er staat op de site dat er 2 'volwassen' plasjes in zown ding gaanquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon meerdere keren gebruiken
misschien is dat dan het probleem om aan te pakken, dat drinkgedragquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:33 schreef -Sum- het volgende:
[..]
er staat op de site dat er 2 'volwassen' plasjes in zown ding gaan
maar dat vind ik toch wel een gok aangezien ik op lowlands wat meer drink dan normaal
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:07 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik lees net op musicmeter dat The Veils afgezegd zouden hebben...![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:07 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:19 schreef nr.126 het volgende:
Gaan ze daar dan weer zo'n hollandse prutband voor in de plaats zetten![]()
Haal TV on the Radio dan maar van Pukkelpop. Of Gomez.
Wat ontzettend schattigquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:15 schreef Pink_Floyd het volgende:
we vonden het beleefder om te wachten totdat je weer terug was peaceman
Ach, meestal wordt zo'n topic voor de helft gevuld met:quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:14 schreef peaceman het volgende:
tss jullie zijn ook niet echt opgeschoten tijdens mijn afwezigheid.... topic 22 nog maar![]()
Of Kanequote:Op zondag 13 augustus 2006 20:19 schreef nr.126 het volgende:
Gaan ze daar dan weer zo'n hollandse prutband voor in de plaats zetten![]()
Haal TV on the Radio dan maar van Pukkelpop. Of Gomez.
Of Dresden Dollsquote:
Jouw signature heb ik vandaag nog een paar keer voorbij horen komen op winampquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:32 schreef m.gluteus het volgende:
Ikke heb ook eindelijk mijn kaartje binnen!! Heb er nog steeds super veel zin in. Alleen de nederlandse weermensen voorspellen wat regen het volgende weekend. Houdt mijn hart al een beetje vast want daar heb ik wienig zin in.... Maar komt goed en we gaan er weer eenf eestje van maken!![]()
Dat zou erg jammer zijn als het waar is maar dan zie ik ze 6 oktober wel in Paradisoquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:07 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |