ah ok zeg dat danquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:20 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee, maar dat is nou niet bepaald een reden om zo'n fucking blij idioot dansje te doen alsof we de CL hebben gewonnen. Kom op zeg...
Ben ook al vaak genoeg naar de bekenden van 410 geweest in het home om het tegen ze te zeggen hoor. Maar het moest me nu gwn even van het hartquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het ook niets, beetje Duits zelfs, maar dit soort dingen worden niet veranderd naar aanleiding van zo'n loze kreet op internet.
Ik ook. Al heb ik weinig recht van spreken omdat ik er zelf ook niet was. Maar volgende keer ben ik er gewoon weer bij. Kon helaas geen vrij van mijn werk krijgen op zo'n korte termijn. Wat ook mijn eigen schuld was natuurlijk want ik kon het al veel eerder weten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:22 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ah ok zeg dat dan
het was om te janken zo weinig man als er mee was. Dat vind ik nog veel erger.
Ja, net als dat onze discussies hier in het Ajax topic geen invloed hebben op het dagelijks bestuur van Ajax. Net als dat onze tips of voorkeuren over wie waar moet staan en wie we wel of niet moeten kopen of huren niet bij de technische staf van Ajax zelf komen. Net als dat onze loze replies over het wegsturen van Jaakke ook niet helpen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het ook niets, beetje Duits zelfs, maar dit soort dingen worden niet veranderd naar aanleiding van zo'n loze kreet op internet.
Bedoel er alleen mee te zeggen dat internet-gelul niets oplost, supporters kunnen dit makkelijk onderling bespreken in bijvoorbeeld het supportershome, zoals blijkbaar al gebeurd is. Met het bestuur, technische staf en zaakwaarnemers valt niet te praten, dus dat kan allemaal mooi in de AFC Ajax-topics, maar supporterszaken kunnen mooi onderling besproken worden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:24 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ja, net als dat onze discussies hier in het Ajax topic geen invloed hebben op het dagelijks bestuur van Ajax. Net als dat onze tips of voorkeuren over wie waar moet staan en wie we wel of niet moeten kopen of huren niet bij de technische staf van Ajax zelf komen.
Kom op, M0NTANA, wat een bagger reply.
En het is puur toeval dat dit al de tweede post binnen een dag is waarin ik je afval. Niets persoonlijks.
Ik heb t m gisteren persoonlijk nog even gezegdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:24 schreef Roeni3 het volgende:
Net als dat onze loze replies over het wegsturen van Jaakke ook niet helpen.
Op voetbalmax staat hetquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:53 schreef M0NTANA het volgende:
In de Spaanse pers gaat het gerucht dat Thomas Gravesen (Real Madrid) in de belangstelling zou staan van Ajax, zou hij daarom gisteren bij de wedstrijd zijn geweest? Kan helaas geen bron vinden.
"Op Fok! vinden we je een lulquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:29 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik heb t m gisteren persoonlijk nog even gezegd
Heb je ook gelijk in. Maar ik had geen zin om tot zondag te wachten om het tegen die jongens te zeggen en ik moest het gewoon even kwijt. Dus daarom postte ik het hier. En tuurlijk houden ze er niet mee op. Hoeft van mij ook helemaal niet, als ze maar een beetje een betere timing hebben. Als we zondag 3-0 voorstaan en het halve vak doet mee, zou ik het fantastisch vinden. Maar dit sloeg nergens op. En verder, ieder z'n beleving.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bedoel er alleen mee te zeggen dat internet-gelul niets oplost, supporters kunnen dit makkelijk onderling bespreken in bijvoorbeeld het supportershome, zoals blijkbaar al gebeurd is. Met het bestuur, technische staf en zaakwaarnemers valt niet te praten, dus dat kan allemaal mooi in de AFC Ajax-topics, maar supporterszaken kunnen mooi onderling besproken worden.
Ten Cate is op zoek naar een man achter Gabri. Dus ik vraag me sowieso af of hij wel op de bank wil zitten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:33 schreef Roeni3 het volgende:
Zou Gravesen nog willen, na gisteravond?
Ja, naar Kopenhagenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:33 schreef Roeni3 het volgende:
Zou Gravesen nog willen, na gisteravond?
ROT OPquote:
Is op tv geweest.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:35 schreef devv05 het volgende:
Dat 'loze dansje' ziet er inderdaad pas indrukwekkend uit als er minstens een paar honderd man meedoen. Aan de kant van Kopenhagen zag het er erg tof uit. Is dat niet op tv geweest?
Kende de site nog niet, achteraf maar gelukkig ook.quote:
Dat was toch tegen RODA JC??quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:35 schreef devv05 het volgende:
Dat 'loze dansje' ziet er inderdaad pas indrukwekkend uit als er minstens een paar honderd man meedoen. Aan de kant van Kopenhagen zag het er erg tof uit. Is dat niet op tv geweest?
Jij bedoelde overigens tijdens Ajax - Vitesse halve finale beker, toen Huntelaar 5 seconden voor tijd die omhaal scoorde.
Als we blijven spelen zoals gisteravond, gaat Gabri op rechts. Dan moet Gravesen met Maduro strijden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ten Cate is op zoek naar een man achter Gabri. Dus ik vraag me sowieso af of hij wel op de bank wil zitten.
maar natuurlijk meneer ten catequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Als we blijven spelen zoals gisteravond, gaat Gabri op rechts. Dan moet Gravesen met Maduro strijden.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:38 schreef piertje2 het volgende:
[..]
maar natuurlijk meneer ten cate
Vooral die gasten rechts vonden het niet zo leuk volgens mijquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:35 schreef devv05 het volgende:
Jij bedoelde overigens tijdens Ajax - Vitesse Roda JC halve finale beker, toen Huntelaar 5 seconden voor tijd die omhaal scoorde. Dat was inderdaad een geweldig (en gepast) moment. Verder ben ik ook niet zo voor. Maar het was wel leuk omdat hun het ook de hele wedstrijd door deden, beetje jennen.
Hij valt mij een beetje tegen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch wel een leuke aankoop geweest, die Klaas Jan.
ik zeg toch ook tuurlijk meneer ten catequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Gabri speelde gisteren op rechts. Wij hebben een andere wedstrijd gezien?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:40 schreef piertje2 het volgende:
[..]
ik zeg toch ook tuurlijk meneer ten cate
Ik heb Gravesen liever dan Maduro en Roger.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:42 schreef stefmans het volgende:
Gravessen is gewend om op de bank te zitten als de 3de keus dus bij Ajax is hij al 2de keus dus vooruitgang![]()
ik hou ook van jou jongen !!quote:
En heb je Roger al eens zien spelen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik heb Gravesen liever dan Maduro en Roger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |