een andere variatie kan echter ookquote:op vrijdag 11 augustus 2006 08:46 schreef maikuuul het volgende:
je had trouwens ook een matige grap kunnen uithalen door hem op de grond te gooien en er keihard op gaan stampen en die breezer dan van:;(@!@23:( wiezoe doe je dat ?
whehe rofl eins ich habe in gekauft schletze
die klopt meer. wat een huilie is die kutkrulquote:op vrijdag 11 augustus 2006 10:44 schreef stame het volgende:
[..]
een andere variatie kan echter ook
[afbeelding]
ik geloof er geen hol van dat filmpje staat er al vanaf 23 juni en nu ineens posten zekerquote:op donderdag 10 augustus 2006 19:29 schreef paultjuhhh het volgende:
weheheh ik heb echt zoiets vet gedaan he ik had zo een breezer gekocht en dan zo naar een wijffie gelopen die op een bankje zit maar ze werd echt zo lame keihard boos he wahahahah1 nou kijk zelf maar ff
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=d0vzrcjdrmw
ik zeik er toch ook niet over dat je samson niet echt bentquote:op vrijdag 11 augustus 2006 11:55 schreef _samson_ het volgende:
[..]
ik geloof er geen hol van dat filmpje staat er al vanaf 23 juni en nu ineens posten zeker![]()
ik ben samsonquote:op vrijdag 11 augustus 2006 12:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik zeik er toch ook niet over dat je samson niet echt bent
hehehequote:op donderdag 10 augustus 2006 21:22 schreef falco het volgende:
opeens zie ik maikuuul door het beeld glijden
hoe is het met snuitje en bulletje??quote:op vrijdag 11 augustus 2006 12:19 schreef henny_huisman het volgende:
of zal hij aan het pronken zijn met het filmpje van een ander.
het liegebeest?
thxquote:op vrijdag 11 augustus 2006 23:45 schreef #ANONIEM het volgende:
wel grappig van de andere kant. ook wel enigszins kinderlijke actie. wel leuk forumvoer
nee jij bent volmaaktquote:op donderdag 10 augustus 2006 21:12 schreef veldmuis het volgende:
paupers
kakkers
kneuzen
dat filmpje
dat was ook het eerste dat in mij opkwam.quote:op donderdag 10 augustus 2006 23:21 schreef henny_huisman het volgende:
'...aan het lelijkste meisje...'
waarom had je 'm dan niet zelf opgedronken![]()
[afbeelding]
quote:op zondag 13 augustus 2006 20:38 schreef p8 het volgende:
haha paultjuhhh is bang voor breezahmeisjes van 16 jaar oud!
omdat ik dat niet ben misschienquote:op zondag 13 augustus 2006 21:28 schreef yosander het volgende:
waarom zei je niet, 'mijn breezer, wat doe je?'
het is je mattie?!quote:op zondag 13 augustus 2006 21:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
omdat ik dat niet ben misschien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |