abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:53:31 #251
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_40686365
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:44 schreef ikookhier het volgende:
Hallo
jij ook hier??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_40686410
Dat circuit filmpje. Waarom zoveel terugschakelen? Nergens voor nodig, je ziet dat diegene bij het uitacceleren vaak gelijk moet opschakelen. Acceleren in de appex vanuit 6000/7000rpm is prima te doen. Hier zit die gast soms op 11000rpm?
I think I'm a banana tree
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:57:14 #253
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_40686452
O ja
fok is traag door de http://www.geenstijl.nl/ FOK staking's melding
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:03:50 #254
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_40686515
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:57 schreef bvvt het volgende:
O ja
fok is traag door de http://www.geenstijl.nl/ FOK staking's melding
Allemaal konten kijken in US
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:12:03 #255
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_40686759
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:55 schreef PietjePuk2 het volgende:
Dat circuit filmpje. Waarom zoveel terugschakelen? Nergens voor nodig, je ziet dat diegene bij het uitacceleren vaak gelijk moet opschakelen. Acceleren in de appex vanuit 6000/7000rpm is prima te doen. Hier zit die gast soms op 11000rpm?
Dat veel schakelen viel mij ook al op het hele circuit kan je gewoon in de 3e versnelling doen, zonder ook maar iets te in te leveren op snelheid. (180+ in die achterste bocht) op het rechte stuk zou je kunnen schakelen maar dan zit je al snel ver boven de 240KM/U en daar is het rechte stuk weer iets te kort eigenljk
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:15:04 #256
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_40686840
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:12 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Dat veel schakelen viel mij ook al op het hele circuit kan je gewoon in de 3e versnelling doen, zonder ook maar iets te in te leveren op snelheid. (180+ in die achterste bocht) op het rechte stuk zou je kunnen schakelen maar dan zit je al snel ver boven de 240KM/U en daar is het rechte stuk weer iets te kort eigenljk
Harley gedrag
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:17:58 #257
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_40686927
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:15 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Harley gedrag
que ?
Let's race
Buienradar
pi_40687084
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:12 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Vind ik ook. Het is tenslotte geen 125cc tweetakt. Daar zou het wel iets logischer bij zijn, maar die hebben amper koppel.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:23:16 #259
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_40687086
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:17 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

que ?
Alles in 1 versnelling doen Oké het kan, maar wordt het cirquit rijden daar niet minder van? Zelf nog niet echt gedaan, maar toch... En daarbij heeft Rossi zo nog nooit een wedstrijd gewonnen
pi_40687161
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:23 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Alles in 1 versnelling doen Oké het kan, maar wordt het cirquit rijden daar niet minder van? Zelf nog niet echt gedaan, maar toch... En daarbij heeft Rossi zo nog nooit een wedstrijd gewonnen
Weleens live beelden vanuit zijn cockpit gezien op Eurosport? Die zitten echt niet achterin de toeren in een bocht hoor. Die gozer in dat filmpje schakelt gewoon teveel terug. Maar ja, iedereen moet het leren natuurlijk.
pi_40687259
quote:
Ik rij welliswaar niet op deZX-6R die filmde, maar ik merk wel degelijk veel verschil in acceleratie als ik dat niet doe hoor. In de opwarmronde rijd ik zoals jij dat zegt, accelereren vanaf 6000/7000 RPM en dan kan ik de groep niet goed bijhouden. Dat boeit op dat moment niet omdat het toch maar een opwarmronde is, maar daarna is gewoon toerenbeuken
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:28:16 #262
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_40687261
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:53 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

jij ook hier??
Nee
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:35:27 #263
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_40687487
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:23 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

nee, je heb dan veel meer tijd om je voor een bocht te concentreren en te gaan verzitten,
op het rechte stuk schakelde ik wel een keer maar echt nodig was het niet,

zal ook wel een verschil in zitten dat de motor in het flimpje een 600CC met iets minder koppel en daardoor dus waarschijnlijk wel meer moet schakelen wil ie in het hogere koppelgebied zitten

[ Bericht 1% gewijzigd door Mercy_symbol op 10-08-2006 16:40:43 ]
Let's race
Buienradar
pi_40687498
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:28 schreef hicham het volgende:

[..]

Ik rij welliswaar niet op deZX-6R die filmde, maar ik merk wel degelijk veel verschil in acceleratie als ik dat niet doe hoor. In de opwarmronde rijd ik zoals jij dat zegt, accelereren vanaf 6000/7000 RPM en dan kan ik de groep niet goed bijhouden. Dat boeit op dat moment niet omdat het toch maar een opwarmronde is, maar daarna is gewoon toerenbeuken
Honda zeg ik je!

Alle bochten zijn makkelijk in de derde versnelling te rijden heb ik gemerkt. Ik heb niet echt moeite gehad om vanuit de derde versnelling op de rechte stukken weer gas bij te geven om de groep te blijven volgen. In verhouding tot de andere motoren moest ik wel een paar keer flink aan het gas hangen natuurlijk.

Alleen op het lange rechte stuk moet ik wel schakelen, want anders kom ik dik in het rode gebied.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_40687501
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:19 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Mijn dubbele Leovince dus ook niet, maar die kan je wel eenvoudig maken.

@Hicham --> dit was toch geen Horeon dag?
Die foto die ik had gepost niet nee
quote:

Het stond zwart op wit op mijn aanmeldingsformulier, en Pimber stuurde mij nog speciaal een mail er over. Toen....... beiden nog zonder voorkennis.
En nu met voorkennis
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:38:54 #266
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_40687572
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:25 schreef PietjePuk2 het volgende:

[..]

Weleens live beelden vanuit zijn cockpit gezien op Eurosport? Die zitten echt niet achterin de toeren in een bocht hoor. Die gozer in dat filmpje schakelt gewoon teveel terug. Maar ja, iedereen moet het leren natuurlijk.
Nee dat klopt, maar om nou helemaal niet te schakelen lijkt mij nou niks. En een keer te ver terug schakeln is natuurlijk zo gebeurd. En verder waren het volgens mij de eerste rondes, dus cirquit zal nog wel niet met de ogen dicht gereden kunnen worden.
pi_40687606
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:35 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Honda zeg ik je!

Alle bochten zijn makkelijk in de derde versnelling te rijden heb ik gemerkt. Ik heb niet echt moeite gehad om vanuit de derde versnelling op de rechte stukken weer gas bij te geven om de groep te blijven volgen. In verhouding tot de andere motoren moest ik wel een paar keer flink aan het gas hangen natuurlijk.

Alleen op het lange rechte stuk moet ik wel schakelen, want anders kom ik dik in het rode gebied.
Mij gaat het niet om hoe makkelijk je over het circuit kunt gaan, maar hoe ik zo snel mogelijk het circuit over kan gaan. Dan kan ik wel lekker in z'n 3 blijven hangen omdat het toch makkelijk gaat, maar dan ben ik op m'n Bandit in de blauwe groep een rijdende chicane

Alleen de hugenholtz-bocht bijvoorbeeld al > krappe bocht en daarna omhoog lopend
pi_40687707
Zijn het trouwens 25kw motoren, die ZX uit het filmpje en jouw Bandit? Dan zou het helemaal raar zijn, aangezien je bovenin toch geen meer power heb met een 25kw begrensde motor
pi_40687773
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:40 schreef hicham het volgende:

[..]

Mij gaat het niet om hoe makkelijk je over het circuit kunt gaan, maar hoe ik zo snel mogelijk het circuit over kan gaan. Dan kan ik wel lekker in z'n 3 blijven hangen omdat het toch makkelijk gaat, maar dan ben ik op m'n Bandit in de blauwe groep een rijdende chicane

Alleen de hugenholtz-bocht bijvoorbeeld al > krappe bocht en daarna omhoog lopend
Makkelijk en dus snel bedoel ik uiteraard. Daar is een circuit natuurlijk voor.

Over het algemeen vertraagt het schakelen alleen maar. Behalve om power te winnen en snel te kunnen accelereren, maar ik bedoel dus dat ik in de derde versnelling wat dat betreft niks te kort kwam.
pi_40687800
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:43 schreef PietjePuk2 het volgende:
Zijn het trouwens 25kw motoren, die ZX uit het filmpje en jouw Bandit? Dan zou het helemaal raar zijn, aangezien je bovenin toch geen meer power heb met een 25kw begrensde motor
Kijk eens op het rechte stuk naar de snelheidsmeter, daar vind je je antwoord

Rijd je zelf ook motor en zo ja, wat voor 1?
pi_40687891
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:46 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Makkelijk en dus snel bedoel ik uiteraard. Daar is een circuit natuurlijk voor.

Over het algemeen vertraagt het schakelen alleen maar. Behalve om power te winnen en snel te kunnen accelereren, maar ik bedoel dus dat ik in de derde versnelling wat dat betreft niks te kort kwam.
Hoeveel vertraagt schakelen, en is dat zo lang dat je er ondanks vermogenswinst vanwege het toerengebied waarin je komt alsnog nadeel van ondervindt? Tijdens het remmen vertraagt terugschakelen iig niet, tijdens het acceleren minder dan een halve seconde (gebruik geen koppeling)
pi_40687899
Haha, tsja, misschien erg veel wind mee? Maar als ik naar jouw geboortedatum kijk moet je nog 25kw rijden of niet? Of had je het eruit gehaald voor de circuitdag, dat kan wel natuurlijk.

Ik rijd trouwens motor ja, al zo'n 6 jaar. En heb een ZZR1200!
pi_40688051
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:51 schreef PietjePuk2 het volgende:
Haha, tsja, misschien erg veel wind mee? Maar als ik naar jouw geboortedatum kijk moet je nog 25kw rijden of niet? Of had je het eruit gehaald voor de circuitdag, dat kan wel natuurlijk.

Officieel moet ik idd 25KW rijden, maar het moge duidelijk zijn dat dat niet is gebeurd op het circuit

Als je het over een ZZR1200 hebt of over de cockpit beelden tijdens races dan heb je het ook over motoren die in een bepaald toerengebied gewoon veel harder vooruit kunnen. Het verschil is alleen dat je er met dergelijke motoren niet altijd wat aan hebt. Als je het gas opengooit krijg je gewoon een highsider of vlieg je de bocht uit omdat je te hard gaat, m.a.w je kunt gewoon lekker in je versnelling blijven. Met die ZX-6R heb je dat veel minder, dat is mijn theorie
pi_40688129
Maar wel op de openbare weg 25kw mag ik hopen? Anders rijd je gewoon onverzekerd rond hè? Mocht je dat nog niet weten. Stomste wat je kunt doen in mijn ogen.

Klopt inderdaad wat je zegt over de ZZR (en soorgelijke fietsen!) maar heb zelf ooit een R6 gehad en heb daar ook circuitdagen mee gereden maar zoals de persoon in het filmpje in veel gevallen de bochten in duikt (tegen het rooie in de bocht) werkt gewoon niet, zodra je dan begint met uitacceleren raak je de begrenzer, gebeurde ook een paar keer.

Gewoon goed bedoelde kritiek zou ik zo zeggen
pi_40688160
Heejj.. Moterrijden is lache jonge.. ik ben zelfs pas zestien.. maar ik ben al in het bezit van een Honda CM400T (25 Kw..) maar het blok is nogal ingevreten van de regen oid. een keer polijsten en misschein verchromen.. Hij rijdt heel erg fijn..
pi_40688174
Zout/pekel bedoel je??
pi_40688215
pi_40688232
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:03 schreef PietjePuk2 het volgende:
Klopt inderdaad wat je zegt over de ZZR (en soorgelijke fietsen!) maar heb zelf ooit een R6 gehad en heb daar ook circuitdagen mee gereden maar zoals de persoon in het filmpje in veel gevallen de bochten in duikt (tegen het rooie in de bocht) werkt gewoon niet, zodra je dan begint met uitacceleren raak je de begrenzer, gebeurde ook een paar keer.
Zal straks nog wel een keertje het filmpje terugkijken en erop letten
quote:
Feedback, en daar is idd niets mis mee maar juist goed En je was niet de enige die het was opgevallen, o.a Mercy ook zag ik, maar die negeert ons tegenwoordig
  donderdag 10 augustus 2006 @ 17:11:46 #279
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_40688240
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:05 schreef DjBoBkE het volgende:
Heejj.. Moterrijden is lache jonge.. ik ben zelfs pas zestien.. maar ik ben al in het bezit van een Honda CM400T (25 Kw..) maar het blok is nogal ingevreten van de regen oid. een keer polijsten en misschein verchromen.. Hij rijdt heel erg fijn..
Hey das mijn eerste motor.
Heerlijk ding op op te leren
was wel blij dat ik daarna een zwaardere motor had gekocht Oe wat was dt een verschil.
Maar nadeel was wel - t'was een één cylinder choppert. 650 cc
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
pi_40688322
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:03 schreef PietjePuk2 het volgende:
Maar wel op de openbare weg 25kw mag ik hopen? Anders rijd je gewoon onverzekerd rond hè? Mocht je dat nog niet weten. Stomste wat je kunt doen in mijn ogen.

Heb redelijk wat filmpjes van zandvoort gezien en de snelste gasten op 600cc's droppen in de bochten toch niet onder de 10k hoor. Vol tegen de begrenzer aan is natuurlijk wel hoog maar 6/7k is best wel weinig op een 600 lijkt me.

Maarja dit is alleen maar van wat ik heb gezien, heb er zelf geen ervaring mee.
pi_40688373
Is ook afhankelijk van de versnelling en snelheid natuurlijk. Als je in z'n 2 of 3 zit met 7000rpm, acceleer je nog snel genoeg uit hoor. En zoals er al gezegd was, opschakelen kost ook tijd. En in de begrenzer knallen ook. Heb net even de specifikaties opgezocht van de ZX6R (2000?) en het maximale vermogen ligt bij 12.500rpm, dus daar voorbij gaan heeft zoiezo weinig nut!

Ook op deze vermogens run zie je dat goed! http://www.motorcycle.com(...)hotos/01zx6rdyno.jpg
pi_40688417
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:11 schreef bvvt het volgende:

[..]

Hey das mijn eerste motor.
Heerlijk ding op op te leren
was wel blij dat ik daarna een zwaardere motor had gekocht Oe wat was dt een verschil.
Maar nadeel was wel - t'was een één cylinder choppert. 650 cc
Ja voor 200 euro kan je hem niet laten staan.. en hij loop na het stellen van de kleppen echt heel goed... heb er nu 2x mee gereden.. maar ik kan niet w88 om 18 te worden.. dan eerst snelcursus auto en meteen daarna motor.. nooit geen last van file's of niks..
pi_40688455
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:20 schreef PietjePuk2 het volgende:
Is ook afhankelijk van de versnelling en snelheid natuurlijk. Als je in z'n 2 of 3 zit met 7000rpm, acceleer je nog snel genoeg uit hoor. En zoals er al gezegd was, opschakelen kost ook tijd. En in de begrenzer knallen ook. Heb net even de specifikaties opgezocht van de ZX6R (2000?) en het maximale vermogen ligt bij 12.500rpm, dus daar voorbij gaan heeft zoiezo weinig nut!

Ook op deze vermogens run zie je dat goed! http://www.motorcycle.com(...)hotos/01zx6rdyno.jpg
Naar mijn inziens heeft dat juist wél nut, voorbij het max vermogen > opschakelen > in het max vermogen. Dit in tegenstelling tot als je OP maximaal vermogen schakelt, dan val je juist terug en moet je ernaar toe bouwen. Wat is het nut van schakelen als je op het maximaal vermogen stopt met gas geven?
pi_40688529
quote:
Klopt jah, hiier in dit filmpje hoef ik eigenlijk nooit midden in de bocht te schakelen, maar ik heb eerder en vaker gehad dat ik zo hoog zat dat ik wel moest schakelen (filpjes op de openbare weg ) Alhoewel ik bang ben dat voor mijn gevoel 6.000 rpm net iets te laag is waardoor je nog een stuk onder de powerband moet overbruggen voor je aan volle acceleratie zit...

Het is ook een kwestie van gevoel, gewend aan de tegendruk/nerveuze gasreactie in een bocht waardoor ik niet te laag in toeren wil gaan rijden. Dus ja, dat veranderd wel Maar misschien niet zo snel...

En verder ook wel wat hicham zegt
  donderdag 10 augustus 2006 @ 17:51:09 #285
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_40688749
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:20 schreef PietjePuk2 het volgende:

dat is dus bij iedere motor anders mijn max koppel is bij 8000TPM en heb hem op het rechte stuk dus wel een paar keer tegen de begrenser aangehad maar verder in de boggies gewoon in de 3 gereden en power zat gehad om flink hard erdoorheen te knallen
Let's race
Buienradar
pi_40688909
Ik snap niet dat door dingen niet/minder te doen (stakende modjes) een heel forum traag as dikke strûnt ken worre ...

Hoi trouwens, thuis
pi_40688964
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:04 schreef kratjuh het volgende:
Ik snap niet dat door dingen niet/minder te doen (stakende modjes) een heel forum traag as dikke strûnt ken worre ...

Hoi trouwens, thuis
Wraakacties
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat is dus bij iedere motor anders mijn max koppel is bij 8000TPM en heb hem op het rechte stuk dus wel een paar keer tegen de begrenser aangehad maar verder in de boggies gewoon in de 3 gereden en power zat gehad om flink hard erdoorheen te knallen
In 1 versnelling rijden doen we op de veluwe... Hoe kan je nou volaccelereren en knoeperthard remmen voor een bocht zonder te schakelen? Zit je dan in beide nog steeds in de powerband? Knallen is veel schakelen, maar idd... zo hoog in toeren hoefde nu ook weer niet.
pi_40689058
Nog wat pics van ActionFoto die nu online staan:

Onze oude vriend Ploderus was er ook weer

Kantje boord met de crashbeugel

Pimber als baco, wat doet ie?? Opletten moet je

Schijn bedriegt, hij let wel degelijk op

En in de pits...

ActionFoto is wel kenkerduur wat foto's bestellen betreft Heb het wel gezien zo, heb al genoeg andere foto's dus hoef niet te bestellen Hoewel leuk om eventjes terug te kijken
pi_40689078
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:47 schreef hicham het volgende:
Hoe widde gij dat, je stond toch op post toen?
Hij stond bij mijn post en zij stond iets verderop te fotograveren. Daarna kwam de motorXtra motor langs om haar op te
pi_40689109
Afgelopen zondag bij het ONK ging een 600cc start niet helemaal soepel

pi_40689124
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:22 schreef BazzieK het volgende:

[afbeelding]
Die beentjes
Sowieso schrijf je zo.
pi_40689189
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:23 schreef -XX- het volgende:

[..]

Die beentjes
pi_40689222
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:22 schreef BazzieK het volgende:

[afbeelding]
Heeft ie'm nog wel in toom kunnen houden of was het pats boem?

Fok! traag eten
pi_40689297
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:09 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Wraakacties
[..]

In 1 versnelling rijden doen we op de veluwe... Hoe kan je nou volaccelereren en knoeperthard remmen voor een bocht zonder te schakelen? Zit je dan in beide nog steeds in de powerband? Knallen is veel schakelen, maar idd... zo hoog in toeren hoefde nu ook weer niet.
Remmen

Volgens de Marshall moest je ook zo weinig mogelijk remmen. Er zijn eigenlijk maar 2 punten waar het nodig is en dat komt omdat daar een recht stuk is waar je even een flinke dot (bij mijn motor x2 of x3) bij geeft. Bij de rest valt het wel mee omdat je ook best hard de bocht in kunt duiken. Als je gas los laat dan is het volgens mij verder genoeg. En dan heb ik het dus over bochten van 160-180 km/u!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 18:44:30 #295
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_40689360
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:38 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Remmen

Volgens de Marshall moest je ook zo weinig mogelijk remmen. Er zijn eigenlijk maar 2 punten waar het nodig is en dat komt omdat daar een recht stuk is waar je even een flinke dot (bij mijn motor x2 of x3) bij geeft. Bij de rest valt het wel mee omdat je ook best hard de bocht in kunt duiken. Als je gas los laat dan is het volgens mij verder genoeg. En dan heb ik het dus over bochten van 160-180 km/u!
Als je echt raced wil je zo laat mogelijk afremmen, (en zo lang mogelijk voluit). Maar Rossi kan het natuurlijk mis hebben... Maar dat is ook wat risicovoller imo.

-edit-
Los gezien van de bochten waar je met de zelfde snelheid (of "iets" hoger/lager) doorkund dan de ("maximaal") te behalen snelheid voor die bocht(en)........

[ Bericht 8% gewijzigd door koffiekoekje op 10-08-2006 18:56:37 ]
pi_40689376
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:51 schreef PietjePuk2 het volgende:

Al 6 jaar
  donderdag 10 augustus 2006 @ 18:45:37 #297
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_40689378
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:38 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Remmen

behalve bij die chicane daar moest je wel voor remmen

note !

volgende keer monteer ik een camera op mijn motor beelden zeggen meer als woorden
Let's race
Buienradar
pi_40689465
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:31 schreef hicham het volgende:

[..]

Heeft ie'm nog wel in toom kunnen houden of was het pats boem?

Fok! traag eten
Na heel het rechte stuk op het achterwiel zijn doorgewiebeld had ie em weer onder controle
pi_40689478
Wattt me berichten komen niet eens aan
Sowieso schrijf je zo.
pi_40689486
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:45 schreef Mercy_symbol het volgende:

volgende keer monteer ik een camera op mijn motor beelden zeggen meer als woorden
Wat gaat het zeggen dan? Dat je vloeiender rijdt? Dan lever je wel secondes in, kijk maar naar het eerste rondje op het filmpje en de rempunten die hicham heeft, soms zijn het punten dat je eigenlijk niet hád hoeven remmen, maar wij zijn dan ook geen profi's.

Zo min mogelijk remmen is waar, maar daarmee bedoelen ze niet "niet remmen". Dat betekent simpelweg dat je de bocht langzamer induikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')