abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40697948
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:30 schreef Knarf het volgende:
(Het verhaal opzich zou ook kompleet uit de duim gezogen kunnen zijn, dat is eigenlijk waar ik nog het meest aan denk, als agnost zijnde).
Dat lijkt mij eigenlijk ook, maar ja, ben ook absoluut ongelovig (qua god dan).
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:37:09 #27
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_40698028
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:34 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat lijkt mij eigenlijk ook, maar ja, ben ook absoluut ongelovig (qua god dan).
Ik houd de optie open, alhoewel ik denk dat die heel erg klein is.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:44:59 #28
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_40698299
als je erbij was..dan was het misschien wel wat makkelijker, maar dat is met heel veel dingen..we maken de raarste dingen mee..hele groepen zelfs..en dan komt de volgende klus..je verhaal..hoe magisch het ook was..nabootsen/vertellen met woorden en alles wat er in je beschikking ligt, zelfs een kwast..wat je ervan maakt kan dan een engel zijn uit een wolk..of in dit geval een alien..vergis je niet dat heel veel stammen vroeger dus echt zwaar hiermee bezig waren..ik bedoel je hoeft maar een sjamaan te hebben die in een trance een vliegende bol ziet en wham..ik zou wel ff willen krijten hoor misschien ging het om de ontmoeting..het duid voor mijn gevoel nog het meest op een vage ontmoeting die heel veel kanten opkan..en daar heb je in deze tijd heel weinig houvast aan..denk ik als je gewoon "reeel" wilt zijn..maarja, als je dat niet wilt..dan kun je alle kanten op idd..maar het blijft fascinerend..ik smeu van dit soort "mythes" en "foto's"..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_40706031
ik heb wat word documenten over dit onderwerp met zeer veel info/plaatjes en links

1- historische ufo's
2- de komst van de elohimschepen

interesse ? ff mailen

huupia
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:29:49 #30
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_40706639
Hier zijn jullie!
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_40709072
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:50 schreef Knarf het volgende:

[..]

Lees dan dit ook maar eens. Dan wordt dit schilderij je iets duidelijjker:
http://www.sprezzatura.it/Arte/Arte_UFO_5_eng.htm

Want met je copy/paste zit je er niet ver naast.
Wow, ineens wordt hier alles even verklaard en blijken het allemaal geen UFO's te zijn op de schilderijen, wat is nou wel waar of niet waar?
Wie is daar?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:51:58 #32
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_40712738
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:02 schreef -ladybird- het volgende:

[..]

Wow, ineens wordt hier alles even verklaard en blijken het allemaal geen UFO's te zijn op de schilderijen, wat is nou wel waar of niet waar?
Niet alles wat op een schilderij te zien is en zweeft, is natuurlijk een UFO. Bedoel de christenen waren duidelijk van de hemel (boven) en de engelen.

Dat neemt niet weg dat er tal van ongeidentificeerde objecten te zien zijn op menig klassiek schilderij.

En of ze inderdaad allemaal dezelfde gedachten gang hadden en of dat alles inderdaad symbool stond voor iets.. is moeilijk na te gaan.

Ook lijkt het me dat veel gekopieerd wordt van een ander. Dus wat de oorspronkelijke gedachten ergens achter waren hoeven bij kopie nr# 90 niet meer hetzelfde te zijn.

[ Bericht 9% gewijzigd door Ticker op 11-08-2006 15:06:40 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_40713372
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:02 schreef -ladybird- het volgende:

[..]

Dat is nou altijd het probleem bij dergelijke zaken. Er zijn verschillende verklaringen die elkaar tegenspreken. Imo is het simpelweg bekijken van de website die Knarf aangeeft, of een UFO-site te weinig om een mening te bepalen over alle schilderijen.
Bij een flink aantal schilderijen is de symboliek (imo) duidelijk en niet aan UFO's gerelateerd. Bij andere moet je eigenlijk meer weet over kunsthistorie om een definitieve mening te bepalen. Want dan vind ik de redenatie op de genoemde site iets te kort door de bocht, maar om dan meteen te zeggen dat het 'dus' om een UFO gaat, gaat ook weer te ver.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:15:36 #34
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_40713555
ik heb je altijd al gemogen ticker
quote:
Ook lijkt het me dat veel gekopieerd wordt van een ander

het is eigenlijk zelfs zo dat je dit op heel veel fronten waar kunt nemen dat begint al bij kubussen weet ik veel wat een ronde vorm..mensen die geschildert worden..allerlei voorbeelden..eigenlijk is het heel moeilijk om je zelfs als schilder te ontrekken aan allerlei dingen..die je schildert..het bestaat vaak al iig symbolen die je erin gebruikt..kijk moet je je voorstellen dat ze vroeger dachten.: hehe mijn schilderij is uniek..ik heb iets bedacht wat ze later zullen zien..terwijl er daarvoor niet geschildert werd bijv. schilderijen zouden immers overal komen te hangen..er zou waarde aan vastgeknoopt worden..maar dan nog..ik bedoel..ik vraag me dus echt heel erg af, waar dit allemaal vandaan komt..en wat dat betreft..zoals Neo ook op zoek was naar de bron..alleen het vliegen..de timestops heb ik al onder controle..maar meestal is het dan rennend

iig voor de tijd van de Egyptenaren
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_40978955
Ticker ... deze al gezien ?

The Cosmic Plan
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_40992257
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:18 schreef UncleScorp het volgende:
Ticker ... deze al gezien ?

The Cosmic Plan
ik nog niet, ga zeker ff kijken van de week
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_40996468
aardige docu als je "into" aliens, 2012,graancirkels,atlantis ed bent.

volgens de docu makers hangen al deze dingen samen

en de strijd tussen "the forces of darkness en the forces of light"

interessant
Benjamin Franklin
pi_40996520
Het is idd een merkwaardig verhaal.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_40997222
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 13:51 schreef UncleScorp het volgende:
Het is idd een merkwaardig verhaal.
ja, en lastig te volgen omdat het origineel in spaans is, wat je nog vaag op de achtergrond hoort.
Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')