Is het niet IN de arena dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:05 schreef SoA-Holic het volgende:
Kom net van de open dag vandaan, en het is echt treurig. Vele jonge gezinnen die zeik en zeiknat zijn. En het is ook minder druk dan vorig jaar, maar dat is niet echt verwonderlijk.
ik dacht al ben ik daar te zien dan ofzo.quote:
Buiten de Arena is er een soort evenementenplein ingericht, waar ik moest zijn. Maar daar liepen al die verregende gezinnen enzo. Maar de meeste activiteiten worden idd binnen afgewerkt.quote:
Je had moeten blijven man! Ali B komt ook...!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:16 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Buiten de Arena is er een soort evenementenplein ingericht, waar ik moest zijn. Maar daar liepen al die verregende gezinnen enzo. Maar de meeste activiteiten worden idd binnen afgewerkt.
Ik hoop het, anders word ik echt gek. Maar het zou wel weer typischquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:58 schreef M0NTANA het volgende:
Engelse media hangen altijd zelfverzonnen vraagprijzen en transfersommen aan spelers, dus hier moeten we niet te zwaar aan tillen, Thomas Vermaelen blijft echt nog wel.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:17 schreef BoNi het volgende:
[..]
Je had moeten blijven man! Ali B komt ook...!!![]()
quote:
Jij begint erover dat Ali Boussaboun komt, hoop toch echt als bezoeker en niet als nieuwe aankoop.quote:
Het gaat over deze Ali B.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij begint erover dat Ali Boussaboun komt, hoop toch echt als bezoeker en niet als nieuwe aankoop.
Vorig jaar werd Jaap Stam door JaWi gesignaleerd op de open dag, toch?![]()
Oh, toch wel?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:29 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het gaat over deze Ali B.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ali_B.
En dan het nog quoten ook he.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ik dacht al ben ik daar te zien dan ofzo.
zullen die gasten leuk vinden vol met hun bek zo in beeldslim jasza
![]()
MAMA, ze nemen me in de maling......quote:
Haal het nou niet aahaanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:37 schreef -Wolf- het volgende:
Net dat 2e filmpje gekeken. Wat een hoop jonkies.
Niks mis mee. Wij zijn ook jong begonnen hehequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:37 schreef -Wolf- het volgende:
Net dat 2e filmpje gekeken. Wat een hoop jonkies.
maar ik voel me nu zo oud en ik ben pas 26.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Niks mis mee. Wij zijn ook jong begonnen hehe
Zekers.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Al een beetje zin in het seizoen bij mij in de buurt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |