quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:07 schreef AntonDingeman het volgende:
Heb je dit ooit voorbij zien komen op de BBC of Ned3?
Ik heb ze op dvdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:08 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Nee, niet meer. Serie 1 en 2, en de Kerst special zijn wel op dvd verschenen, incl erg goede extras. En de serie is werkelijk geniaal.
Ahum! Officieel ben ik dus ook ambtenaar...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Da's toch standaard op elk kantoor, waar ook ter wereld? Enige "werk" wat nog erger is is de ambtenarij. Daar krijg je zelfs geen koffie maar warme kruipolie te drinken.
Zit ie in een dating programmaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb ze op dvdAlleen de kerstspecial nog niet, die heb ik ook nog steeds niet gezien
Echtquote:
Heb jij pech... Ik woon in België dus ik betaal niks aan jou.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ahum! Officieel ben ik dus ook ambtenaar...
Wat betekent dat jullie mijn salaris betalen...![]()
Misschien nog wel via de EU.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heb jij pech... Ik woon in België dus ik betaal niks aan jou.![]()
Moet de kerstspecial maar eens aanschaffen danquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:12 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Betere televisie krijg je niet, vooral als hij zijn eerste date becommentarieert.
Ik vrees dat men in België al een jaar aan mij aan 't betalen is...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:12 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Misschien nog wel via de EU.
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=700694&navid=3#quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet de kerstspecial maar eens aanschaffen danKan me alleen herinneren dat ie duur was in verhouding met de andere dvd´s
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:12 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Betere televisie krijg je niet, vooral als hij zijn eerste date becommentarieert.
Yep. De Vries kwam na Peper.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:21 schreef AntonDingeman het volgende:
en anders: Peper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |