Sekte.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:08 schreef Fogel het volgende:
Is er eigenlijk een benaming voor een 'studentenhuis' waar alleen werkende mensen in wonen?
Nu ik er over nadenk heet het in het Noors "kollektiv". Misschien is er in het Nederlands een woord in dezelfde strekking?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:09 schreef k_man het volgende:
'Woongroep' hoor je wel eens, maar dat klinkt zo geitenwollensokkerig.
Bovendien vind ik dat ook niet echt van toepassing hier. We zijn niet echt een groep.
Matrasjespand ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:08 schreef Fogel het volgende:
Is er eigenlijk een benaming voor een 'studentenhuis' waar alleen werkende mensen in wonen?
WTF?quote:
Vreemd. Is een zeer gangbare Rotterdamse term voor wat huizen in west en zuid, waar de matrassen per uur verhuurd worden aan illegale oosteuropese tuinbouwarbeiders door malefide pandjesbazen (ook wel: huisjesmelkers).quote:
Bij de Var Felsers gravlund inderdaad. Op de AKersbakken om precies te zijn. (op mijn weg van hotel naar Grünerlokka)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:27 schreef Fogel het volgende:
Waar vond je het gebouw? Bij St. Hanshaugen?
Wie ga je ophalen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:30 schreef Jaguarized het volgende:
Maandag eindelijk weer es naar Schiphol.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:31 schreef Fogel het volgende:
Hebben ze geen vliegveld daar in het hoge noorden?
BMI vliegt er nog wel naar Aberdeen en binnenkort ook naar Manchester en Norwichquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:35 schreef Douwe het volgende:
Groningen - Eelde Airport. Daar is zó weinig te beleven, dat zelfs Ryanair er geen zin in had
Aangezien ik voor m'n gevoel vrijwel elke straat in het centrum en aangrenzende wijken wel een keer ben doorgefietst, is dat een reeële mogelijkheid.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:47 schreef Fogel het volgende:
En het zou ook zomaar kunnen dat je op weg van je hotel naar 'løkka voorbij een van mijn vorige woonplekken bent gelopen.
Een "vriend" van me ging vorig jaar voor het eerst zonder pa en ma weg. Ging ie vanaf Eelde. Dit jaar weer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:35 schreef Douwe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Groningen - Eelde Airport. Daar is zó weinig te beleven, dat zelfs Ryanair er geen zin in had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |