Lijkt me inderdaad niet echt een leeftijdsgebonden meningquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:01 schreef twi het volgende:
[..]
Dus jij vindt DK geen grote kutkneus?
Ik herinner me vooral een wedstrijd tegen AZ (?) waar hij strooide met assists op Mido.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, want mandy speelde ook maar en paar keer echt goed. Ik heb meer het gevoel dat iedereen hem blijft herinneren aan die wedstrijd tegen Roma![]()
quote:10/8/2006 - Ajax krijgt thuisvoordeel in duel om JC Schaal
(Gepost door RvN)
In tegenstelling tot de vorige jaren krijgt de bekerwinnaar het thuisvoordeel in de strijd om de Johan Cruijff Schaal. Die wijziging is in het voorjaar doorgevoerd in de regelementen. De achterliggende reden van de wijziging is dat de bekerwinnaar altijd zeker is van een plaats in de JC Schaal. Dat geldt niet voor de landskampioen. Indien de landskampioen ook de beker wint, dan neemt de nummer twee in de competitie de plaats van de landskampioen in, in de strijd om de Johan Cruijff Schaal.
Dat betekent dat Ajax als bekerwinnaar dus als thuisspelende ploeg is aangemerkt aanstaande zondag.
Litmanen 2x keer geloof ik ja, één keer met een stiftbal. Drie keer Mido en nog eentje van Boukhari als ik het me goed herinner. Perez opende de score trouwens voor AZ. Was echt een mooie pot.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:45 schreef RayMania het volgende:
Leuke wedstrijd was dat, met 2x Litmanen, toch Radegast?
Hij trolt alleen een beetje hier, voor de rest vind ik bepaalde users hier erger dan hem.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:01 schreef twi het volgende:
[..]
Dus jij vindt DK geen grote kutkneus?
Jezelfquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:22 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hij trolt alleen een beetje hier, voor de rest vind ik bepaalde users hier erger dan hem.
om mezelf ff te guotenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:13 schreef Cordoba32 het volgende:
welcome to the next level stond er toch?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Welcome to the next level... Game Over!
Klopt wel, voor Kopenhagen was dit de next level, voor Ajax de eerste.
In level 2 gaat ajax ook game overquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Welcome to the next level... Game Over!
Klopt wel, voor Kopenhagen was dit de next level, voor Ajax de eerste.
En Feyenoord mag van mama al helemaal niet aan het spelletje beginnenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:45 schreef daaaaan het volgende:
[..]
In level 2 gaat ajax ook game over
Juwel hoor, ze moeten eerst nog even wat vuile klusjes in huis doen (rotzooi opruimen, met name die hardnekkige rotzooi uit Amsterdam) voordat ze mee mogen doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
En Feyenoord mag van mama al helemaal niet aan het spelletje beginnen
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:57 schreef Sethje het volgende:
Bedoel je met opruimen toppers als Kalou en dadelijk ook Kuijt verkopen en er 3e-hands linksbuitens van ADO gaan aankopen ?
Nog complimenten voor " Daar heb je Adolf".quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
respect. Jij kan tenminste echt zuipen hehe![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:57 schreef Sethje het volgende:
Bedoel je met opruimen toppers als Kalou en dadelijk ook Kuijt verkopen en er 3e-hands linksbuitens van ADO gaan aankopen ?
hehe dat was wel mooi iddquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nog complimenten voor " Daar heb je Adolf".hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |