Snap wat ie bedoeld, maar ik snap ook waarom veel mensen hem er inderdaad voor gooien. Je mag hier namelijk maar 120 en daar hoef je dus ook alleen maar rekening mee te houden. Als ze dan subtantieel langzamer rijden wil ik er ook nog wel eens rechts eentje voorbij gaan, maar die lui die als ik al te hard rij ook nog eens op 2cm afstand komen melden dat ik toch echt in de weg rij kunnen mooi geduldig wachten tot ik aan de kant kan voor ze.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:26 schreef Herkauwer het volgende:
Ik begrijp je helemaal
In Duitsland houd je ook altijd je hart vast als je een Nederlander in wilt halen.... Die komen zelfs met 90-100 nog naar de linkerbaan zonder te kijken![]()
duitsland is verder ook een schijt land, maar het is ter vergelijken qua rijgedragquote:
En nu weet je dat ik weet waar ik over praatquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:31 schreef Rutger1983 het volgende:
owjah: stoer voor je dat je al zoveel hebt gereden.. en nu?
Ook daar geldt dat je harder mag, maar niet hoeft. Vind het altijd zo typisch dat mensen denken dat ze meer rechten hebben omdat ze harder rijden... koop je eigen weg danquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:35 schreef Bob-B het volgende:
helemaal 100% eens, laats ook net over de grens in Duitsland, teller op 220, zo'n mongool in z'n ontzettende subaru (ja nederlander) die halve kilometer al op de linkerbaan drukt om een vrachtwagen in te halen en dan ook gewoon op het laatste moment.
Hallo, kijk in je spiegel mongool, auto, xenon, snelle toenadering....DUH
survival of the fittestquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ook daar geldt dat je harder mag, maar niet hoeft. Vind het altijd zo typisch dat mensen denken dat ze meer rechten hebben omdat ze harder rijden... koop je eigen weg dan
het gaat er helemaal niet om dat je dan mee recht meb/stoerder bent of wat dan ook..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ook daar geldt dat je harder mag, maar niet hoeft. Vind het altijd zo typisch dat mensen denken dat ze meer rechten hebben omdat ze harder rijden... koop je eigen weg dan
Voorrang geven? Dat is toch van rechts? Dan moet je degene die van de rechterbaan af wilt inhalen als je zelf links rijdt, dus ook voorrang geven...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
het gaat er helemaal niet om dat je dan mee recht meb/stoerder bent of wat dan ook..
het gaat er om dat je rekening met elkaar houd.. doe ik ook.. voorang geven enzo
dat kan je ook op de snelweg toepassen
Als je je aan de snelheid houd ben ik het met je eens, rijd je veel te hard moet je accepteren dat de rest dat niet doet. Geen medelijden mee. Ben met je eens dat lui die een kilometer of 5 van te voren voorsoorteren of alvast links rijden voor een afslag en dat met 90km/h rechts ingehaald moeten worden, maar ik die niet bekend staat om z'n traagheid heb ook vaak genoeg van die typische lease-hijgers in m'n nek hangen.. en dan denk ik maar 1 ding: 'relax, ik laat m'n gas wel even los tot ik naar rechts kan oke?'quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
het gaat er helemaal niet om dat je dan mee recht meb/stoerder bent of wat dan ook..
het gaat er om dat je rekening met elkaar houd.. doe ik ook.. voorang geven enzo
dat kan je ook op de snelweg toepassen
anders reageer je nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:58 schreef gateway het volgende:
verkapt "zie mij al 300K km gereden, ik ben stoer" hebben topic!
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:51 schreef enWee het volgende:
Zet je er ook even bij hoeveel bonnen je al thuis hebt gehad, patser...
Dit jaar nu 8x geflitst op de snelwegquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:24 schreef Roellie80 het volgende:
Ik ben wel iemand die van doorrijden houd. En dat is dan ook weer zo'n breed begrip. In mijn geval bedoel ik het volgende. Je zal mij nooit tegenkomen met piepende banden/slippend 70km+ binnen de kom. Dit heeft ook helemaal geen zin.. puur patsergedrag.
Inderdaad, ze wachten maar tot dat ik een vrachtwagen gepasseerd ben. Groot licht, gebaren etc maken mijn auto dan alleen maar langzamerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:56 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Als je je aan de snelheid houd ben ik het met je eens, rijd je veel te hard moet je accepteren dat de rest dat niet doet. Geen medelijden mee. Ben met je eens dat lui die een kilometer of 5 van te voren voorsoorteren of alvast links rijden voor een afslag en dat met 90km/h rechts ingehaald moeten worden, maar ik die niet bekend staat om z'n traagheid heb ook vaak genoeg van die typische lease-hijgers in m'n nek hangen.. en dan denk ik maar 1 ding: 'relax, ik laat m'n gas wel even los tot ik naar rechts kan oke?'
Slordig, je ziet die dingen tochquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:59 schreef Roellie80 het volgende:
Dit jaar nu 8x geflitst op de snelweg
jawel ik reageer welquote:
dat zal je mij nooit zien doen..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:01 schreef MrCrowley het volgende:
Inderdaad, ze wachten maar tot dat ik een vrachtwagen gepasseerd ben. Groot licht, gebaren etc maken mijn auto dan alleen maar langzamer![]()
niet altijd dus.. en dan nog.. die paar tientjes op jaarbasisquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:01 schreef Bob-B het volgende:
Slordig, je ziet die dingen toch
welke restquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:01 schreef enWee het volgende:
Doe je goed(en de rest van de bonnen
?)
ik zie wel vaker dat men hier die fout maakt door te zeggen dat vrachtwagens maar 80 rijden, dit is niet zo. Ze zijn begrenst op 90. (Daarom dat ze caravans/aanhangwagentjes inhalen die maar 80 mogen.)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:05 schreef enWee het volgende:
Overigens zit het probleem niet bij het hardrijden in Nederland, maar tweebaanswegen zonder algeheel inhaalverbod voor vrachtwagens waardoor de weg dichtgeknepen wordt als er weer een vrachtwagen wil inhalen met 81 km/h... (maar dat is een andere discussie)
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:24 schreef Roellie80 het volgende:
Graag wil ik hier even-en op 90% van de nederlandsche automobilist.
Ter info; Ik ben 26 en heb op mijn 15e leren autorijden door mijn vader. Op m'n 18e kon ik naar 10 lessen examen doen en ben direct geslaagd.
![]()
Op mijn 19e zat ik op de taxi en bestuurde een dikke benzwelke ik zonder moeite door de kleinste steegjes kon sturen.
Dat is ook een hele kunst![]()
Vanaf m'n 22ste kreeg ik mijn eerste lease-bak en heb er nu 3 versleten.
26 - 22 = 4 jaar. 1 jaar met een lease-auto? Dat kan nooit.
Of je krijgt de afdankertjes die je mag afkarren.
Moeten we je nu stoer vinden ofzo?
Mag ik je nu aanraken?![]()
Sukkelquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:58 schreef gateway het volgende:
quote:
Ik ben met je eens dat het misschien wat over-the-top klinkt. Ik bedoel het enkel om aan te geven dat ik hier niet loop te zwatsen nadat ik net m'n eerste auto zelfstandig van punt A naar B heb geredenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:29 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
![]()
Je mag mischien best een aardige jongen zijn, maar ik vind dit soort opschepperij alijd zo gaar.
Opscheppen hoe snel je wel niet je rijbewijs hebt gehaald.
Op je 15e blabal, 10 lessen blaba.
In een 'dikke Benz' door smalle steegjes rijden![]()
In 4 jaar 3 leasbakken verslijten![]()
300k km blabla
Als je dat blokje slap gezwets had weggelaten, was het wel een goed topic geweest.![]()
ga eens praten met een visstick. Dan lul je tenminste nog eens op niveau.quote:
Precies!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:38 schreef Tjahzi het volgende:
maximum snelheid is in nl 120,
als je 140 rijdt ben je in overtreding, in duitsland misschien niet maar hier wel.
mensen hebben geen zin om rekening te houden met uitzonderingen rekening te houden.
je gaat tog ook geen 70 rijden waar je 50 mag en dan verw88 dat iedereen voor je aan de kant gaat?
jezus. Jij ook! Praat met een sperzieboon. Damn jij snapt de issue niet dat is duidelijk. Hup en nu weer naar school.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:31 schreef Rutger1983 het volgende:
owjah: stoer voor je dat je al zoveel hebt gereden.. en nu?
eensch..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
in nederland zijn amper wegen waar 190 normaal aan te houden is.
het is er gewoon niet voor gemaakt
Ik word echt schijtziek van mensen die deze shit posten. Is lezen dan nou zo moeilijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:58 schreef gateway het volgende:
Beetje romantiseren mag toch. Prik daar door heen en je hebt een goed topic.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:29 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
![]()
Je mag mischien best een aardige jongen zijn, maar ik vind dit soort opschepperij alijd zo gaar.
Opscheppen hoe snel je wel niet je rijbewijs hebt gehaald.
Op je 15e blabla, 10 lessen blaba.
In een 'dikke Benz' door smalle steegjes rijden![]()
In 4 jaar 3 leasbakken verslijten![]()
300k km blabla
Als je dat blokje slap gezwets had weggelaten, was het wel een goed topic geweest.![]()
Iedereen rijdt te hard. Dat is algemeen bekend. Als mensen "door willen rijden" moet dat kunnen. Daar is immers de linkerbaan ook voor gemaakt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:25 schreef BrickTop het volgende:
Je vergeet even dat we een maximum snelheid hebben op de nederlandse (snel)wegen.
Dus een ander moet zich maar aanpassen omdat jij de wet wilt overtreden.![]()
Rekening houden met een ander: geen enkel probleem, maar het moet wel van twee kanten
komen. Iets wat hardrijders nogal eens willen vergeten.
Zo lust ik er nog wel eentje.. als we dus allemaal maar de teevee van de buren jatten is het dus oke? Dat soort generalisten zouden een nekschot moeten krijgenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:38 schreef Kletz het volgende:
Oja "Dus een ander moet zich maar aanpassen omdat jij de wet wilt overtreden" > kom op zeg wat kunnen Hollanders toch precies zeiken (zijn).![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |