monogame relatie = dat jij en je vriendin in 25% van de gevallen andere mensen neuckt zonder dat tegen elkaar te vermelden.quote:op zondag 13 augustus 2006 00:26 schreef mymoodfentje het volgende:
man
open relatie = dat jij en je vriendin andere mensen neuckt zonder dat tegen elkaar te moeten vermelden. voor elkaar geheim te houden.
kan ik dat ? ja
wil ik dat? nee
het is dus de bedoeling dat je in een open relatie juist eerlijk bent erover. in een "monogame" relatie gebeurt dat juist allemaal achterbaks en zonder te vertellen.quote:op zondag 13 augustus 2006 00:26 schreef mymoodfentje het volgende:
man
open relatie = dat jij en je vriendin andere mensen neuckt zonder dat tegen elkaar te moeten vermelden.
kan ik dat ? ja
wil ik dat? nee
dit is dan de 25% argumentatie waarom een open relatie beter zou zijn?quote:op zondag 13 augustus 2006 00:29 schreef sakura het volgende:
[..]
monogame relatie = dat jij en je vriendin in 25% van de gevallen andere mensen neuckt zonder dat tegen elkaar te vermelden.![]()
dan heb ik tot nu toe een monogame open relatie.quote:op zondag 13 augustus 2006 00:35 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
het is dus de bedoeling dat je in een open relatie juist eerlijk bent erover. in een "monogame" relatie gebeurt dat juist allemaal achterbaks en zonder te vertellen.![]()
er is geen beter en slechter in relatie vormen, alleen "anders".quote:op zondag 13 augustus 2006 00:39 schreef stali het volgende:
[..]
dit is dan de 25% argumentatie waarom een open relatie beter zou zijn?
het is allemaal leuk en aardig maar wat als jouw man een andere vrouw nou eens leuker gaat vinden dan hij jou vindt?
wat heb je dan aan een open relatie? kan je beter gewoon vrijgezel zijn, dan hoef je helemaal niet eerlijk te zijn tegen iemand over wie je wel of niet neuckt.quote:op zondag 13 augustus 2006 00:35 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
het is dus de bedoeling dat je in een open relatie juist eerlijk bent erover. in een "monogame" relatie gebeurt dat juist allemaal achterbaks en zonder te vertellen.![]()
en dat kan niet gebeuren als ze niet neuken? er is wel meer nodig dan alleen sex om echt op iemand te vallen, dus de kans dat dat zonder sex ook zou gebeuren is vrij reeel.quote:op zondag 13 augustus 2006 00:39 schreef stali het volgende:
[..]
dit is dan de 25% argumentatie waarom een open relatie beter zou zijn?
het is allemaal leuk en aardig maar wat als jouw man een andere vrouw nou eens leuker gaat vinden dan hij jou vindt?
je snapt er echt helemaal niks van.quote:op zondag 13 augustus 2006 00:59 schreef zhe-devilll het volgende:
een open relatie is egoistisch
je denkt dan alleen aan jezelf en niet aan een ander en het is zo
gemakkelijk om zonder verantwoording af te leggen een eigen leven te leiden naast je relatie!
een relatie is en een relatie vereist verantwoording!
niets meer niets minder dan dat!
en anders begin dan geen relatie, als je met een ander wilt vozen dan zorg je ervoor dat je een vrijgezelf blijft!
quote:op zondag 13 augustus 2006 00:50 schreef sakura het volgende:
[..]
er is geen beter en slechter in relatie vormen, alleen "anders".
btw, ik ben een man
het punt is juist dat je met een ander het bed in duikt voor de sex, en niet om een relatie op te bouwen, die heb je immers al. er is dus ook geen sprake van 'leuker vinden"
nee ik snap er niets vanquote:op zondag 13 augustus 2006 01:16 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
je snapt er echt helemaal niks van.je legt juist verantwoording af in een open relatie. je bent open in wat je doet zodat daar geen problemen over ontstaan. je kan prima een relatie hebben en daarnaast soms sex met anderen hebben. dat jij dat niet kan inzien betekent niet dat je zo geen relatie kan hebben.
nee, maar je wilt wel heel graag veroordelen blijkbaar.quote:op zondag 13 augustus 2006 01:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nee ik snap er niets van
ik wil er ook niets van snappen![]()
volledig off-topic, maar okquote:op zondag 13 augustus 2006 01:20 schreef stali het volgende:
[..], je hebt wel een vrouwelijk klinkende naam. wat betekent sakura?
dit is natuurlijk niet fair want wat wil je dan in een topic als deze.quote:op zondag 13 augustus 2006 01:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nee ik snap er niets van
ik wil er ook niets van snappen![]()
de gedachte aan die mooie japanse dames leiden je dusver af dat je mijn andere vraag maar negeert.quote:op zondag 13 augustus 2006 01:23 schreef sakura het volgende:
[..]
volledig off-topic, maar ok
sakura is de naam van een nieuwsgroep met ontzettend mooie japanse dames, en daar heb ik een zwak voor![]()
overigens is het ook de naam van een japans manga figuurtje.
i have saidquote:op zondag 13 augustus 2006 01:24 schreef stali het volgende:
[..]
dit is natuurlijk niet fair want wat wil je dan in een topic als deze.
over goedkoop gesprokenquote:op zondag 13 augustus 2006 01:16 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
je kan prima een relatie hebben en daarnaast soms sex met anderen hebben.
wat wil de mens meer: datgene wat hij/zij zomaar kan krijgen of hetgeen verboden is en eigenlijk niet mag?quote:op zondag 13 augustus 2006 01:20 schreef stali het volgende:
[..], je hebt wel een vrouwelijk klinkende naam. wat betekent sakura?
ik vind het nogal arrogant gedacht dat er geen sprake kan zijn van iemand anders leuker vinden. klinkt voor mij een beetje: "ik geef mijn partner alle vrijheid dus hoe kan hij/zij iemand als ik verlaten?"
dat kan namelijk zowel in een monogame relatie als in een vrije relatie maar je hebt ook nog zoiets als de kat op het spek binden.
hmm, je hebt nog gelijk ook, maar ik zit nu inmiddels te knikkebollen, dus morgen weer verderquote:op zondag 13 augustus 2006 01:26 schreef stali het volgende:
[..]
de gedachte aan die mooie japanse dames leiden je dusver af dat je mijn andere vraag maar negeert.
maar ik wil wel graag antwoord..
zo denk ik toch ook wel.quote:op zondag 13 augustus 2006 01:36 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
wat wil de mens meer: datgene wat hij/zij zomaar kan krijgen of hetgeen verboden is en eigenlijk niet mag?
ik help je wel herinneren.quote:op zondag 13 augustus 2006 02:03 schreef sakura het volgende:
[..]
hmm, je hebt nog gelijk ook, maar ik zit nu inmiddels te knikkebollen, dus morgen weer verder
dat kan ook achter je rug om gebeuren.quote:op zondag 13 augustus 2006 03:29 schreef stali het volgende:
[..]
zo denk ik toch ook wel.
in een open relatie is een zekere taboe doorbroken. beter open alles weten en het toestaan, er zelf ook genot uithalen maar die arrogantie zeker te weten dat de partner jou niet even zo vrolijk inruilt die begrijp ik niet.
ja, zover waren we al. het gaat nu om de pro he?quote:op zondag 13 augustus 2006 03:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
dat kan ook achter je rug om gebeuren.![]()
wat is een pro? ik kan me voorstellen dat je door zo'n relatie ook wat dichter naar elkaar gaat groeien.quote:op zondag 13 augustus 2006 03:38 schreef stali het volgende:
[..]
ja, zover waren we al. het gaat nu om de pro he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |