Same here.. ik zit er ook aan te denken.. tis voor mij 20 minuten met de treinquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:05 schreef FrisianReds het volgende:
Toch leuk dat Liverpool weer eens naar Nederland komt. Ik loop die periode mijn eindstage, maar hopelijk is er de mogelijkheid de wedstrijd in Eindhoven te bezoeken. Op zich toch wel een buitenkansje, scheelt toch een flinke reis.
Goed. In andere topic ook genoemd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:20 schreef tong80 het volgende:
Hoe speelde Kuijt Doc.Bij de BBC waren ze erg postief.
Goede beschrijving. Paar foute pasjes - maar daar had het hele team een beetje last van ...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:30 schreef twi het volgende:
Redelijk. Wilde het een beetje teveel forceren in het begin met een afstandsschot en wat foute passjes. Na verloop van tijd begon 'ie toch redelijk te draaien met wat goede steekpassjes waaruit bijna nog een goal viel, ware het neit dat dat een paar centimeter buitenspel was.
Daar hoef je in ieder geval niet van te balenquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:28 schreef stevengerrard het volgende:
Nou op de terugreis in het vliegtuig naast prutser Kromkamp + vriendin en Gladjakker Tonnie bruin - slot gezeten en mocht ik alles goed hebben vernomen dan zien we Jan z.s.m. in een PSV shirt
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:40 schreef stevengerrard het volgende:
zelf heb ik ook liever O'niell dan Alves
Heb jij inmiddels je kaarten kunnen "scoren" voor volgende week Dinsdag?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:15 schreef Doc het volgende:
Het liefst Alves, maar liever Neill dan Kromkamp. Voordeel van Neill boven Alves is echter wel de ervaring in de PL en hij kan behoorlijk bikkelen ...
Kaartjes PSV - Liverpool... Liverpool vakquote:Op woensdag 6 september 2006 08:33 schreef PyTh het volgende:
Heb jij inmiddels je kaarten kunnen "scoren" voor volgende week Dinsdag?
Had 'm gezien maar om voor het Liverpool vak kaartjes te regelen gaat mij niet lukken.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kaartjes PSV - Liverpool... Liverpool vak
Wie wel dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:27 schreef stevengerrard het volgende:
En je hoeft egt niet Kuyt te kennen voor kaarten hoor
quote:Op woensdag 6 september 2006 08:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels je kaarten kunnen "scoren" voor volgende week Dinsdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |