Dat lijkt mij eigenlijk ook, maar ja, ben ook absoluut ongelovig (qua god dan).quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:30 schreef Knarf het volgende:
(Het verhaal opzich zou ook kompleet uit de duim gezogen kunnen zijn, dat is eigenlijk waar ik nog het meest aan denk, als agnost zijnde).
Ik houd de optie open, alhoewel ik denk dat die heel erg klein is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eigenlijk ook, maar ja, ben ook absoluut ongelovig (qua god dan).
Wow, ineens wordt hier alles even verklaard en blijken het allemaal geen UFO's te zijn op de schilderijen, wat is nou wel waar of niet waar?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:50 schreef Knarf het volgende:
[..]
Lees dan dit ook maar eens. Dan wordt dit schilderij je iets duidelijjker:
http://www.sprezzatura.it/Arte/Arte_UFO_5_eng.htm
Want met je copy/paste zit je er niet ver naast.
Niet alles wat op een schilderij te zien is en zweeft, is natuurlijk een UFO. Bedoel de christenen waren duidelijk van de hemel (boven) en de engelen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:02 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Wow, ineens wordt hier alles even verklaard en blijken het allemaal geen UFO's te zijn op de schilderijen, wat is nou wel waar of niet waar?![]()
Dat is nou altijd het probleem bij dergelijke zaken. Er zijn verschillende verklaringen die elkaar tegenspreken. Imo is het simpelweg bekijken van de website die Knarf aangeeft, of een UFO-site te weinig om een mening te bepalen over alle schilderijen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:02 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Wow, ineens wordt hier alles even verklaard en blijken het allemaal geen UFO's te zijn op de schilderijen, wat is nou wel waar of niet waar?![]()
quote:Ook lijkt het me dat veel gekopieerd wordt van een ander
ik nog niet, ga zeker ff kijken van de weekquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:18 schreef UncleScorp het volgende:
Ticker ... deze al gezien ?
The Cosmic Plan
ja, en lastig te volgen omdat het origineel in spaans is, wat je nog vaag op de achtergrond hoort.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:51 schreef UncleScorp het volgende:
Het is idd een merkwaardig verhaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |