quote:Op dinsdag 08 augustus 2006 00:40 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Eh, meet? Ik weet van niks, maar als het weer het toe laat ga ik ook wel mee :]
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
nee, je heb dan veel meer tijd om je voor een bocht te concentreren en te gaan verzitten,
op het rechte stuk schakelde ik wel een keer maar echt nodig was het niet,
zal ook wel een verschil in zitten dat de motor in het flimpje een 600CC met iets minder koppel en daardoor dus waarschijnlijk wel meer moet schakelen wil ie in het hogere koppelgebied zitten![]()
Dat is ook een rempunt, maar in principe hoefde ik daar alleen te remmen als er iemand voor zat. Was zo'n beetje mijn beste plek van het circuit, samen met Bos uit.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
behalve bij die chicanedaar moest je wel voor remmen
![]()
note !
volgende keer monteer ik een camera op mijn motorbeelden zeggen meer als woorden
![]()
Dat R1 maatje van Mark.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:20 schreef worldpimber het volgende:
Oh, gaan we hier verder![]()
Wie is Donkey?
Ach dat zal wel meevallen denk ikquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:27 schreef Rausdouwer het volgende:
waar moeten we nu verder? bvvt is wel de rechtmatige topic opener...
maar ik denk dat het niet lang duurt voordat er helemaal niet meer wordt gepost.![]()
Hoezo dat opeens?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
Dat R1 maatje van Mark.![]()
Hopelijk kan hij wel remmen in groepsverband.![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Remmen![]()
Volgens de Marshall moest je ook zo weinig mogelijk remmen. Er zijn eigenlijk maar 2 punten waar het nodig is en dat komt omdat daar een recht stuk is waar je even een flinke dot (bij mijn motor x2 of x3) bij geeft.Bij de rest valt het wel mee omdat je ook best hard de bocht in kunt duiken. Als je gas los laat dan is het volgens mij verder genoeg. En dan heb ik het dus over bochten van 160-180 km/u!
je onthoud ook allen de slechte dingen he? Dat ik TF er op heb gewezen dat de regels bij julie anders liggen dan bij de PTA SC en daarom een onterecht gesloten MC topic weer oepn ging, ben je zeker alweer vergeten?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoezo dat opeens?(remmen)
Maar laten we verder gaan met dit topic, deze is immer geopend "volgens de regels"![]()
Maargoed, Alexxxxx zal wel weer een dom besluit maken welke de meeste negatieve gevolgen heeft.![]()
Voor de veiligheid.quote:
Ik zei al dat het een rempunt is, maar over het algemeen kon ik daar harder dan iedereen voor me. En ja, niet hoeven remmen betekent in alle gevallen bij deze punten dat je dus nog harder aan kon komen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:56 schreef hicham het volgende:
PPepijn kennelijk niet, maar ik vraag me af vanaf waar hij dan het gas los laat...
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar deze blijft open, meneer azijnzeikerd
wij hebben ook helemaal niet hard geredenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:15 schreef Worldbeater het volgende:
Jammer dat de meet ws niet doorgaat, er staan meer mensen die mee gaan, dan het lijstje eronder.![]()
En moet ik die postings van Martie en Anita nu serieus nemen over Zandvoort?
Of zijn we aan het rellen geslagen?![]()
[..]Ik zat op het rechte stuk constant in de toerenbegrenzer.
Ik weet niet hoe zacht jij op Zandvoort reed dan.![]()
Koppel had ik uiteraard zat.
[..]
Dat is ook een rempunt, maar in principe hoefde ik daar alleen te remmen als er iemand voor zat. Was zo'n beetje mijn beste plek van het circuit, samen met Bos uit.Arie Luijendijk zo je wil.
![]()
je onthoud ook allen de slechte dingen he? Dat ik TF er op heb gewezen dat de regels bij julie anders liggen dan bij de PTA SC en daarom een onterecht gesloten MC topic weer oepn ging, ben je zeker alweer vergeten?
Pics zagen er toch heel snel uit.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij hebben ook helemaal niet hard geredengewoon lekker getoerd over het circuit
[..]
je onthoud ook allen de slechte dingen he? Dat ik TF er op heb gewezen dat de regels bij julie anders liggen dan bij de PTA SC en daarom een onterecht gesloten MC topic weer oepn ging, ben je zeker alweer vergeten?
Mooie sluitpost ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
ah, daar waren mn knopjes weer![]()
-XX-, bedankt voor de moeite, lovenswaardig initiatief en volgende keer beter.
Mja, alles gaat ook in het smurfendorp niet zoals het hoort, zoals je wellicht al gemekrt hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |