Op Ajaxfotoside.nl is al het een en ander te vinden. Normaal heb ik altijd zelf camera mee, maar die was dit keer helaas kapot. Wel wat foto's met mn telefoon gemaakt, maar die zijn niet zo geweldig volgens mij. Gewoon even de andere bekende fotosites in de gaten houden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Heeft iemand uberhaupt foto's gemaakt?
Daar is hier al behoorlijk over gediscussieerd. De meningen zijn verdeeld.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:03 schreef M0NTANA het volgende:
Andy v/d Meyde op een zijspoor bij Everton, kunnen wij zijn carrière niet redden? Kan hij de concurrentie aangaan met Mauro Rosales, Tom de Mul verhuren we dan voor een seizoen aan RKC Waalwijk.
Rosales beter dan Van der Meydequote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:11 schreef stefmans het volgende:
Zo goed is van der Meyde niet, en eerlijk gezegt is Rosales beter als hem.
Ja, want mandy speelde ook maar en paar keer echt goed. Ik heb meer het gevoel dat iedereen hem blijft herinneren aan die wedstrijd tegen Romaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:31 schreef R.Deelstra het volgende:
[..]
Rosales beter dan Van der Meyde![]()
Jan Koller.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:29 schreef koningdavid het volgende:
Samenvatting van een Amerikaanse zender ofzo: http://www.youtube.com/watch?v=fAnB6vyY0AQ
Dat verklaart ook waarom ze Jaap Stam aankondigen als Jan Koller.
Wat een paupers.![]()
Wat een heldquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:01 schreef Roeni3 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=On100ZtKa_E Zlatan geeft een interview vlak voor hij van Ajax naar Juve gaat. Man oh man, wat een interview.
Mooi!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:54 schreef methodmich het volgende:
Het resultaat telt in dit soort duels en dat was natuurlijk goed.
Knap van Huntelaar hoor!
Het VBL-columnhoekje deel 9: Met genoeg stof tot schrijven over de verloren zoon Andy trouwens.
Alsjeblieft niet zeg, Rosales is 10 x beter dan De Mul.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:58 schreef -Petor- het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat De Mul een kans krijgt ten koste van Rosales?
Voor 'twee kwartjes' mag hij best terugkomen hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:08 schreef keijz het volgende:
[..]
Mooi!
Maar zou je Andy echt terug bij Ajax willen op dit moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |