JOUW 34 graden????quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:34 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb koude vingers.
Het lijkt wel januari.
Ik wil m'n 34 graden terug!
Dat staat als een paal boven water. Alleen mag je het daar nu nog niet over hebben. DAS IST VERBOTEN!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:36 schreef BobRooney het volgende:
De herfst komt eraan
Ja, jij bent in beweging, dan blijf je wel warm.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:38 schreef Bensel het volgende:
Man, ik loop de post nog gewoon in korte broek en shirt, terwijl het zo koud is, en regent.. Stel je dus niet zo aan
wat lul jequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:38 schreef boem-dikkie het volgende:
koud? jezus mietje
puik planquote:
Nou, die 45 graden heb je anders mooi in Egypte gelaten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:48 schreef Bob-B het volgende:
Gister terug gekomen uit Egypte met 45 graden
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:50 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Nou, die 45 graden heb je anders mooi in Egypte gelaten.
![]()
loop de kruidvat maar is binnen ik zag gisteren al peppernoten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:38 schreef Biancavia het volgende:
Ik krijg anders wel ineens erg veel trek in chocolade kruidnoten.
Mongool.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:46 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Kutweer gvd, veels te fucking warm nog.
Ik heb hier verdomme serieus nog een ventilator op mijn kop.![]()
Ik keek net in de spiegel, maar volgens mij zie ik er niet uit als een mongool. Maar goed ook ik heb wel eens ongelijk.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:42 schreef PDOA het volgende:
V&D is alweer begonnen met ombouwen voor Sinterklaas!
2 dagen is mooi zat geweestquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:04 schreef KonnieKipke het volgende:
heerlijk vind ik het even.
wolla tsss hollanderquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
2 dagen is mooi zat geweest![]()
dit lijkt echt nergens naar![]()
mên toen ik opstond ging 'k echt kapot van de kou..![]()
in de winter, dán mag 't koud zijn,, nee DAN MOET 'T KOUD ZIJN. en dat is 't dan ook weer niet
nederlands weer![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:00 schreef McGilles het volgende:
Heerlijke temperatuur is het, raampje open nu, tshirt + korte broek, dit is tenminste dragelijk
Juist, en na de bouwvak ben ik weer aan het werk. Volgende week wordt het ook al niet beter met het weer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Kop op, na de bouwvak wordt het weer mooi weer!!
Dat wil zeggen 22 graden met zon
Prutser! Ik ben vanavond nog uitgeweest en van m'n huis naar 't centrum (10min) in een Tshirtje gelopen... beetje koud (op de heenweg), maar goed te doenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:02 schreef sempron2400 het volgende:
Ook in de zomer is een jas vaak geen overbodige luxe; deze avond zelfs een winterjas.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:32 schreef Camplo het volgende:
En ik moet dalijk naar Duitsland. Da's pas kut.
Kom op zeg, ik zou zo nog heerlijk gaan zwemmen met dit weer, slaap nog gewoon zonder deken en mensen die nu al een trui aan hebben, wat doe je dan in de winter aan als het -10 is, ook een trui?!?!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:18 schreef Lianne__ het volgende:
ja, ik heb gister maar zo een hele dikke trui gekocht.. moet haast wel met dit weer..
(t-shirt met lange mouw is ook al wel lekker warm maar dat maakt even niet uit )
Nee, drie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik zou zo nog heerlijk gaan zwemmen met dit weer, slaap nog gewoon zonder deken en mensen die nu al een trui aan hebben, wat doe je dan in de winter aan als het -10 is, ook een trui?!?!![]()
![]()
onweerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:50 schreef littledrummergirl het volgende:
het onweert hier nou ook al
Veel succes in die hitte, lang leve Nederlandquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:46 schreef Zuen het volgende:
ach ik ga overmorgen naar kreta hahahahahah
Ik wil m'n winterdekbed er weer indoenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:55 schreef PDOA het volgende:
Fucking koud vanmorgen! Ik ga mijn dekbed weer in mijn overtrek doen! Kutweer.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:38 schreef Djeez het volgende:
Skik - Klotenweer
't regent, 't is nat
't sneijt, 't is glad
't is warm, ik plak
't dooit, ik zak
deur 't ies
[....]
Mên ik heb beneden de kachel al weer aangedaan (gaskachel hè, gaat snelquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik wil m'n winterdekbed er weer indoen![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:45 schreef ivosnivo het volgende:
Truien, ik draag nooit truien, ik heb ze niet eens. Ik heb een winterjas, die doe ik aan als het koud is buiten. Overal waar ik binnenkom is het toch wel 19 graden of warmer.
Jij kan dat ook, maar je kiest er zelf voor om een verplichting aan te gaan waarbij je blijkbaar om 3.45 uur je bed uit moet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:43 schreef C2C het volgende:
houd je bek man jij hoeft er morgen niet om kwart voor 4 uit met dit hoeren weer, jij kan lekker in je bed blijven rotten
echt welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:43 schreef C2C het volgende:
houd je bek man jij hoeft er morgen niet om kwart voor 4 uit met dit hoeren weer, jij kan lekker in je bed blijven rotten
?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
met een t-shirtje in je winterjas![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |