polar. Dann müßte ich nicht mehr schrei'n,
alles wär so klar...
Nemquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:57 schreef MaJo het volgende:
Linkje?Wie had dat nummer nou gevraagd, Neleos? (dan weet ik bij wie ik uit de buurt moet blijven tijdens de meet
)
Boeh!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Linkje?Wie had dat nummer nou gevraagd, Neleos? (dan weet ik bij wie ik uit de buurt moet blijven tijdens de meet
)
Goed om te wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |