Nee, die vind je hier: [SC] deel 52 ouwehoer, gezellig bomen en zo...quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:43 schreef SCH het volgende:
Is dit de slowchat van F & F tegenwoordig?
Het is wel amusant aan 't worden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:43 schreef SCH het volgende:
Is dit de slowchat van F & F tegenwoordig?
Oh, dus dat weet je wel .quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, die vind je hier: [SC] deel 52 ouwehoer, gezellig bomen en zo...
Ik blijf alijd positief.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:20 schreef Aitan het volgende:
Over amusante dingen gesproken.... ik kan het gewoon niet laten.
Piet piraat, Piet piraat, schip ahoi hoi hoi!!
Zoo, jij bent optimistischquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:25 schreef Aitan het volgende:
over 60 jaar zal misschien 1 van de 2 stoppen denk ik...
Geeft niks senesta.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:31 schreef senesta het volgende:
Is dat zo, hmm we zullen zien, toch?
Ik denk dat ijsmeis op ten (niet al te lange) duur weg gaat en een ander onderdeel gaat modereren of erbij gaat doen, op de één of andere manier vind ik het niet bij haar passen.
En dat is niet als kritiek hoor.
Ha ha, ik had hem net weg gehaald, vond het niets voor feedbackquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geeft niks senesta.
Om eerlijk te zijn moet ik mijn draai ook nog vinden. Dit is even iets heel anders dan PUB en SES.
Ik huppel ook wel even naar de scquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha, ik had hem net weg gehaald, vond het niets voor feedback![]()
*negeert de hint*quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:38 schreef Dagonet het volgende:
K&W en NWS (onder andere) hebben een combi FB/SC/FAQ topic..
FF ondertussen ook bijnaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:38 schreef Dagonet het volgende:
K&W en NWS (onder andere) hebben een combi FB/SC/FAQ topic..
Jamaar dit is Feedbackquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:50 schreef Aitan het volgende:
volgensmij kan hier ook wel een slotje op, zie niemand meer die ijsmeis en she succes of dood wenst..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |