abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40683249
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:43 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ik heb Gravesen liever dan Maduro en Roger.
Wie weet past Gravesen niet eens in het systeem dat ajax speelt !!
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_40683254
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:43 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ik heb Gravesen liever dan Maduro en Roger.
Gravesen is oud, Maduro kan nog wat leren. Laat Maduro wat van Gravesen leren, waarna Maduro Gravesens positie goed overneemt.

Overigens vraag ik me af of Gravesen wel bij Ajax past. Van Real naar Ajax, moeilijke overstap.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:47:33 #83
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40683270
Op zich ook wel lachen dat FC Kopenhagen verder doorging op de actie van Brøndby IF.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40683277
Gravesen plaats ik in het rijtje Vieira, Davids. Komt toch niet.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_40683332
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_40683375
Wijsneus van Dappere Strijders meldt dat vorig jaar wel een haalbaarheidsonderzoek is geweest voor gravesen was toen niet haalbaar nu real hem kwijt wilt moet dat geen probleem zijn om hem nu te kunnen halen alleen is de vraag of Van Geel hem nog wilt.
Want volgens Van Geel is de selectie rond.
pi_40683527
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:50 schreef Snake_NL het volgende:
Wijsneus van Dappere Strijders meldt dat vorig jaar wel een haalbaarheidsonderzoek is geweest voor gravesen was toen niet haalbaar nu real hem kwijt wilt moet dat geen probleem zijn om hem nu te kunnen halen alleen is de vraag of Van Geel hem nog wilt.
Want volgens Van Geel is de selectie rond.
Ten Cate (en volgens mij ook Van Geel) heeft wel gezegd dat Ajax altijd naar 'koopjes' blijft kijken.
pi_40683628
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:47 schreef koningdavid het volgende:
6-0 Ajax, vier keer Lindenbergh.
Heb ik het toch niet helemaal goed voorspeld
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_40683740
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:47 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich ook wel lachen dat FC Kopenhagen verder doorging op de actie van Brøndby IF.
Ik dacht dat Kopenhagen en Brondby rivalen waren of in ieder geval geen vrienden, toch?
pi_40683828
Overigens ging het gister lekker lopen toen Rosenberg en Babel erin kwamen.
Volgende keer Rosales en Perez maar even op de bank?

Ik vind Rosales af en toe zo'n mietje
pi_40683888
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:03 schreef Xrenity het volgende:

Rosales speelde gisteren prima. Hij heeft maar een aantal keer de bal gehad, maar wat hij ermee deed was vaak wel ok.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_40683923
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:01 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik dacht dat Kopenhagen en Brondby rivalen waren of in ieder geval geen vrienden, toch?
Er stond toch ook iets van Brondby was een eitje maar nu de echte test, game on?
pi_40683969
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:03 schreef Xrenity het volgende:

Logisch ook, die zijn fysiek iets sterker (en bovendien minder vermoeid) dan Rosales en Perez. Bovendien zijn het sowieso betere voetballers.
pi_40684084
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:07 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Logisch ook, die zijn fysiek iets sterker (en bovendien minder vermoeid) dan Rosales en Perez. Bovendien zijn het sowieso betere voetballers.
Rosales deed het nog wel aardig, maar in Perez zie ik het nu al niet meer zitten. Had er meteen al geen goed gevoel bij. Al die prutsers doen het bij AZ wel leuk in de subtop, maar komen tekort voor de echte top (CL).
pi_40684192
welcome to the next level stond er toch?
Ajax!!
pi_40684240
Perez was gister weer te triest, misschien een keer een kans op de 10 geven want Sneijder vond ik ook niet echt goed gister.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:16:37 #97
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_40684301
Op naar zondag, maar vooral naar die week erna...!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_40684334
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:05 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Rosales speelde gisteren prima. Hij heeft maar een aantal keer de bal gehad, maar wat hij ermee deed was vaak wel ok.
ach is de eerste helft speelde hij redelijk, 3 goede voorzetten, maar liep continue in de dekking, daardoor krijg ie weinig ballen.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_40684383
Wel vet trouwens dat je in dat stadion echt direct aan het veld zit, net als in Engeland. Zo hoort het ook eigenlijk. Heerlijk moment dat alle spelers tijdens de warming up voor de wedstrijd allemaal even een meter voor het uitvak kwamen staan voordat ze met hun oefeningen begonnen. Zag er machtig uit.
pi_40684449
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:19 schreef devv05 het volgende:
Wel vet trouwens dat je in dat stadion echt direct aan het veld zit, net als in Engeland. Zo hoort het ook eigenlijk. Heerlijk moment dat alle spelers tijdens de warming up voor de wedstrijd allemaal even een meter voor het uitvak kwamen staan voordat ze met hun oefeningen begonnen. Zag er machtig uit.
Heeft iemand uberhaupt foto's gemaakt?
pi_40684798
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:21 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Heeft iemand uberhaupt foto's gemaakt?
Op Ajaxfotoside.nl is al het een en ander te vinden. Normaal heb ik altijd zelf camera mee, maar die was dit keer helaas kapot. Wel wat foto's met mn telefoon gemaakt, maar die zijn niet zo geweldig volgens mij. Gewoon even de andere bekende fotosites in de gaten houden.
pi_40685149
Hebben jullie hier misschien ook bewegende beelden van?

donderdag 10 augustus 2006 @ 14:42:42 #103
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_40685170
Het was echt een heerlijke trip, jammer van de lange heenreis maar daar doen we niets aan

Echt kapot nu!

Aajax was niet denderend, maar FCK ook zeker niet. Stam is gewoon top, KJH ook weer. Vond perez tegenvallen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:46:48 #104
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_40685268
Gronkjaer was volgens mij zo stoned als een garnaal, maar wel erg vet dat een speler gewoon even een babbeltje kan maken met het publiek...!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_40685317

Babel denkt ook: Het shirt van Pimpong ? Die kans krijg je maar één keer.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:49:40 #106
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_40685363
Gaan we hier nu alle foto's van ajaxfotoside.nl van een onderschrift voorzien ?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:03:03 #107
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40685646
Andy v/d Meyde op een zijspoor bij Everton, kunnen wij zijn carrière niet redden? Kan hij de concurrentie aangaan met Mauro Rosales, Tom de Mul verhuren we dan voor een seizoen aan RKC Waalwijk.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40685679

leuk koppie die rechter, die denen ook
pi_40685690
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:03 schreef M0NTANA het volgende:
Andy v/d Meyde op een zijspoor bij Everton, kunnen wij zijn carrière niet redden? Kan hij de concurrentie aangaan met Mauro Rosales, Tom de Mul verhuren we dan voor een seizoen aan RKC Waalwijk.
Daar is hier al behoorlijk over gediscussieerd. De meningen zijn verdeeld.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:11:07 #110
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_40685693
Zo goed is van der Meyde niet, en eerlijk gezegt is Rosales beter als hem.

En zo lang het niet goed zit in zijn koppie hoeft het voor mij niet
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_40686054
Samenvatting van een Amerikaanse zender ofzo: http://www.youtube.com/watch?v=fAnB6vyY0AQ

Dat verklaart ook waarom ze Jaap Stam aankondigen als Jan Koller.
Wat een paupers.
pi_40686100
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:11 schreef stefmans het volgende:
Zo goed is van der Meyde niet, en eerlijk gezegt is Rosales beter als hem.
Rosales beter dan Van der Meyde
pi_40686240
Jemig de pemig. Zit die boze knakker alvast wat met de knopjes te spelen ofzo? Ik kan 3 keer boodschappen doen voordat m'n reactie geplaatst is.
Woo-loo-loo!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:44:33 #114
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_40686245
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:31 schreef R.Deelstra het volgende:

[..]

Rosales beter dan Van der Meyde
Ja, want mandy speelde ook maar en paar keer echt goed. Ik heb meer het gevoel dat iedereen hem blijft herinneren aan die wedstrijd tegen Roma
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_40686308
Kutwedstrijd, en gewoon winnen. Zo hoort t!
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_40686316
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:29 schreef koningdavid het volgende:
Samenvatting van een Amerikaanse zender ofzo: http://www.youtube.com/watch?v=fAnB6vyY0AQ

Dat verklaart ook waarom ze Jaap Stam aankondigen als Jan Koller.
Wat een paupers.
Jan Koller.
pi_40686331
over dat Gravesen, dat zei ik gister al, dat je er van uit kon gaan dat er geruchten gingen komen

dan even over 410, ik vond die "pogo" (zo noemen ze het) echt belachelijk!! Dat je blij bent, okay, dat snap ik, maar om dan zo belachelijk te doen! Je zet er alle ajax supporters mee voor lul.. als jet het op 410 doet, tja.. dat mkoet je zelf doen, maar niet in een uitvak! kom op zeg! Als het zo doorgaat weet ik zeker dat de oudere jongens er gek van worden en het opeens wel een keer goed mis gaat.. Vuur ajax gewoon aan met je stem, of spring, maar ga nou geen griekse dans doen of zo
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_40686384
Het resultaat telt in dit soort duels en dat was natuurlijk goed.

Knap van Huntelaar hoor!

Het VBL-columnhoekje deel 9: Met genoeg stof tot schrijven over de verloren zoon Andy trouwens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40686467
Wordt het niet eens tijd dat De Mul een kans krijgt ten koste van Rosales? Sorry, maar ik erger me al sinds vorig seizoen mateloos aan het spel van die jongen...Hij komt geen man voorbij, geeft zelden een goede voorzet en laat te vaak zijn man lopen bij de omschakeling.
pi_40686486
http://www.youtube.com/watch?v=On100ZtKa_E Zlatan geeft een interview vlak voor hij van Ajax naar Juve gaat. Man oh man, wat een interview.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')