Hoe bedoel je: Plafond?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik zou gewoon 15 "strepen" tape gebruiken overdwars over het lichaam, en dan die strepen op het plafond nog 1x met een streep aan beide kanten overdwars...
denk dat 1 zo'n streep wel 8 kg moet kunnen dragen, dan mag iemand dus tot 120 kilo wegen![]()
kan ik die aflevering nog terugzien?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:08 schreef Djeez het volgende:
Dit was gisteren nog bij 'Brainiacs' op Discovery. Maar die kerel bleef niet lang hangeb geloof ik. Maar ze hadden het eerder al es geprobeerd met Ducktape, en toen hing hij nog wel een poosje.
genoeg foto's hier, denk ik zoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:10 schreef El_Rolando het volgende:
Heeft iemand foto's van voorbeelden?![]()
Volgens de Mythbusters (nog zo'n programma) is dat Goldfinger-verhaal onzin (als ik het me goed herinner, pin me d'r niet op vastquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:52 schreef GSMboy het volgende:
Maar is het nou wel gevaarlijk om iemand helemaal van schouders tot tenen in te mummificeren aan de muur? Of is het veiliger om een paar stroken te doen, zodat je nog wat huid-adem-ruimte hebt?
Toch zie ik het wel eens op foto's dat ze een tijdje aan de muur hangen helemaal gemummificeerd.
Of ademt de huid nog goed als je met ducktape aan de muur hangt als een mummy?
Maar verf en tape laat de huis allebij toch ademen, of niet?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:26 schreef Bigs het volgende:
[..]
Volgens de Mythbusters (nog zo'n programma) is dat Goldfinger-verhaal onzin (als ik het me goed herinner, pin me d'r niet op vast).
Geen flauw idee, ms moet je es op hun site kijken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:22 schreef GSMboy het volgende:
[..]
kan ik die aflevering nog terugzien?
[..]
genoeg foto's hier, denk ik zo
We hebben een tapert..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:43 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb het ook een keer op school gedaan bij CKV () en je moet gewoon die gozer helemaal intapen gegarandeerd dat ie er dan eeuwig blijft hangen
Iemand een herhalinkje van die aflevering? Ik heb hem niet gevonden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:16 schreef Cyaa het volgende:
brainiac teste welke de sterkste tape is...sommige tape kon je volledig ingetaped 2 minuten ondersteboven blijven hangen onder een tafel, maar met de echte ductape echt eeuwig
Volgens mij niet helemaal, ze zijn toen gestopt toen Jamie bijna helemaal ingeverfd was, omdat het ambulance personeel z´n hartslag en bloeddruk erg omhoog zagen gaan. Dus dat kan nog best redelijk zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:26 schreef Bigs het volgende:
[..]
Volgens de Mythbusters (nog zo'n programma) is dat Goldfinger-verhaal onzin (als ik het me goed herinner, pin me d'r niet op vast).
Ach, we blijven alert...quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:48 schreef Metal666 het volgende:
Welnee.. Dat je de huid verstikt hoef je zoiezo niet bang voor te zijn.. Let alleen wel op dat hij niet wegzakt of ongelukkig komt te hangen in het plakband, waardoor hij stikt of je een groot bloedvat afknelt (of z´n snikkel, is ook niet zo leuk)
enne.. Tis op eigen risico!! Ik ontrek mij NU van alle verantwoordelijkheid voor enig letsel opgelopen bij TS op het slachtoffer!!
Tell more, hoe haddne jullie hem getaped? En heb je ook pics?quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:56 schreef PrinceLu het volgende:
Ook wel eens gedaan, op school.. Diegene die we vastgetaped hadden had het daarna wel zwaar, dat tapen is niet geheel ongevaarlijk dus. Maar wel lachen.
Man, komt niet door die ducktape, maar omdat je hem 4 uur op zijn kop houdt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:56 schreef nsfw het volgende:
OMFG! Ben je ziek in je hoofd ofzo!!!!
Wij vonden het ook een keer nodig om een vriend van ons aan de muur te tapen met ducktape!
Die Heeft dat niet overleefd! We hadden hem ondersteboven opgehangen en waren hem namelijk zogenaamd vergeten!!! Na 4 uur was al het bloed naar z'n hoofd gespoeld en waren er 2 aders in z'n hersenen geknapt!!!!
NIET DOEN DUS!!!!
zo te lezen ben jij ziek in je hoofd...quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:56 schreef nsfw het volgende:
OMFG! Ben je ziek in je hoofd ofzo!!!!
Wij vonden het ook een keer nodig om een vriend van ons aan de muur te tapen met ducktape!
Die Heeft dat niet overleefd! We hadden hem ondersteboven opgehangen en waren hem namelijk zogenaamd vergeten!!! Na 4 uur was al het bloed naar z'n hoofd gespoeld en waren er 2 aders in z'n hersenen geknapt!!!!
NIET DOEN DUS!!!!
Er zijn foto's van, maar da's al 5 jaar geleden, dus weet niet waar die zijn gebleven.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:51 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Tell more, hoe haddne jullie hem getaped? En heb je ook pics?
En op welke manier had hij het zwaar? Kreeg hij het warm enzo?
Was tijdens huiswerkklas, na school.. leraar was pleite, en toen hij terugkwam, moest het slachtoffer weer van de muur. Geen straf voor gehad, geloof ik. Niks meer over gehoord zelfs.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:17 schreef GSMboy het volgende:
En wat vonden de leraren op school d;r van? En tijdens welke les was dat?
Houden we ook in gedachtenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:07 schreef Yellow68 het volgende:
Je moet een pilaar gebruiken kun je lekker omheen wikkelen
Succes gegarandeerd!![]()
Da's te pijnlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:52 schreef nsfw het volgende:
Spijkers door z'n handen en voeten en aan een kruis timmeren!
Deden ze iets na het jaar nul ook!
Was altijd een succesZe schrijven er nu nog steeds over namelijk!
zorgen dat ie naakt isquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:32 schreef GSMboy het volgende:
Uiteraard. Verder nog leuke tips verder, of ervaringen?
Wel zo lullig om hem te epileren dan..quote:
Dus gewoon om zijn middel veel tape, en zijn voeten, em zijn armen later vastzetten...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik zou in ieder geval voorkomen dat de armen het gewicht gaan dragen; er stromen nogal wat grote aders door je oksels heendus eigenlijk armen los, en evt voor de sier later vast zetten
maar een touw is geen ducktape...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:27 schreef nsfw het volgende:
Wat ook leuk is is om een touw om z'n nek te doen en vastmaken aan het plafond. Hem op een stoel laten staan en dan die stoel onder z'n voeten vandaan trappen!
Moet je de blik in z'n ogen zien op het moment dat ie valt![]()
Kan, maar dat doen we niet. Als je nog meer tips wilt hebben voor jouw fetish, ga dan maar naar het: "Hoe pleeg ik Suicide-topic"...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:42 schreef nsfw het volgende:
Ja, dan kan je natuurlijk ook Ducktape om z'n nek binden en aan dat ducktape een touw
Waaromquote:
Voor iemand met deze signature:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik zou in ieder geval voorkomen dat de armen het gewicht gaan dragen; er stromen nogal wat grote aders door je oksels heendus eigenlijk armen los, en evt voor de sier later vast zetten
Weet je er wel veel van af !quote:pestforum.nl
Forum tegen pesten!
Informatie over pesten!
Pesten![]()
Enne als de gelukkige/slachtoffer (vrijwillig ?)"hangt"wat dan: is dat op vrijdagavond en zeggen jullie dan: tot maandag ! of heb je iets anders (ongetwijfeld gemeens) bedacht ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:53 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Waarom![]()
![]()
Nou, dat vinde we leuk. het gebeurt vaker, en we willen eht zelf ook eens uitproberen met een groepje vrienden.![]()
Okee dan... maarre wat doe je nou als die persoon "hangt" of is dat het al ?quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:55 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Voor iemand met deze signature:
[..]
Weet je er wel veel van af !
Als hij aan de muur hangt, gaan we pics maken en eens kijken hoelang hij het vol schijnt te houden, en dan mag ie proberen los te komen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:27 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Okee dan... maarre wat doe je nou als die persoon "hangt" of is dat het al ?
ooh, nou dat valt dan weer mee (cq tegen) vrij matte vertoning dusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:00 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Als hij aan de muur hangt, gaan we pics maken en eens kijken hoelang hij het vol schijnt te houden, en dan mag ie proberen los te komen.
For care leggen we een mat op de grond![]()
Het is wel de bedoeling dat er weinig kan so ongelukken komt. Of we willen het Fok!nieuws halenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:01 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
ooh, nou dat valt dan weer mee (cq tegen) vrij matte vertoning dus![]()
![]()
![]()
Niet van iemand aan de muur tapen... daarna zou de lol pas echt moeten beginnen lijkt me...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:58 schreef Dibbl het volgende:
[..]
zie jij er de humor niet van in dan?
Is ducktape dan zo eh.. plakkerig dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:20 schreef Cyaa het volgende:
kijk je uit dat je niet het behang, verf, of weet ikveel van de muur aftrekt bij het verwijderen van de ductape?? ;p
Als je het goed wil doen moet je hem dus eerst op een stoel tegen een muur laten staan, hem zn armen laten spreiden en die eerst vasttapen, daarna kan je de rest van zn lichaam doen, met genoeg tape blijft ie heus wle zittenquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:51 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Tell more, hoe haddne jullie hem getaped? En heb je ook pics?
En op welke manier had hij het zwaar? Kreeg hij het warm enzo?
ik zou voor de zekerheid wel voor een oud t-shirt gaan, al heben wij geen problemen ermee gehad...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:53 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Is ducktape dan zo eh.. plakkerig dan?
Daar gaan we op letten. Maar als je het over de kleding van 'het slachtoffer' plakt. Blijft die kleding dan nog heel, of denken jullie van niet.
Anders moeten we toch even kijken of er iemand nog een oud t-shirt heeft ofzo..
Ik zou geen "dragende" functie aan de armen geven. Krukken (voor als je je poot breekt) die onder de oksel eindigen, mogen ivm gevaar voor gezondheid niet meer. En het kruisigen van mensen was een martelstraf waarbij door het gewicht aan de armen de persoon uiteindelijk uitgeput raakte en niet meer kon ademen, en zou stikken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:14 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Als je het goed wil doen moet je hem dus eerst op een stoel tegen een muur laten staan, hem zn armen laten spreiden en die eerst vasttapen, daarna kan je de rest van zn lichaam doen, met genoeg tape blijft ie heus wle zitten
en als je klaar bent die stoel weghalen natuurlijk![]()
Dat gaan we juist ook doen binnenkortquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:26 schreef aaipod het volgende:
Anders probeer je het gewoon even ofzo. Je hoeft er geen Universitaire studie voor gevolgd te hebben ofzo hoor
Idd hoe moeilijk kun je doen zegquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:29 schreef Blue Thunder het volgende:
Plan je het ook zo als je gaat neuken?
Damn, rot die gozer tegen de muur aan en plak hem vast
Of je wilt het nieuws ahelen enzo, en een darwin award willen verdienen enzo..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:33 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Idd hoe moeilijk kun je doen zeg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |