"Op Fok! vinden we je een lulquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:29 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik heb t m gisteren persoonlijk nog even gezegd
Heb je ook gelijk in. Maar ik had geen zin om tot zondag te wachten om het tegen die jongens te zeggen en ik moest het gewoon even kwijt. Dus daarom postte ik het hier. En tuurlijk houden ze er niet mee op. Hoeft van mij ook helemaal niet, als ze maar een beetje een betere timing hebben. Als we zondag 3-0 voorstaan en het halve vak doet mee, zou ik het fantastisch vinden. Maar dit sloeg nergens op. En verder, ieder z'n beleving.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bedoel er alleen mee te zeggen dat internet-gelul niets oplost, supporters kunnen dit makkelijk onderling bespreken in bijvoorbeeld het supportershome, zoals blijkbaar al gebeurd is. Met het bestuur, technische staf en zaakwaarnemers valt niet te praten, dus dat kan allemaal mooi in de AFC Ajax-topics, maar supporterszaken kunnen mooi onderling besproken worden.
Ten Cate is op zoek naar een man achter Gabri. Dus ik vraag me sowieso af of hij wel op de bank wil zitten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:33 schreef Roeni3 het volgende:
Zou Gravesen nog willen, na gisteravond?
Ja, naar Kopenhagenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:33 schreef Roeni3 het volgende:
Zou Gravesen nog willen, na gisteravond?
ROT OPquote:
Is op tv geweest.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:35 schreef devv05 het volgende:
Dat 'loze dansje' ziet er inderdaad pas indrukwekkend uit als er minstens een paar honderd man meedoen. Aan de kant van Kopenhagen zag het er erg tof uit. Is dat niet op tv geweest?
Kende de site nog niet, achteraf maar gelukkig ook.quote:
Dat was toch tegen RODA JC??quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:35 schreef devv05 het volgende:
Dat 'loze dansje' ziet er inderdaad pas indrukwekkend uit als er minstens een paar honderd man meedoen. Aan de kant van Kopenhagen zag het er erg tof uit. Is dat niet op tv geweest?
Jij bedoelde overigens tijdens Ajax - Vitesse halve finale beker, toen Huntelaar 5 seconden voor tijd die omhaal scoorde.
Als we blijven spelen zoals gisteravond, gaat Gabri op rechts. Dan moet Gravesen met Maduro strijden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ten Cate is op zoek naar een man achter Gabri. Dus ik vraag me sowieso af of hij wel op de bank wil zitten.
maar natuurlijk meneer ten catequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Als we blijven spelen zoals gisteravond, gaat Gabri op rechts. Dan moet Gravesen met Maduro strijden.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:38 schreef piertje2 het volgende:
[..]
maar natuurlijk meneer ten cate
Vooral die gasten rechts vonden het niet zo leuk volgens mijquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:35 schreef devv05 het volgende:
Jij bedoelde overigens tijdens Ajax - Vitesse Roda JC halve finale beker, toen Huntelaar 5 seconden voor tijd die omhaal scoorde. Dat was inderdaad een geweldig (en gepast) moment. Verder ben ik ook niet zo voor. Maar het was wel leuk omdat hun het ook de hele wedstrijd door deden, beetje jennen.
Hij valt mij een beetje tegen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch wel een leuke aankoop geweest, die Klaas Jan.
ik zeg toch ook tuurlijk meneer ten catequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Gabri speelde gisteren op rechts. Wij hebben een andere wedstrijd gezien?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:40 schreef piertje2 het volgende:
[..]
ik zeg toch ook tuurlijk meneer ten cate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |