Vind ik reeelerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:52 schreef ASroma het volgende:
op naar het kampioenschap en Uefacup-winst!![]()
![]()
![]()
vertrouwen stijgt en stijgt![]()
![]()
Je weet dat je ook nog in kan stromen in de Uefacup?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:59 schreef ASroma het volgende:
[..]
je weet wel dat roma door de schandalen in de CL speelt?
Als je derde wordt in de poule ja. Die kans lijkt me niet bijzonder groot. Bovendien wat kan mij die uefacup interesseren.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je weet dat je ook nog in kan stromen in de Uefacup?
Dus als ze hem zouden winnen zou jij niet blij zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:07 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Als je derde wordt in de poule ja. Die kans lijkt me niet bijzonder groot. Bovendien wat kan mij die uefacup interesseren.Zondags moet er gewonnen worden en de Cl (product van het moderne voetbal
![]()
![]()
) is natuurlijk ook interessant.
Dat zeg ik niet. Meestal als je dan eenmaal in de kwartfinale aankomt wordt het redelijk interessant en begint het te leven. Maar het zegt genoeg dat Italiaanse teams hun tweede team opstellen in de Uefacup. Ik herinner me nog Parma 3 jaar terug in de halve finale tegen Stuttgart ofzo met alleen maar jonkies en toen nog bijna doorging ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:13 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dus als ze hem zouden winnen zou jij niet blij zijn![]()
Mee eens (hoewel voor Roma erg slecht). De oude Europacup I was prachtig. Dit commercieel gedrocht is het eerste teken van het tijdperk van het Antivoetbal. NEE TEGEN HET MODERNE VOETBAL!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:27 schreef stefmans het volgende:
Daarom moeten ze ook de Opzet van de Championslegeau veranderen alleen de kampioenen van een land mogen daar aan mee doen en dan de nummers 2 tot 4 van elk land Uefacup dan is de Uefacup ook weer spannender
opzich wel weer waar, maar zeg nou eerlijk? de champions-league is wel een heerlijk stukje meesterwerk nu. En anders krijg je 2 minder sterke beker-toernooien.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:27 schreef stefmans het volgende:
Daarom moeten ze ook de Opzet van de Championslegeau veranderen alleen de kampioenen van een land mogen daar aan mee doen en dan de nummers 2 tot 4 van elk land Uefacup dan is de Uefacup ook weer spannender
Voor mij was hij dat dit seizoen bij vlagen al!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:38 schreef A.Petacchi het volgende:
Mexes (binnen 2 jaar de beste verdediger van de Serie A)
Ja vond ik ook. Sommige wedstrijden waren echt fantastisch. Alle hoge ballen waren voor hem. Slidings van 5 meter precies op de bal. Vaak mee opkomend of een dieptebal gevend perfect bij Amantino. Maar toch zal hij ook wat constanter en ervarener moeten worden om het niveau van Nesta/Cannavaro te halen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:24 schreef Devano het volgende:
[..]
Voor mij was hij dat dit seizoen bij vlagen al!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |