quote:Op dinsdag 08 augustus 2006 00:40 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Eh, meet? Ik weet van niks, maar als het weer het toe laat ga ik ook wel mee :]
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
nee, je heb dan veel meer tijd om je voor een bocht te concentreren en te gaan verzitten,
op het rechte stuk schakelde ik wel een keer maar echt nodig was het niet,
zal ook wel een verschil in zitten dat de motor in het flimpje een 600CC met iets minder koppel en daardoor dus waarschijnlijk wel meer moet schakelen wil ie in het hogere koppelgebied zitten![]()
Dat is ook een rempunt, maar in principe hoefde ik daar alleen te remmen als er iemand voor zat. Was zo'n beetje mijn beste plek van het circuit, samen met Bos uit.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
behalve bij die chicanedaar moest je wel voor remmen
![]()
note !
volgende keer monteer ik een camera op mijn motorbeelden zeggen meer als woorden
![]()
Dat R1 maatje van Mark.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:20 schreef worldpimber het volgende:
Oh, gaan we hier verder![]()
Wie is Donkey?
Ach dat zal wel meevallen denk ikquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:27 schreef Rausdouwer het volgende:
waar moeten we nu verder? bvvt is wel de rechtmatige topic opener...
maar ik denk dat het niet lang duurt voordat er helemaal niet meer wordt gepost.![]()
Hoezo dat opeens?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
Dat R1 maatje van Mark.![]()
Hopelijk kan hij wel remmen in groepsverband.![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Remmen![]()
Volgens de Marshall moest je ook zo weinig mogelijk remmen. Er zijn eigenlijk maar 2 punten waar het nodig is en dat komt omdat daar een recht stuk is waar je even een flinke dot (bij mijn motor x2 of x3) bij geeft.Bij de rest valt het wel mee omdat je ook best hard de bocht in kunt duiken. Als je gas los laat dan is het volgens mij verder genoeg. En dan heb ik het dus over bochten van 160-180 km/u!
je onthoud ook allen de slechte dingen he? Dat ik TF er op heb gewezen dat de regels bij julie anders liggen dan bij de PTA SC en daarom een onterecht gesloten MC topic weer oepn ging, ben je zeker alweer vergeten?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoezo dat opeens?(remmen)
Maar laten we verder gaan met dit topic, deze is immer geopend "volgens de regels"![]()
Maargoed, Alexxxxx zal wel weer een dom besluit maken welke de meeste negatieve gevolgen heeft.![]()
Voor de veiligheid.quote:
Ik zei al dat het een rempunt is, maar over het algemeen kon ik daar harder dan iedereen voor me. En ja, niet hoeven remmen betekent in alle gevallen bij deze punten dat je dus nog harder aan kon komen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:56 schreef hicham het volgende:
PPepijn kennelijk niet, maar ik vraag me af vanaf waar hij dan het gas los laat...
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar deze blijft open, meneer azijnzeikerd
wij hebben ook helemaal niet hard geredenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:15 schreef Worldbeater het volgende:
Jammer dat de meet ws niet doorgaat, er staan meer mensen die mee gaan, dan het lijstje eronder.![]()
En moet ik die postings van Martie en Anita nu serieus nemen over Zandvoort?
Of zijn we aan het rellen geslagen?![]()
[..]Ik zat op het rechte stuk constant in de toerenbegrenzer.
Ik weet niet hoe zacht jij op Zandvoort reed dan.![]()
Koppel had ik uiteraard zat.
[..]
Dat is ook een rempunt, maar in principe hoefde ik daar alleen te remmen als er iemand voor zat. Was zo'n beetje mijn beste plek van het circuit, samen met Bos uit.Arie Luijendijk zo je wil.
![]()
je onthoud ook allen de slechte dingen he? Dat ik TF er op heb gewezen dat de regels bij julie anders liggen dan bij de PTA SC en daarom een onterecht gesloten MC topic weer oepn ging, ben je zeker alweer vergeten?
Pics zagen er toch heel snel uit.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij hebben ook helemaal niet hard geredengewoon lekker getoerd over het circuit
[..]
je onthoud ook allen de slechte dingen he? Dat ik TF er op heb gewezen dat de regels bij julie anders liggen dan bij de PTA SC en daarom een onterecht gesloten MC topic weer oepn ging, ben je zeker alweer vergeten?
Mooie sluitpost ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
ah, daar waren mn knopjes weer![]()
-XX-, bedankt voor de moeite, lovenswaardig initiatief en volgende keer beter.
Mja, alles gaat ook in het smurfendorp niet zoals het hoort, zoals je wellicht al gemekrt hadquote:
ik zat op het rechte stuk ook steeds tegen de begrenzer aan hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pics zagen er toch heel snel uit.![]()
![]()
Maja, ik verbaasde mij dus dat ik zeker 2 keer moest schakelen omdat ik letterlijk in de begrenzer zat.![]()
En dat rijdt niet fijn.![]()
Terwijl ik hem over het algemeen vrij laag heb en hou in toeren.![]()
Ja, sorry hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:37 schreef hicham het volgende:
We blijven hier, -XX- mocht helemaal geen topic openen
Al vind ik de OP van -XX- wel beter, komt bwt weer met z'n dooie klassiekers aanzetten
Ow ja, daar was ik weer.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:56 schreef hicham het volgende:
PPepijn kennelijk niet, maar ik vraag me af vanaf waar hij dan het gas los laat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die dubbele levenservaring zou toch voor je moeten spreken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:21 schreef bvvt het volgende:
Ja, sorry hoor
zoals ik al eens zei met het openen van een vorig topic, I lack phantsy.![]()
so sue me....![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:55 schreef Gawaine het volgende:
Moet er buiten Mercynog iemand een kopie van die Isle of Man 2006 ?
![]()
oe oe oe oe, me me me me............quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:55 schreef Gawaine het volgende:
![]()
Ehhh, i knowquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Die dubbele levenservaring zou toch voor je moeten spreken.![]()
![]()
![]()
Ook als je niet tussen de lederhosen zit is het geen gezichtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:49 schreef kratjuh het volgende:
Circuitrijden doe ik wel een keer als ik een volledig leren pak heb .. Is toch geen gezicht man, zo'n textielen michelinmannetje tussen al die lederhosen ..![]()
19 septemberquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:53 schreef Rib-i het volgende:
Ik zou best willen/kunnen circuitrijden aangezien je alleen de 3e versnelling of hoger nodig hebt![]()
Wanneer is de volgende circuitdag![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow ja, daar was ik weer.![]()
In de top 2, zo niet de hoofdoorzaak bij het onderuitgaat van de meeste TLR rijders is het remmende vermogen van het motorblok bij een tandje meer terugschakelen dan goed voor je is.![]()
Maar dat merk je nog wel in je verdere motorleven.
Dat had ik wel door, maar vanwege wat in je spoiler staat toch gevraagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Officieel moet je ook een leren pak aan, maar ik zag bij Horeon idd ook Michelinmannetjes ertussen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:49 schreef kratjuh het volgende:
Circuitrijden doe ik wel een keer als ik een volledig leren pak heb .. Is toch geen gezicht man, zo'n textielen michelinmannetje tussen al die lederhosen ..![]()
Dus onder druk bezwijk je gelijk?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:16 schreef bvvt het volgende:
Ehhh, i know
fantasie heb ik wel - maar onder tijdsdruk van het plaatsen van een nieuw topic zit het me niet mee
en dan wil ik iets plaatsen dat neit standaard is of de kans dat het al geweest is (dat ik weet)
en dan krijg je zoiets als dit
tsja, ehh - fiew
En hoe kunnnen deze 4 personen deze schitterende beelden en geluiden bemachtigen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:35 schreef Gawaine het volgende:
ok ik tel er al 4
Alleen van het geluid krijg je al een hard plassertje.![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:47 schreef Makster het volgende:
Teffus fok![]()
[..]
Beter is het zondag droog want hier is het echt al heel de week KUT weer![]()
de meet ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:51 schreef bvvt het volgende:
[..]
En hoe kunnnen deze 4 personen deze schitterende beelden en geluiden bemachtigen?
19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september, 19 september,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:53 schreef Rib-i het volgende:
Ik zou best willen/kunnen circuitrijden aangezien je alleen de 3e versnelling of hoger nodig hebt![]()
Wanneer is de volgende circuitdag![]()
Trouwens, er reed wel iemand rond in textiel. En op de Horeon circuitdag was je redelijk vrij in je doen en laten zolang je maar redelijk veilig gekleed was. De overduidelijk uitlaat disclaimer was alleen om te voorkomen dat iedereen met zijn rombootjes kwam opdagenquote:
Heeft hicham die dvd al gevraagd? Anders bij dezequote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:55 schreef Gawaine het volgende:
de meet ?
okquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heeft hicham die dvd al gevraagd? Anders bij deze
En wacht even met branden tot diezelfde ochtend nog. Anders is het zo zonde van je tijd.![]()
Nee, ik kom wel kijken denk ikquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Ook als je niet tussen de lederhosen zit is het geen gezicht![]()
Maar leer is verplicht op het circuit, dus je komt er sowieso niet op (kun je nagaan hoe slecht het eruit ziet
)
[..]
19 septemberMaar jij zult ook wel geen leer hebben?
Als ik ze ergens op Internet kan vinden kan ik 'm ook zelf brandenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:02 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ok
ze kunnen beter alvast gebrand zijn![]()
Die zal wel bevoorrecht zijn omdat ie bij de MV Agusta Club hoordequote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Trouwens, er reed wel iemand rond in textiel. En op de Horeon circuitdag was je redelijk vrij in je doen en laten zolang je maar redelijk veilig gekleed was. De overduidelijk uitlaat disclaimer was alleen om te voorkomen dat iedereen met zijn rombootjes kwam opdagen![]()
Weet je hoe nieuwsgroepen werken ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als ik ze ergens op Internet kan vinden kan ik 'm ook zelf branden![]()
Zal vast geen neger zijn geweest met een gouden tandquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Die zal wel bevoorrecht zijn omdat ie bij de MV Agusta Club hoorde
![]()
Morgenavond ben ik er nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Weet je hoe nieuwsgroepen werken ?
Anders kan ik vrijjdag avond ook een ftp openzetten.
Dat denk ik ook altijdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:20 schreef Rib-i het volgende:
Morgenavond ben ik er niet![]()
*Hello inbrekers*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zal vast geen neger zijn geweest met een gouden tand
Disclaimer
of een ander individu uit de autochtone dan wel allochtone bevolkingsgroep die zich op een eerlijke manier staande probeert te houden in de maatschappij
quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zal vast geen neger zijn geweest met een gouden tand
Disclaimer
of een ander individu uit de autochtone dan wel allochtone bevolkingsgroep die zich op een eerlijke manier staande probeert te houden in de maatschappij
1) Omdat het nog niet eerder gedaan was volgens mij, dubbele backflipquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]Waarom gaat iedereen daar zo uit z'n dak
![]()
Positive thinkingquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:25 schreef kratjuh het volgende:
Vrees dat zondag baggerweer wordt ..![]()
ik ken de nieuwsgroepen welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
't gaat wel de warmste dag worden - maarliefst 20 gradenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:25 schreef kratjuh het volgende:
Weltrusten
Vrees dat zondag baggerweer wordt ..![]()
is wat mij betreft genoegquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd, geef dus vooral zo weinig mogelijk info aan de buurman.
Ik woon in een wijk waar de afgelopen jaren 4 moorden gepleegd zijn met automatische geweren en gewone handvuurwapens. Inbrekers kijken wel uit heb ik het ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je niet verzekerd?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:22 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee het ligt veel simpelerEr waren twee groepen rijders. De ene was van de MV Agusta Club, die gasten betaalden 225 euro voor de circuitdag, waren All Risk verzekert en kregen ook theorieles. Volgens mij mochten ze ook niet alle ronden vrijrijden. Daar zat die gozert dus in
De andere groep waren de rijders die 125 euro hadden betaald voor een reguliere circuitdagOmdat ze de helm zo mooi vinden?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]Waarom gaat iedereen daar zo uit z'n dak
Durfden de MV Agusta eigenaren wel te rijden of is het alleen maar om in hun sociale kringen te pochen.quote:[..]
Uiteraard wel goed geobserveerd wat voor mensen er op Agusta's redenVooral die dikke gezichten met een bezemsnor geplet onder een helm zijn zo herkenbaar natuurlijk.
Maar de "leider" was wel zo een typisch net gladje met brilletje was ook wel redelijk jong. Type.. sjah... golfer?
![]()
Alhoewel, 1,6 miljoen nederlands schijn wekelijks een balletje te slaan. Dus das tegenwoordig ook weggelegd voor Mercy & Raus![]()
![]()
btw, de leider wordt in hun kringen ook weleens Fuhrer genannt glaub ich
Nee, dat ben je normaal gesproken nooit op het circuitquote:
Ging inderdaad niet zo hard bij het clubje. Ook een MV Agusta Brutale die bij mijn post 2x de berm inreed en daarna weer rustig het asfalt op (dus niet tot de grindbak gekomenquote:[..]
Durfden de MV Agusta eigenaren wel te rijden of is het alleen maar om in hun sociale kringen te pochen.
![]()
btw, de leider wordt in hun kringen ook weleens Fuhrer genannt glaub ich
Ok plant ik hem vrijdag avond in de nieuwsgroep alt.binaries.cores (filenaam limsatman)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:33 schreef bvvt het volgende:
[..]
ik ken de nieuwsgroepen wel
in welke binaries is ie te vinden onder welke naam?
Tsssssquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, dat ben je normaal gesproken nooit op het circuit![]()
[..]
Ging inderdaad niet zo hard bij het clubje. Ook een MV Agusta Brutale die bij mijn post 2x de berm inreed en daarna weer rustig het asfalt op (dus niet tot de grindbak gekomen). Waarom was mij een raadsel want hij reed totaal niet hard en had die bocht nog makkelijk kunnen nemen
Durfde niet in te sturen
![]()
quote:Wie is 'de leider'
Ik dacht gelijk aan Herr Flickquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:22 schreef worldpimber het volgende:
...
Maar de "leider" was wel zo een typisch net gladje met brilletje was ook wel redelijk jong. Type.. sjah... golfer?![]()
Anders haal ik 'm zaterdag of anders zondag wel opquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ok plant ik hem vrijdag avond in de nieuwsgroep alt.binaries.cores (filenaam limsatman)![]()
Ik zal dan wel ff een nzb file op mijn site zetten.
Via de nieuwsgroep gaat het downloaden ook wat sneller. (kunnen jullie Rib-i morgen
overdag alvast uitleggen hoe de nieuwsgroepen werken (downloaden met grabbit bijvoorbeeld)
El Presidente.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Neh niet zo, anders... anders... zo een typisch sjah. Kan het niet uitleggen, Google is in dit geval niet mijn friendquote:
Oh, m'n korte termijn geheugen liet me even in de steek. Was alweer vergeten dat pimber de term naar voren had gebrachtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht gelijk aan Herr Flick
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh niet zo, anders... anders... zo een typisch sjah. Kan het niet uitleggen, Google is in dit geval niet mijn friendZie je vaak in films, maar laat maar.
Zal wel helemaal niet doorgaan, zoals ik het net lees gaan de hemelsluizen open dit weekendquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:13 schreef dribbel79 het volgende:
hoi, streep mijn naam maar door voor zondag.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zal wel helemaal niet doorgaan, zoals ik het net lees gaan de hemelsluizen open dit weekend![]()
Das nog es een ideequote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ok plant ik hem vrijdag avond in de nieuwsgroep alt.binaries.cores (filenaam limsatman)![]()
Ik zal dan wel ff een nzb file op mijn site zetten.
Via de nieuwsgroep gaat het downloaden ook wat sneller. (kunnen jullie Rib-i morgen
overdag alvast uitleggen hoe de nieuwsgroepen werken (downloaden met grabbit bijvoorbeeld)
Hee daar is de andere motormeid ..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 07:56 schreef Vodkat het volgende:
Wat gaat dit topic hard zeg ..... Niet bij te houden![]()
![]()
Gezellig buurtje.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:35 schreef Rib-i het volgende:
Ik woon in een wijk waar de afgelopen jaren 4 moorden gepleegd zijn met automatische geweren en gewone handvuurwapens. Inbrekers kijken wel uit heb ik het idee![]()
2 moorden ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gezellig buurtje.
Zoals het er nu uitziet en vriendinlief het leuk blijft vinden hebben we er zelf volgend jaar 2 in huis.![]()
Ach, er worden overal wel moorden gepleegd toch, alleen was dit allemaal binnen een straal van 150 meterquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gezellig buurtje.
Zoals het er nu uitziet en vriendinlief het leuk blijft vinden hebben we er zelf volgend jaar 2 in huis.![]()
Is ook te hopen jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:39 schreef kratjuh het volgende:
Mag aannemen dat Lars die blafpijpjes alleen op de schietbaan gebruikt en daarmee de buurt even rustig blijft als voorheen ?
Dunno, bij (ex)kampers weet je het maar nooit.quote:
Van mij weet je de voorkeurquote:Of 2 automatische (neem aan half-automagisch) of 2 handvuurwapens ?
Daar heeft hij een hond voorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:39 schreef kratjuh het volgende:
Mag aannemen dat Lars die blafpijpjes alleen op de schietbaan gebruikt en daarmee de buurt even rustig blijft als voorheen ?
Die hebben we gewoon als gezelschapsdierquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar heeft hij een hond voor, maar om te zeggen dat het rustig is..
![]()
Misschien wordt het tijd dat je beter je best doet ..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Van mij weet je de voorkeuren vriendinlief heeft het geweerschieten ontdekt.
![]()
Ze schiet nu al beter dan ik.![]()
Ik kom daar voor de lol hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:24 schreef kratjuh het volgende:
Misschien wordt het tijd dat je beter je best doet ..
Die 5 keer in 3 uur lukt nog steeds, genoeg moeite dacht ik zo?quote:Vrouwen houden van mannen die moeite voor ze doen ..
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:23 schreef Rib-i het volgende:
Ik begin steeds minder van de BT014 te houden, als ik geen temperatuur in de banden krijg is het glibberen en glijden![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:23 schreef Rib-i het volgende:
Ik begin steeds minder van de BT014 te houden, als ik geen temperatuur in de banden krijg is het glibberen en glijden![]()
Was mijn nog niet opgevallen dat je iets met Utreg had.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:37 schreef dribbel79 het volgende:
Bweeh, goeiemorgen, wat een brakke klerezooi![]()
Vanavond naar FC Utreg, morgen trainingsdag bij Kwintelooyen (een of andere zandafgraving ofzo) en zondag ook de hele dag weg...met dat weer
Moguh
Zegt de man die aangeeft nu geen vrouw te willen hebben en toch een bepaalde dame in het oog te hebben.........................quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd dat je beter je best doet ..
Vrouwen houden van mannen die moeite voor ze doen ..
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
met deze temperaturen is het best lastig om ze op bedrijfstemperatuur te houden![]()
Vanmorgen rende een hond de weg op dus ik plotseling remmen (of gasgevenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
met deze temperaturen is het best lastig om ze op bedrijfstemperatuur te houden![]()
Met Feyenoord of Nog met NAC ??quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:44 schreef Worldbeater het volgende:
Was mijn nog niet opgevallen dat je iets met Utreg had.![]()
Laatste keer dat ik voetballen keek speelde Van Hooydonk daar.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:44 schreef bvvt het volgende:
Zegt de man die aangeeft nu geen vrouw te willen hebben en toch een bepaalde dame in het oog te hebben.........................![]()
![]()
Dan is de voorspelling morgen nog maar 20%.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:10 schreef bvvt het volgende:
Regenkans is omlaag gegaan naar 60%- shit -
blijft nat dus
Owquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:09 schreef dribbel79 het volgende:
Met Feyenoord of Nog met NAC ??
Hehe
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:44 schreef bvvt het volgende:
[..]
Zegt de man die aangeeft nu geen vrouw te willen hebben en toch een bepaalde dame in het oog te hebben.........................![]()
![]()
Ehh, ik schreef omlaag gegaan naarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie wat wil..
[..]
Dan is de voorspelling morgen nog maar 20%.![]()
[..]
Hij -heeft- een vrouw .. En om een vrouw te houden heb je geen keuze; werken moet je ..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:44 schreef bvvt het volgende:
[..]
![]()
Ben niet getrouwd hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hij -heeft- een vrouw .. En om een vrouw te houden heb je geen keuze; werken moet je ..
Ik weet hoe jij het bedoelde.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:26 schreef bvvt het volgende:
Ehh, ik schreef omlaag gegaan naar
WAS het maar 20%
En je vriendin zou dat goedkeuren?quote:
Opblaaspoppen hebben geen mening.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En je vriendin zou dat goedkeuren?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Dunno, ligt eraan hoe geil ze is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:56 schreef Worldbeater het volgende:
En je vriendin zou dat goedkeuren?![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:02 schreef bvvt het volgende:
Weersverwachting:Kut dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Kee, zal het de volgende keer uittesten als ze komt helpen met afdrogen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:06 schreef hollander172 het volgende:
Dunno, ligt eraan hoe geil ze is.
Dirty talk.![]()
Je laat haar zomaar wegslippen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:27 schreef kratjuh het volgende:
En ik heb gelukkig geen dame in het oog ..
Hooguit op het oog, maar zelfs dat klopt niet meer inmiddels volgens mij is het meer uit het oog ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
Kee, zal het de volgende keer uittesten als ze komt helpen met afdrogen.![]()
Ik snap hem ook niet helemaal, today is the day toch?quote:Je laat haar zomaar wegslippen?![]()
Ja, helemaal...twee druppels water (of meer, gezien het weer)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:18 schreef Worldbeater het volgende:
Ow![]()
![]()
Dan was het John van Loen.Lijkt er ook zo op.
![]()
http://www.beijen.net/frank/cvs/arum-h-van.htmquote:Zit ook de hele tijd met een Hans in mijn hoofd, die jaren bij Vitesse speelde.![]()
Nee, die wordt niet meer boos, alleen maar verdrietig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:14 schreef dribbel79 het volgende:
Ja, helemaal...twee druppels water (of meer, gezien het weer)
[..]
http://www.beijen.net/frank/cvs/arum-h-van.htm
http://www.beijen.net/frank/cvs/visser-h.htm
http://www.voetbalstatistieken.nl/spelers/gillhaus1986.htm
??Hans Gilhaus, he-le-maal te gek!
![]()
Die zag ik graag spelen.![]()
Als ik een vrouw was, dan was ik een groepie.![]()
![]()
Was het maar zo makkelijk, je oude setje banden voor nieuwe inruilenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:25 schreef kratjuh het volgende:
Morgen m'n Pirelli's inruilen voor MPP's ...
Moet je bij bijbetalenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk, je oude setje banden voor nieuwe inruilen
Komt die nieuwe hier ook?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, die wordt niet meer boos, alleen maar verdrietig.![]()
Ze zegt van niet, en dat geloof ik ook.quote:
Zo naief.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:40 schreef Worldbeater het volgende:
Ze zegt van niet, en dat geloof ik ook.![]()
Staat in MED.quote:Welke mods zijn trouwens allemaal geband bij de laatste rel?
Blue eyes toch niet..............![]()
Nou ja, heb toch niets te verbergen.quote:
Zeg ik toch niet?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:10 schreef Worldbeater het volgende:
Nou ja, heb toch niets te verbergen.![]()
quote:Mjah, best een aardige dame was dat volgens mij maar ze had haar streken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
40% kans dat het helemaal niet regentquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:10 schreef bvvt het volgende:
Regenkans is omlaag gegaan naar 60%- shit -
blijft nat dus
Dat wisten we alquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Rib-i is OK
Wat de Fok! doe je dan op deze site, get yo punk ass back 2 work!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hey joh, ik zit op kantoor hiero !
NSFW
Geen moer te doen hier, that's what ..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:17 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Wat de Fok! doe je dan op deze site, get yo punk ass back 2 work!
![]()
Doe hetzelfde als ik, ga gewoon naar huis.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Geen moer te doen hier, that's what ..
Mooi niet, kga mijn kostbare vrije uurtjes niet opofferen omdat zij me niet weten bezig te houden ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe hetzelfde als ik, ga gewoon naar huis.![]()
Ik heb in totaal nog een week of 5 staanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mooi niet, kga mijn kostbare vrije uurtjes niet opofferen omdat zij me niet weten bezig te houden ...
Kep nu nog 7 weken staan en ben net 3 weken geweestquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb in totaal nog een week of 5 staanlekker boeiend die 1,5 uur die ik er nu afsnoep.
![]()
Vervolgens hebben ze er 1 en vragen ze er teveel geld voorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Kep nu nog 7 weken staan en ben net 3 weken geweest![]()
Leuk als ik tijd zou hebben om het op te maken![]()
Net Motoport gebelt (weer) over mijn voorspatbord. Ze zeggen dat het lastig is om een Cagiva Dealer te vinden in Ned om een nieuwe spatbordje te bestellen. My ass weetje, wie heeft er nu 2 maanden nodig om een dealer te vinden als je zelf volop in het wereldje zitMaar goed ben maar blij blijven lachen aan de telefoon
![]()
![]()
Inderdaad aardig en lief, redelijk onbetaalbaar zelfs, zeg maar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:21 schreef hollander172 het volgende:
Mjah, best een aardige dame was dat volgens mij maar ze had haar streken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:41 schreef Makster het volgende:
Volgens Google moet je bij Motoport zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:41 schreef Makster het volgende:
Net Motoport gebelt (weer) over mijn voorspatbord. Ze zeggen dat het lastig is om een Cagiva Dealer te vinden in Ned om een nieuwe spatbordje te bestellen. My ass weetje, wie heeft er nu 2 maanden nodig om een dealer te vinden als je zelf volop in het wereldje zitMaar goed ben maar blij blijven lachen aan de telefoon
![]()
![]()
Hmmmm mijn reacties?quote:
En als je het nou eens tegen hun zegt dat je het ergens anders besteld en de factuur naar Motoport stuurtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Kep nu nog 7 weken staan en ben net 3 weken geweest![]()
![]()
![]()
Hij stuurt me foto's van vehikels.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat wisten we alMaar kun je ook even uitleggen waarom jij dat vindt
http://www.bikenet.nl/Mot(...)/dealers_op_merk.cfmquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens Google moet je bij Motoport zijn.![]()
Bijna niet te vindenquote:13 CAGIVA dealers gevonden in Heel Nederland
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij stuurt me foto's van testikels.
Onnavolgbaar bij momenten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:54 schreef hollander172 het volgende:
* hollander172 denkt terug, WTF?![]()
Zij of ik?quote:
Begin jij nu ook al?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Nee, jij bent compleet helder.Nagenoeg altijd ben je compleet te volgen.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:En bedankt.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al?![]()
Volgens mij kon jij me altijd prima volgen en had alleen de rest van de wereld er wat moeite mee.
Ik bedoel dat ik je nagenoeg altijd kan volgen. Kan natuurlijk nooit geen 100% garanderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
En bedankt.....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:24 schreef BazzieK het volgende:
Kap godverdomme eens met die spoilers, word er gek van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:24 schreef BazzieK het volgende:
Kap godverdomme eens met die spoilers, word er gek vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik je nagenoeg altijd kan volgen. Kan natuurlijk nooit geen 100% garanderen.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
JA! Geef de schuld maar aan de spoilersquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:24 schreef BazzieK het volgende:
Kap godverdomme eens met die spoilers, word er gek van![]()
![]()
![]()
![]()
We kwamen altijd een heel eind.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik je nagenoeg altijd kan volgen. Kan natuurlijk nooit geen 100% garanderen.![]()
Jammer dat miss vrije geest alles altijd zo letterlijk opnam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:33 schreef hollander172 het volgende:Sommige mensen komen gewoon nooit van een bepaald etiket af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hoi "Het"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is dat niet wat al teveel eer voor iets waar ik me niet eens van bewust was?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]Lul je jezelf nu tegen of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:37 schreef Worldbeater het volgende:
Sommige mensen komen gewoon nooit van een bepaald etiket af.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.![]()
quote:Dacht dat "het" in deze Mercy was...quote:het is druk geweest hier vanmiddag : (Maar ik kan het natuurlijk verkeerd hebben
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:Je zit in de verkeerde SCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:41 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Lul je jezelf nu tegen of wat? [afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.![]()
Dr. Phil modus heb jij nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:41 schreef hicham het volgende:
Lul je jezelf nu tegen of wat? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:Alexxxxx.... Altijd goed voor vraagtekensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat "het" in deze Mercy was...Maar ik kan het natuurlijk verkeerd hebben
ah zo
![]()
Komt ook niet meer terug, probeer het nu IRL maar kon een klein rampje/relletje/ontploffinkje op mijn werk vandaag niet indammen qua proporties.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dr. Phil modus heb jij nooit meegemaakt.![]()
![]()
Beetje damage control lukte wel maar hell, als ze elkaar een beetje ondoorzichtig fysiek gaan lopen bedreigen dan is voor mij de lol eraf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.![]()
George Baker is een heldquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
George Baker is altijd verkeerd, in welke SC dan ook., heeft over de hele wereld opgetreden.
Alleen een perfect voorbeeld van een ondernemer die zichzelf niet genoeg vernieuwd heeft.
En stilstand is achteruitgang..![]()
Alle nummers na deze vond ik het een absolute sukkel, maar mijn perspectief is veranderd.![]()
Tijd voor een rondje langs het bedrijf, en de boel een beetje af te sluiten tot half 6.
Dacht dat het nooit weekend werd, ècht problematische dag.
Whhhaaaaaa
vrij, naar huis
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Nicequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:16 schreef hollander172 het volgende:
Wie is deze dude ook alweer?
[afbeelding]die motor, en die kleurencombinatie
![]()
Haaj
Sowieso schrijf je zo.![]()
Arthurquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:16 schreef hollander172 het volgende:
Wie is deze dude ook alweer?
[afbeelding]
Leuke albums op die site, drie motormeets met fok
Ghey windschermpie![]()
![]()
Tis maar goed dat ze net buiten het pimber & hicham tijdperk vielquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:48 schreef Worldbeater het volgende:
Kreeg alleen vaak het verwijt dat wij haar compleet belachelijk maakten,![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:38 schreef Gawaine het volgende:
Het nzb filetje (save as) om Isle of Man 2006 binnen te halen![]()
Nu nog ff 45 minuten wachten![]()
![]()
Ik haat het zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo vanneh, ja morgen naar rizla!![]()
![]()
![]()
Ineens me ouders: JA WE GAAN NIET WANT HET IS RETE WEER!![]()
ZWIJG !
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tis maar goed dat ze net buiten het pimber & hicham tijdperk viel![]()
![]()
Niet helemaal jullie stijl volgens mij.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.![]()
Morgen avond hard uit gaan, helemaal aan het klepper dansen, en ik ga niet meer naar huis, en rij mezelf een weiland in![]()
Ik laat me over rennen door wilde stieren!
PFfffffff
Ik wil naar school!![]()
HAHAHASorry, ik ben woest
Was ik maar 25, eigen huis, een motor, een koekblik, en veel geld!![]()
en oja, een man
Whahaik loop tegen mezelf te typen
!
Gezellig
Maar hoe is het met de MC fokkers?
Hier is de hele dag al zon.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:16 schreef -XX- het volgende:
ALS GOD BESTOND!
had hij allang een vlank van de zon laten zien vandaag![]()
![]()
![]()
Kannn niet hooooren ooooren zijn stukkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:17 schreef -XX- het volgende:
Morgen avond hard uit gaan, helemaal aan het klepper dansen, en ik ga niet meer naar huis, en rij mezelf een weiland in![]()
PFfffffff
Ik wil naar school!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik ook wel ens last van zie vanachtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:19 schreef -XX- het volgende:
Whahaik loop tegen mezelf te typen
!
Gezellig
Maar hoe is het met de MC fokkers?
![]()
Klote
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:17 schreef -XX- het volgende:
PFfffffff
Ik wil naar school!![]()
![]()
Carl Stieren
En daarmee in het weilanddamn... Nasty
![]()
![]()
Reminds me, kan over een maandje weer vloeken met goddelijke figuren op de werkvloer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:16 schreef -XX- het volgende:
ALS GOD BESTOND!![]()
Mijn meer dan hoogst religieuze collega is helaas vandaag ontslagen maar elk nadeel heb zijn voordeel.Wel klote eigenlijk, dude is net 3 weken geleden voor het eerst vader geworden en nu bijna werkloos.
Best lekker dingquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Carl Stieren
En daarmee in het weilanddamn... Nasty
Zonder die rare neus, bril en die rimpels, en alsie nou wat meer haar had, en wat meer torso,
Waar heb je die dan nog voor nodig?quote:
LOLquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Reminds me, kan over een maandje weer vloeken met goddelijke figuren op de werkvloer.![]()
Mijn meer dan hoogst religieuze collega is helaas vandaag ontslagen maar elk nadeel heb zijn voordeel.Wel klote eigenlijk, dude is net 3 weken geleden voor het eerst vader geworden en nu bijna werkloos.
![]()
werkloos word je niet zomaar
![]()
Moet je wel heel wat voor doen
U zit aan de crackquote:doe mij es
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Weet Rib-i al hoe hij moet downloaden ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nu nog ff 45 minuten wachten![]()
![]()
![]()
Op Discovery is nu een programma waarin ze navigatiesystemen aan het testen zijn. Misschien komt er nog interessante informatie voor ons motorrijders op.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!![]()
Interessant!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:25 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ze zijn nu navigatiesystemen aan het testen op Discovery. Misschien komt er nog interessante informatie voor ons motorrijders op.![]()
haha
Ik ben nu naar het Frans aan het vertalen en ik kan meteen geen Nederlands meer typen.
Think again.quote:
Nope, 1 uitspraak 4 maanden geleden en het idee van de directeur dat hij zijn werk niet goed doet waren genoeg.quote:Moet je wel heel wat voor doen![]()
![]()
Nah ja, meest kutte was dat ik het gisteren al wist en mijn muil erover moest houden. Hou ik niet zo van, vertel me dan niks en verras me ofzo.
Zeker over dat varkentje wat in het frans kan tellen ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:27 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben nu naar het Frans aan het vertalen en ik kan meteen geen Nederlands meer typen.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]![]()
Niet helemaal jullie stijl volgens mij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was gisteren nog op het nieuws trouwens dat pittbull achtige honden ondanks de scherpe regelgeving steeds populairder worden. Uiteraard omdat mensen het zien als status symbool ...
Gelukkig hebben we hier geen mensen zitten die zo denken.![]()
![]()
Nee ik heb een keer wat serieuzer werk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zeker over dat varkentje wat in het frans kan tellen ?![]()
Dan wel.quote:
Je broertje zou er nog wel lol in hebben maar bij jou was dat lontje toch echt een tikkie te kort.
Woef.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:29 schreef worldpimber het volgende:
Was gisteren nog op het nieuws trouwens dat pittbull achtige honden ondanks de scherpe regelgeving steeds populairder worden. Uiteraard omdat mensen het zien als status symbool ...
Gelukkig hebben we hier geen mensen zitten die zo denken.![]()
Toch wel ? Maaruh het is nu weekend hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee ik heb een keer wat serieuzer werk.![]()
![]()
![]()
Heb je die klus binnengehaald?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee ik heb een keer wat serieuzer werk.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha![]()
! Jawel!
Het regent daarHeel hard, harder dan hier!
![]()
HA!
-edit-
Ja, net gemaakt
Nee, geen fotosoep![]()
![]()
Hmm, een 4 MB verbinding is toch wel lekker - de nieuwsserver van tweakdsl is ook wel lekker snelquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:38 schreef Gawaine het volgende:
verwachting - 30 minutenOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Weet Rib-i al hoe hij moet downloaden ?
@ Rib-i
http://newsleecher.com/?id=home (free trial, maar dat is genoeg. Best eenvoudig, kind kan de was doen)
En ff het linkje van Gwaine downloaden (nzb filetje safe target as).![]()
bestandje openen (opend automatisch newsleacher) en ff via options je doelmap maken.
oja.. ook bij "servers" je server op geven, bijv nova.planet.nl (afhankelijk van je provider).
http://www.binaries4all.nl/serveradressen/
Zie verder ook :
http://www.binaries4all.nl/index.php
http://www.binaries4all.nl/newsleecher/
[ Bericht 17% gewijzigd door koffiekoekje op 11-08-2006 19:56:13 ]![]()
bij mij ook wel een lekker weertjeOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb je die klus binnengehaald?![]()
![]()
![]()
![]()
In ieder geval het eerste deel.En het tweede deel volgt waarschijnlijk, maar dat zie ik later dan wel.
waarom kan ik die niet met Azureus openen ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:38 schreef Gawaine het volgende:
![]()
![]()
Ja en daar heb ik ook echt naar toe geleefd vandaag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Toch wel ? Maaruh het is nu weekend hoor![]()
Maar ik doe het ook rustig aan, met een biertje erbij en zo.
Feli!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
In ieder geval het eerste deel.En het tweede deel volgt waarschijnlijk, maar dat zie ik later dan wel.
![]()
![]()
Op naar het grotere werk.
Toch maar rustiger aangedaan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:49 schreef kratjuh het volgende:
Hoi ben er weer ..
Fitness ging top, maandag weer ..Het blijkt dat een groot deel van de beginners te enthousiast aan de slag gaan. Er zijn er zelfs bij die vijf dagen niet meer uit hun bed kunnen komen.
Ik hoorde daar overigens niet bij, maar ik had wel moeite met de trap.
Ja, ik geloof het !quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
HA!
-edit-
Ja, net gemaakt
Nee, geen fotosoepHehehehe...
Tnxquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Feli!![]()
Op naar het grotere werk.![]()
![]()
Dit is in ieder geval al een maand werk en die vervolgopdracht zou helemaal gigantisch zijn.Nu hopen dat de trand doorzet.
zou voor jou wel iets zijnquote:dan kom je nog eens ergens
en het grootste voordeel/nadeel doorstrepen wat niet van toepassing is je kan er ook weer mee thuis komen
en dan noem je die reis "blondes on tour"![]()
![]()
![]()
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Idd, tijdje terug hadden we het er nog over en nu is ie binnen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tnx![]()
Dit is in ieder geval al een maand werk en die vervolgopdracht zou helemaal gigantisch zijn.Nu hopen dat de trand doorzet.
![]()
op naar de nieuwe CBR600RRquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Feli!![]()
Op naar het grotere werk.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had niet verwacht dat het nog door zou gaan. Ik zei de avond van tevoren nog dat ik dacht dat het nu echt niets meer zou worden en ineens werd ik gebeld.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Idd, tijdje terug hadden we het er nog over en nu is ie binnen.![]()
![]()
Het is best een moeilijke opdracht, maar ik kan gelukkig veel referentiemateriaal vinden.
Downloaden gaat met haperingen.
maar komt lekker binnenOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Zeker ook de hele dag regen gehad en nu net zon?quote:![]()
Hier is het alleen vanmiddag slecht geweest. Gelukkig nog geen hagel- en onweersbui gezien/gehoord, maar ja dan is de kans misschien wel groter dat het morgen nog slechter wordt.
Beter begin je met wat moeilijkere grote opdrachten, valt de rest weer mee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:59 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is best een moeilijke opdracht, maar ik kan gelukkig veel referentiemateriaal vinden.![]()
Hoe zit het eigenlijk met je andere werk, parttime inmiddels?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Ik werk nog 4 dagen. Dat zal nu dan ook wel lastig worden, maar misschien kan ik nog wat vrije dagen opnemen. Vrij nemen om te werken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Beter begin je met wat moeilijkere grote opdrachten, valt de rest weer mee.
Hoe zit het eigenlijk met je andere werk, parttime inmiddels?
Tsja je weet waar je het voor doet toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik werk nog 4 dagen. Dat zal nu dan ook wel lastig worden, maar misschien kan ik nog wat vrije dagen opnemen. Vrij nemen om te werken.![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:01 schreef bvvt het volgende:
[..]
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaah die Rib-i heeft maar weer geluk
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:01 schreef bvvt het volgende:
[..]
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rustig aan ? Ik heb deze week 4x mijn volledige trainingsprogramma gevolgd .. Die 3 dagen achter elkaar was wel ietsje te heftig, maar 3x per week gaat me absoluut lukken, geen centje pijn ..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:54 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Toch maar rustiger aangedaan?Het blijkt dat een groot deel van de beginners te enthousiast aan de slag gaan. Er zijn er zelfs bij die vijf dagen niet meer uit hun bed kunnen komen.
Ik hoorde daar overigens niet bij, maar ik had wel moeite met de trap.
![]()
Overigens heb ik al een tijdje op fitness gezeten, maar ik vond die andere te duur .. Dus ben er 7 maanden tussenuitgeweest ..
Maar het begint weer ergens op te lijken gelukkig, en door de sauna en het zwemmen erachteraan voel ik me super nu ..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op naar de nieuwe CBR600RR Fireblade voor Mercy ze heeft het straks zo druk
dat ze geen tijd meer heeft om te gaan rijden![]()
![]()
![]()
![]()
jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja je weet waar je het voor doet toch?![]()
... maar echt niet voor een Kawasaki.
Dan regel ik een aantal vertaalhulpjes die alles voor mij doen, zodat ik vanzelf een klein beetje winst maak. Als ik genoeg opdrachten door kan schuiven dan is dat geen enkel probleem.quote:
Polen ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dan regel ik een aantal vertaalhulpjes die alles voor mij doen, zodat ik vanzelf een klein beetje winst maak. Als ik genoeg opdrachten door kan schuiven dan is dat geen enkel probleem.![]()
![]()
![]()
quote:Wat een eensgezindheid, zijn jullie al getrouwd in de tussentijd?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ja
... maar echt niet voor een Kawasaki.![]()
![]()
Gek genoeg vind ik de "10" van 2005 in het zwart het mooist?Ik ben in de war geloof ik.
Ik mag er vanuit gaan dat je zelf nog wel een controle doet op het eindproductquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dan regel ik een aantal vertaalhulpjes die alles voor mij doen, zodat ik vanzelf een klein beetje winst maak. Als ik genoeg opdrachten door kan schuiven dan is dat geen enkel probleem.![]()
stel je voor dat het bagger werk is. . . . . . .Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Die dingen heb ik helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zou voor jou wel iets zijndan kom je nog eens ergens
en het grootste voordeel/nadeel doorstrepen wat niet van toepassing is je kan er ook weer mee thuis komen
en dan noem je die reis "blondes on tour"![]()
![]()
mijn instinkt lijd me waar ik heen moet!
Zelfs zonder kaart ben ik beter af![]()
whehe, kaartlezen!
Spelling...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die dingen heb ik helemaal niet nodig![]()
whehe, kaartlezen!![]()
![]()
Wat doen jullie tegenwoordig op school?Pim pam petten?
Relax.quote:
Goede smaak is niet voor iedereen weggelegd.![]()
Op den duur weet je wie goed en betrouwbaar is en wie niet. Verder moet ik het dan globaal nakijken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:17 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik mag er vanuit gaan dat je zelf nog wel een controle doet op het eindproduct
stel je voor dat het bagger werk is. . . . . . .Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!![]()
als je nou een GSX-R 1000 genoemd had dan was de reactie ook eensgezind geweestquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[..]
Wat een eensgezindheid, zijn jullie al getrouwd in de tussentijd?![]()
Gek genoeg vind ik de "10" van 2005 in het zwart het mooist?Ik ben in de war geloof ik.
![]()
maar dan zonder kots smilert
![]()
![]()
en hoe is het met schrijven ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die dingen heb ik helemaal niet nodig![]()
whehe, kaartlezen!![]()
![]()
![]()
Tsja, nivo ligt meteen een stuk lager maar dat is toch echt je eigen verdienste.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je nou een GSX-R 1000 genoemd had dan was de reactie ook eensgezind geweestmaar dan zonder kots smilert
![]()
Kotsen over een kawa is niet nodig trouwens, je kan ze gewoon standaard in het groen bestellen.
O ja, Nu moet -xx- langzaam aan gaan opletten.
We zitten al weer tegen het eind van het topic
Als ze toch nog eens een keer een topic wilt openen dan moet ze wel de laatste post makenOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
ik pas me gewoon aanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja, nivo ligt meteen een stuk lager maar dat is toch echt je eigen verdienste.
Kotsen over een kawa is niet nodig trouwens, je kan ze gewoon standaard in het groen bestellen.![]()
![]()
![]()
Wat ik eigenlijk niet snap dat sommige mensen zo'n afkeer voor een bepaald merk kunnen/zeggen te hebben ..
Ik bedoel, sommige types vind je wel of niet mooi, maar wat de neuq heeft dat tegenwoordig nog met merk te maken?
Ik vind de meeste kwaaks erg mooi, maar zet me naast een gixxer, rsv of een R1 ofzo en je mag gaan dweilen van het kwijlen ...![]()
Motor is motor toch ?
Kan iemand deze hele blonde vraag van mij beantwoorden ?![]()
![]()
Dat klinkt niet echt als rustig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:10 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Rustig aan ? Ik heb deze week 4x mijn volledige trainingsprogramma gevolgd .. Die 3 dagen achter elkaar was wel ietsje te heftig, maar 3x per week gaat me absoluut lukken, geen centje pijn ..
Overigens heb ik al een tijdje op fitness gezeten, maar ik vond die andere te duur .. Dus ben er 7 maanden tussenuitgeweest ..
Maar het begint weer ergens op te lijken gelukkig, en door de sauna en het zwemmen erachteraan voel ik me super nu ..![]()
3x per week is genoeg om het niveau op peil te houden of zelfs iets vooruit te gaan en 4x per week is helemaal goed. Maar vaker moet je ook weer niet sporten, want je lichaam heeft rust nodig.
Maar klasse dat je het vol hebt gehouden.
Wegmisbruikers:Ehhh, koos mag niet schrijven. dat mag alleen politie of een boaquote:koos, hoeveel bekeuringen schrijf je zo uitOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
En we gaan vrolijk door ..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt als rustig.3x per week is genoeg om het niveau op peil te houden of zelfs iets vooruit te gaan en 4x per week is helemaal goed. Maar vaker moet je ook weer niet sporten, want je lichaam heeft rust nodig.
Maar klasse dat je het vol hebt gehouden.![]()
Maandag, woensdag en vrijdag is erg goed te doen .. En dan nog een keertje op zaterdag lijkt me beter dan 3 dagen achter elkaar ..![]()
![]()
Ik weet het ook niet precies. Volgens mij is dat als grap begonnen, maar er zijn denk ik zeker mensen die heel erg merkgebonden zijn en een afkeer hebben tegen alles wat daar buiten valt. Dat geldt dan trouwens niet alleen voor motoren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:34 schreef kratjuh het volgende:
Wat ik eigenlijk niet snap dat sommige mensen zo'n afkeer voor een bepaald merk kunnen/zeggen te hebben ..
Ik bedoel, sommige types vind je wel of niet mooi, maar wat de neuq heeft dat tegenwoordig nog met merk te maken?
Ik vind de meeste kwaaks erg mooi, maar zet me naast een gixxer, rsv of een R1 ofzo en je mag gaan dweilen van het kwijlen ...![]()
Motor is motor toch ?
Kan iemand deze hele blonde vraag van mij beantwoorden ?
Zelf heb ik wel wat met Honda, omdat die motoren lekker rijden en betrouwbaar zjin.EN mooi zijn! Voor mij is dat belangrijk. Ik wil niet steeds hoge kosten hebben omdat allerlei onderdelen het laten afweten. Met kawasaki en met Yamaha heb ik gewoon niets
Met Honda en Suzuki wel, maar uiteraard ook niet met alle type motoren. Dit jaar heb ik meer met Suzuki omdat ik die nieuwe modellen super geweldig vind.
![]()
Ducati is bijvoorbeeld geweldig omdat ze qua design en geluid fantastisch zijn, maar blijkbaar vaak wat mankementen vertonen. Om die reden hoef ik dan geen Ducati.
Etc.Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!![]()
:^quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:45 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies. Volgens mij is dat als grap begonnen, maar er zijn denk ik zeker mensen die heel erg merkgebonden zijn en een afkeer hebben tegen alles wat daar buiten valt. Dat geldt dan trouwens niet alleen voor motoren.
Zelf heb ik wel wat met Honda, omdat die motoren lekker rijden en betrouwbaar zjin.EN mooi zijn! Voor mij is dat belangrijk. Ik wil niet steeds hoge kosten hebben omdat allerlei onderdelen het laten afweten. Met kawasaki en met Yamaha heb ik gewoon niets
Met Honda en Suzuki wel, maar uiteraard ook niet met alle type motoren. Dit jaar heb ik meer met Suzuki omdat ik die nieuwe modellen super geweldig vind.
![]()
Ducati is bijvoorbeeld geweldig omdat ze qua design en geluid fantastisch zijn, maar blijkbaar vaak wat mankementen vertonen. Om die reden hoef ik dan geen Ducati.
Etc.
alternatief voor Ducati = Aprillia![]()
![]()
:^ Ik vind die Aprilia's steeds mooier worden ..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
:^
alternatief voor Ducati = Aprillia![]()
Ook steeds onbetaalbaarder eigenlijk ...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
:^ Ik vind die Aprilia's steeds mooier worden ..
Ook steeds onbetaalbaarder eigenlijk ...![]()
helaas wel, maar !!!!! die Mille is ook wel erg mooi
en als je die heb is het wachten totdat de RSV betaalbaarder is geworden minder erg
![]()
![]()
Heeft iemand net de top 5 van meest opmerkelijke reacties bij Wegmisbruikers gezien>
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
helaas wel, maar !!!!! die Mille is ook wel erg mooi
en als je die heb is het wachten totdat de RSV betaalbaarder is geworden minder erg
![]()
Helaas voor -XX- bijna vol
Wie doet et?
Helaas bazziek was d'r voor. Nu moet hij het doen.
Maar dat doet ie niet![]()
[ Bericht 43% gewijzigd door bvvt op 11-08-2006 21:27:27 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: