abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40753645
quote:
op zondag 13 augustus 2006 00:26 schreef mymoodfentje het volgende:
man

open relatie = dat jij en je vriendin andere mensen neuckt zonder dat tegen elkaar te moeten vermelden. voor elkaar geheim te houden.

kan ik dat ? ja

wil ik dat? nee
monogame relatie = dat jij en je vriendin in 25% van de gevallen andere mensen neuckt zonder dat tegen elkaar te vermelden.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zondag 13 augustus 2006 @ 00:35:03 #52
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_40753762
quote:
op zondag 13 augustus 2006 00:26 schreef mymoodfentje het volgende:
man

open relatie = dat jij en je vriendin andere mensen neuckt zonder dat tegen elkaar te moeten vermelden.

kan ik dat ? ja

wil ik dat? nee
het is dus de bedoeling dat je in een open relatie juist eerlijk bent erover. in een "monogame" relatie gebeurt dat juist allemaal achterbaks en zonder te vertellen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_40753865
quote:
op zondag 13 augustus 2006 00:29 schreef sakura het volgende:

[..]

monogame relatie = dat jij en je vriendin in 25% van de gevallen andere mensen neuckt zonder dat tegen elkaar te vermelden.
dit is dan de 25% argumentatie waarom een open relatie beter zou zijn?

het is allemaal leuk en aardig maar wat als jouw man een andere vrouw nou eens leuker gaat vinden dan hij jou vindt?
pi_40753929
quote:
op zondag 13 augustus 2006 00:35 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

het is dus de bedoeling dat je in een open relatie juist eerlijk bent erover. in een "monogame" relatie gebeurt dat juist allemaal achterbaks en zonder te vertellen.
dan heb ik tot nu toe een monogame open relatie. .
pi_40754130
quote:
op zondag 13 augustus 2006 00:39 schreef stali het volgende:

[..]

het is allemaal leuk en aardig maar wat als jouw man een andere vrouw nou eens leuker gaat vinden dan hij jou vindt?
er is geen beter en slechter in relatie vormen, alleen "anders".

btw, ik ben een man

het punt is juist dat je met een ander het bed in duikt voor de sex, en niet om een relatie op te bouwen, die heb je immers al. er is dus ook geen sprake van 'leuker vinden"
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zondag 13 augustus 2006 @ 00:51:49 #56
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_40754148
quote:
op zondag 13 augustus 2006 00:35 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

wat heb je dan aan een open relatie? kan je beter gewoon vrijgezel zijn, dan hoef je helemaal niet eerlijk te zijn tegen iemand over wie je wel of niet neuckt.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  zondag 13 augustus 2006 @ 00:52:38 #57
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_40754177
quote:
op zondag 13 augustus 2006 00:39 schreef stali het volgende:

[..]

en dat kan niet gebeuren als ze niet neuken? er is wel meer nodig dan alleen sex om echt op iemand te vallen, dus de kans dat dat zonder sex ook zou gebeuren is vrij reeel.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_40754360
een open relatie is egoistisch
je denkt dan alleen aan jezelf en niet aan een ander en het is zo
gemakkelijk om zonder verantwoording af te leggen een eigen leven te leiden naast je relatie!
een relatie is en een relatie vereist verantwoording!
niets meer niets minder dan dat!
en anders begin dan geen relatie, als je met een ander wilt vozen dan zorg je ervoor dat je een vrijgezelf blijft!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 13 augustus 2006 @ 01:16:06 #59
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_40754761
quote:
op zondag 13 augustus 2006 00:59 schreef zhe-devilll het volgende:
een open relatie is egoistisch
je denkt dan alleen aan jezelf en niet aan een ander en het is zo
gemakkelijk om zonder verantwoording af te leggen een eigen leven te leiden naast je relatie!
een relatie is en een relatie vereist verantwoording!
niets meer niets minder dan dat!
en anders begin dan geen relatie, als je met een ander wilt vozen dan zorg je ervoor dat je een vrijgezelf blijft!
je snapt er echt helemaal niks van. je legt juist verantwoording af in een open relatie. je bent open in wat je doet zodat daar geen problemen over ontstaan. je kan prima een relatie hebben en daarnaast soms sex met anderen hebben. dat jij dat niet kan inzien betekent niet dat je zo geen relatie kan hebben.
pi_40754833
wij zijn al 18 jaar bij elkaar, en hebben al 16 jaar een open relatie, dus het bewijs is er dat een open relatie toch echt een hele goede relatie is.

maar ja, weer dat veroordelen hé, "ik kan me er niets bij voorstellen, dus is het geen relatie"
pi_40754850
quote:
op zondag 13 augustus 2006 00:50 schreef sakura het volgende:

[..]

er is geen beter en slechter in relatie vormen, alleen "anders".

btw, ik ben een man

het punt is juist dat je met een ander het bed in duikt voor de sex, en niet om een relatie op te bouwen, die heb je immers al. er is dus ook geen sprake van 'leuker vinden"
, je hebt wel een vrouwelijk klinkende naam. wat betekent sakura?

ik vind het nogal arrogant gedacht dat er geen sprake kan zijn van iemand anders leuker vinden. klinkt voor mij een beetje: "ik geef mijn partner alle vrijheid dus hoe kan hij/zij iemand als ik verlaten?"
dat kan namelijk zowel in een monogame relatie als in een vrije relatie maar je hebt ook nog zoiets als de kat op het spek binden.
pi_40754863
quote:
op zondag 13 augustus 2006 01:16 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

je snapt er echt helemaal niks van. je legt juist verantwoording af in een open relatie. je bent open in wat je doet zodat daar geen problemen over ontstaan. je kan prima een relatie hebben en daarnaast soms sex met anderen hebben. dat jij dat niet kan inzien betekent niet dat je zo geen relatie kan hebben.
nee ik snap er niets van
ik wil er ook niets van snappen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_40754875
quote:
op zondag 13 augustus 2006 01:21 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

nee ik snap er niets van
nee, maar je wilt wel heel graag veroordelen blijkbaar.
pi_40754917
quote:
op zondag 13 augustus 2006 01:20 schreef stali het volgende:

[..]

volledig off-topic, maar ok
sakura is de naam van een nieuwsgroep met ontzettend mooie japanse dames, en daar heb ik een zwak voor

overigens is het ook de naam van een japans manga figuurtje.
pi_40754940
quote:
op zondag 13 augustus 2006 01:21 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

nee ik snap er niets van
dit is natuurlijk niet fair want wat wil je dan in een topic als deze.
pi_40754992
quote:
op zondag 13 augustus 2006 01:23 schreef sakura het volgende:

[..]

volledig off-topic, maar ok
sakura is de naam van een nieuwsgroep met ontzettend mooie japanse dames, en daar heb ik een zwak voor

overigens is het ook de naam van een japans manga figuurtje.
de gedachte aan die mooie japanse dames leiden je dusver af dat je mijn andere vraag maar negeert.
maar ik wil wel graag antwoord. .
pi_40755055
quote:
op zondag 13 augustus 2006 01:24 schreef stali het volgende:

[..]

dit is natuurlijk niet fair want wat wil je dan in een topic als deze.
i have said
pi_40755129
quote:
op zondag 13 augustus 2006 01:16 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

je kan prima een relatie hebben en daarnaast soms sex met anderen hebben.
over goedkoop gesproken
ja maar...iedereen is al uniek...dat is toch niet bijzonder?
tegen individualisatie en massificatie
...mits gezond verstand aanwezig ;)
  zondag 13 augustus 2006 @ 01:36:38 #69
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_40755218
quote:
op zondag 13 augustus 2006 01:20 schreef stali het volgende:

[..]

ik vind het nogal arrogant gedacht dat er geen sprake kan zijn van iemand anders leuker vinden. klinkt voor mij een beetje: "ik geef mijn partner alle vrijheid dus hoe kan hij/zij iemand als ik verlaten?"
dat kan namelijk zowel in een monogame relatie als in een vrije relatie maar je hebt ook nog zoiets als de kat op het spek binden.
wat wil de mens meer: datgene wat hij/zij zomaar kan krijgen of hetgeen verboden is en eigenlijk niet mag?
pi_40755782
quote:
op zondag 13 augustus 2006 01:26 schreef stali het volgende:

[..]

de gedachte aan die mooie japanse dames leiden je dusver af dat je mijn andere vraag maar negeert.
maar ik wil wel graag antwoord. .
hmm, je hebt nog gelijk ook, maar ik zit nu inmiddels te knikkebollen, dus morgen weer verder
pi_40757427
quote:
op zondag 13 augustus 2006 01:36 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

wat wil de mens meer: datgene wat hij/zij zomaar kan krijgen of hetgeen verboden is en eigenlijk niet mag?
zo denk ik toch ook wel.
in een open relatie is een zekere taboe doorbroken. beter open alles weten en het toestaan, er zelf ook genot uithalen maar die arrogantie zeker te weten dat de partner jou niet even zo vrolijk inruilt die begrijp ik niet.
pi_40757440
quote:
op zondag 13 augustus 2006 02:03 schreef sakura het volgende:

[..]

hmm, je hebt nog gelijk ook, maar ik zit nu inmiddels te knikkebollen, dus morgen weer verder
ik help je wel herinneren. . slaap lekker. .
pi_40757486
quote:
op zondag 13 augustus 2006 03:29 schreef stali het volgende:

[..]

zo denk ik toch ook wel.
in een open relatie is een zekere taboe doorbroken. beter open alles weten en het toestaan, er zelf ook genot uithalen maar die arrogantie zeker te weten dat de partner jou niet even zo vrolijk inruilt die begrijp ik niet.
dat kan ook achter je rug om gebeuren.
pi_40757510
quote:
op zondag 13 augustus 2006 03:36 schreef sig000 het volgende:

[..]

dat kan ook achter je rug om gebeuren.
ja, zover waren we al. het gaat nu om de pro he?
pi_40757547
quote:
op zondag 13 augustus 2006 03:38 schreef stali het volgende:

[..]

ja, zover waren we al. het gaat nu om de pro he?
wat is een pro? ik kan me voorstellen dat je door zo'n relatie ook wat dichter naar elkaar gaat groeien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')