Nee, dat antwoord krijg je hier ook niet omdat de discussie hier gesloten is en één partij geen wens heeft om aan die discussie verder deel te nemen. Dan kan je alles doen wat je wil maar je krijgt géén antwoord.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:15 schreef SCH het volgende:
Heb nog wel meer vage kennissen waar ik mee uit eten moet en ik ga hier helemaal niet weg dus dan is terugkomen ook niet aan de orde. Ik stel gewoon een vraag waarop ik maar geen antwoord krijg.
Welk topic dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:16 schreef Aitan het volgende:
omdat je hem in verkeerde topic stelt...
Die partij voerde de discussie nu juist wel verder nadat er tot een stop was opgeroepen. Zo simpel ligt het. Ik heb je alleen maar de nieuwe policy uit te voeren. Bedankt SCHquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, dat antwoord krijg je hier ook niet omdat de discussie hier gesloten is en één partij geen wens heeft om aan die discussie verder deel te nemen. Dan kan je alles doen wat je wil maar je krijgt géén antwoord.
Zo simpel ligt het nu eenmaal.
Dat proberen we je al een geruime tijd te vertellenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
...... Maar heb het er dan ook NIET over.
Je email doet het niet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:28 schreef SHE het volgende:
Het voelt serieus alsof ik een aflevering van life goes on aan het kijken ben
Okay, ja, dan doen we dat vanaf nu, kom op SCH, je bent niet calvobbes, stop eens met dreinen en drammen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is geen topic, is ook prima als men dat zo wil. Maar heb het er dan ook NIET over.
Vervelend he. Gewoon de plaat even SCHoon makenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:34 schreef Aitan het volgende:
Ik had eens een plaat die bleef hangen
hangen..
hangen...
hangen....
hangen.....
hangen......
hangen.......
hangen........
U get the point...
Nee, want je gaat mij nergens van overtuigen en ik wil het ook niet horen en hier mag het nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus moet ik het hier wel blijven vragen.
MisSCHien later.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:42 schreef Aitan het volgende:
Iemand zin in een bbq met tuinschuimfeest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |