JOUW 34 graden????quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:34 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb koude vingers.
Het lijkt wel januari.
Ik wil m'n 34 graden terug!
Dat staat als een paal boven water. Alleen mag je het daar nu nog niet over hebben. DAS IST VERBOTEN!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:36 schreef BobRooney het volgende:
De herfst komt eraan
Ja, jij bent in beweging, dan blijf je wel warm.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:38 schreef Bensel het volgende:
Man, ik loop de post nog gewoon in korte broek en shirt, terwijl het zo koud is, en regent.. Stel je dus niet zo aan
wat lul jequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:38 schreef boem-dikkie het volgende:
koud? jezus mietje
puik planquote:
Nou, die 45 graden heb je anders mooi in Egypte gelaten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:48 schreef Bob-B het volgende:
Gister terug gekomen uit Egypte met 45 graden
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:50 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Nou, die 45 graden heb je anders mooi in Egypte gelaten.
![]()
loop de kruidvat maar is binnen ik zag gisteren al peppernoten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:38 schreef Biancavia het volgende:
Ik krijg anders wel ineens erg veel trek in chocolade kruidnoten.
Mongool.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:46 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Kutweer gvd, veels te fucking warm nog.
Ik heb hier verdomme serieus nog een ventilator op mijn kop.![]()
Ik keek net in de spiegel, maar volgens mij zie ik er niet uit als een mongool. Maar goed ook ik heb wel eens ongelijk.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:42 schreef PDOA het volgende:
V&D is alweer begonnen met ombouwen voor Sinterklaas!
2 dagen is mooi zat geweestquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:04 schreef KonnieKipke het volgende:
heerlijk vind ik het even.
wolla tsss hollanderquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
2 dagen is mooi zat geweest![]()
dit lijkt echt nergens naar![]()
mên toen ik opstond ging 'k echt kapot van de kou..![]()
in de winter, dán mag 't koud zijn,, nee DAN MOET 'T KOUD ZIJN. en dat is 't dan ook weer niet
nederlands weer![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |