abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40680967

Copyright: Asrtalenti

Het prachtige AS Roma topic
Het prachtige AS Roma topic - Parte due
Het prachtige AS Roma topic - Parte tre
Het prachtige AS Roma topic - Parte quattro

As Roma is weer terug in de Championsleaugue. In de Serie A wordt er dankzij een grote onrechtvaardigheid weer tegen de rivalen Fiorentina, Milan en niet te vergeten Lazio gespeeld.
De selectie blijft grotendeels intact. Spelers als Mexes (binnen 2 jaar de beste verdediger van de Serie A) en Chivu en de kersverse Campioni del Mondo Perrotta, De Rossi en de onfortuinlijkeTotti hebben vertrouwen in de toekomst.

Aankopen tot nu toe:
Tonetto
Cassetti
Comotto (was verhuurd)
Faty
Julio Sergio
Mido (was verhuurd)

Wat er ook zal gebeuren het volgend seizoen, een Roma vechtend voor de Scudetto (onwaarschijnlijk dankzij koopwaanzin aan de kant van bijv. Inter) of alweer een kansloosseizoen, of we nu in de eerste ronde van de Cl worden uitgeschakeld of de halve finale halen, de Curva Sud, la curva piu bella del mondo, zal altijd achter Roma staan.

Dit jaar helaas zonder:

AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_40681346
op naar het kampioenschap en CL-winst!

vertrouwen stijgt en stijgt
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:56:49 #3
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_40681501
Komt er nog een spits van niveau naar Roma? Geen Iaquinta of Vucinic waar ze interesse in hadden?
The Most Incredible, Baby
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:28:38 #4
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_40682593
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:52 schreef ASroma het volgende:
op naar het kampioenschap en Uefacup-winst!

vertrouwen stijgt en stijgt
Vind ik reeeler
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_40683212
Roma en Juventus zijn het eens over een transfer van Kuffour naar Turijn. Transfersom van zo'n anderhalf miljoen.

Volgens de Gazzetta is er een akkoord tussen Roma en Chievo over Semioli. Roma zou 8,5 miljoen + Comotto over hebben voor Semioli.

Ook Diarra van Lens lijkt te komen. Het gat tussen vraag en bod is ongeveer 1,5 miljoen, maar aangezien Diarra heel graag wil komen, lijken de clubs er wel uit te komen.

Ook gaat Roma nog praten met Inter over Pizarro.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_40683684
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:28 schreef stefmans het volgende:

[..]

Vind ik reeeler
je weet wel dat roma door de schandalen in de CL speelt?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:04:10 #7
125053 stefmans
pi_40683855
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:59 schreef ASroma het volgende:

[..]

je weet wel dat roma door de schandalen in de CL speelt?
Je weet dat je ook nog in kan stromen in de Uefacup?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_40683972
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:04 schreef stefmans het volgende:

[..]

Je weet dat je ook nog in kan stromen in de Uefacup?
Als je derde wordt in de poule ja. Die kans lijkt me niet bijzonder groot. Bovendien wat kan mij die uefacup interesseren. Zondags moet er gewonnen worden en de Cl (product van het moderne voetbal ) is natuurlijk ook interessant.
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_40684127

donderdag 10 augustus 2006 @ 14:13:57 #10
125053 stefmans
pi_40684214
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:07 schreef A.Petacchi het volgende:

[..]

Als je derde wordt in de poule ja. Die kans lijkt me niet bijzonder groot. Bovendien wat kan mij die uefacup interesseren. Zondags moet er gewonnen worden en de Cl (product van het moderne voetbal ) is natuurlijk ook interessant.
Dus als ze hem zouden winnen zou jij niet blij zijn
pi_40684492
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:13 schreef stefmans het volgende:

[..]

Dus als ze hem zouden winnen zou jij niet blij zijn
Dat zeg ik niet. Meestal als je dan eenmaal in de kwartfinale aankomt wordt het redelijk interessant en begint het te leven. Maar het zegt genoeg dat Italiaanse teams hun tweede team opstellen in de Uefacup. Ik herinner me nog Parma 3 jaar terug in de halve finale tegen Stuttgart ofzo met alleen maar jonkies en toen nog bijna doorging ook of bijv toen Inter (voor zover je dat een italiaans team kunt noemen) tegen de kakkerlakken speelde.

Ik haal liever kwartfinale CL dan de Uefacup te winnen en telkens energie te moeten verspillen tegen loserteams als Brugge en Middlesbrough.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:27:14 #12
125053 stefmans
pi_40684634
Daarom moeten ze ook de Opzet van de Championslegeau veranderen alleen de kampioenen van een land mogen daar aan mee doen en dan de nummers 2 tot 4 van elk land Uefacup dan is de Uefacup ook weer spannender
pi_40684783
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:27 schreef stefmans het volgende:
Daarom moeten ze ook de Opzet van de Championslegeau veranderen alleen de kampioenen van een land mogen daar aan mee doen en dan de nummers 2 tot 4 van elk land Uefacup dan is de Uefacup ook weer spannender
Mee eens (hoewel voor Roma erg slecht). De oude Europacup I was prachtig. Dit commercieel gedrocht is het eerste teken van het tijdperk van het Antivoetbal. NEE TEGEN HET MODERNE VOETBAL!
pi_40684807
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:27 schreef stefmans het volgende:
opzich wel weer waar, maar zeg nou eerlijk? de champions-league is wel een heerlijk stukje meesterwerk nu. En anders krijg je 2 minder sterke beker-toernooien.
En zit je nu op de kampioen van roemenie te wachten? Al gaan die ze nog bijna kwalificeren voor de cl
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:31:53 #15
125053 stefmans
pi_40684832
Maar als er meer grote clubs mee doe naan de Uefacup gaan de geldprijzen die te verdienen zijn ook omhoog dus zo slecht hoeft het voor Roma niet te zijn natuurlijk
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:24:49 #16
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_40687134
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:38 schreef A.Petacchi het volgende:
Mexes (binnen 2 jaar de beste verdediger van de Serie A)
Voor mij was hij dat dit seizoen bij vlagen al!
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_40687747
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:24 schreef Devano het volgende:

[..]

Voor mij was hij dat dit seizoen bij vlagen al!
Ja vond ik ook. Sommige wedstrijden waren echt fantastisch. Alle hoge ballen waren voor hem. Slidings van 5 meter precies op de bal. Vaak mee opkomend of een dieptebal gevend perfect bij Amantino. Maar toch zal hij ook wat constanter en ervarener moeten worden om het niveau van Nesta/Cannavaro te halen.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:00:30 #18
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_40824955
Tijd voor wat videomateriaal.

Top 10 goals vorig seizoen:

http://www.youtube.com/watch?v=K6Mli2FUwEQ
pi_40825453
terecht natuurlijk die goal van totti op 1!!! wat een held!

http://www.youtube.com/watch?v=5N4FdNdQanI
  donderdag 17 augustus 2006 @ 00:21:17 #20
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_40889093
pi_40889706
pi_40889791
http://www.youtube.com/watch?v=RJiNY9FN1kY

Zeer goede old school tifo filmpje, vooral het einde.
pi_40901313
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:21 schreef Devano het volgende:
Roma Roma Roma

heerlijk clublied, echt schitterend
pi_40907312
Zolang Napoli niet in A speelt, mijn favoriet in A.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 17 augustus 2006 @ 19:33:18 #25
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_40912062
Kun je die video's van youtube enzo ook opslaan op je computer??

[ Bericht 46% gewijzigd door Chocolademousse op 17-08-2006 22:21:23 ]
"Della Roma e Campioni D'Italia...."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')