Sekte.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:08 schreef Fogel het volgende:
Is er eigenlijk een benaming voor een 'studentenhuis' waar alleen werkende mensen in wonen?
Nu ik er over nadenk heet het in het Noors "kollektiv". Misschien is er in het Nederlands een woord in dezelfde strekking?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:09 schreef k_man het volgende:
'Woongroep' hoor je wel eens, maar dat klinkt zo geitenwollensokkerig.
Bovendien vind ik dat ook niet echt van toepassing hier. We zijn niet echt een groep.
Matrasjespand ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:08 schreef Fogel het volgende:
Is er eigenlijk een benaming voor een 'studentenhuis' waar alleen werkende mensen in wonen?
WTF?quote:
Vreemd. Is een zeer gangbare Rotterdamse term voor wat huizen in west en zuid, waar de matrassen per uur verhuurd worden aan illegale oosteuropese tuinbouwarbeiders door malefide pandjesbazen (ook wel: huisjesmelkers).quote:
Bij de Var Felsers gravlund inderdaad. Op de AKersbakken om precies te zijn. (op mijn weg van hotel naar Grünerlokka)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:27 schreef Fogel het volgende:
Waar vond je het gebouw? Bij St. Hanshaugen?
Wie ga je ophalen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:30 schreef Jaguarized het volgende:
Maandag eindelijk weer es naar Schiphol.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:31 schreef Fogel het volgende:
Hebben ze geen vliegveld daar in het hoge noorden?
BMI vliegt er nog wel naar Aberdeen en binnenkort ook naar Manchester en Norwichquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:35 schreef Douwe het volgende:
Groningen - Eelde Airport. Daar is zó weinig te beleven, dat zelfs Ryanair er geen zin in had
Aangezien ik voor m'n gevoel vrijwel elke straat in het centrum en aangrenzende wijken wel een keer ben doorgefietst, is dat een reeële mogelijkheid.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:47 schreef Fogel het volgende:
En het zou ook zomaar kunnen dat je op weg van je hotel naar 'løkka voorbij een van mijn vorige woonplekken bent gelopen.
Een "vriend" van me ging vorig jaar voor het eerst zonder pa en ma weg. Ging ie vanaf Eelde. Dit jaar weer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:35 schreef Douwe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Groningen - Eelde Airport. Daar is zó weinig te beleven, dat zelfs Ryanair er geen zin in had
Ik ken het plan. Is al iets wat ik in m'n OV-studentenkaarttijdperk gedaan heb uiteraard... alhoewel ik nog altijd twee lijntjes mis in de collectiequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:41 schreef Fogel het volgende:
FOK!kers reizen langs alle treinstations <-- iets voor jou DT?
Ik bedoelde het Industiekunst museumquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 08:36 schreef Fogel het volgende:
Het technisch museum is buiten ring 3, bij Tåsen (vanaf Ullevål Sykehus een eind omhoog fietsen), en daar is het zer zeker niet. Misschien is het gebouw wat ik herinner een deel van die organisatie. Als ik er aan denk als ik weer eens in Oslo ben, zal ik een kijkje nemen.
Op Bislett heb ik gewoond, vlakbij het stadion.
quote:KLM-toestel naast landingsbaan op Schiphol
Een KLM-toestel is zaterdag geland naast de Polderbaan. Dit meldde een woordvoerder van de Koninklijke Marechaussee. Het is niet bekend of het om een passagierstoestel gaat en of er gewonden zijn gevallen.
Nee, is een half uur geleden gebeurd. Van de (taxi-)baan gegleden door de regen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Raar verhaal, slecht weer gister?
Vliegveld voor losers.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Woonplek voor losers?
quote:The basket of goods and services costs the least in Kuala Lumpur, Mumbai, Delhi and Buenos Aires.
Kreeg je een uitnodiging voor een ritje in een cabrioquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik krijg net een mailtje van één of ander 'liefdessite'. Kennelijk is een mannelijke user van hier op zoek naar liefde. Wat natuurlijk ontzettend lief is, maar bij mij moet je niet wezen. Ik ben namelijk hetero.
Wel wens ik je veel succes in je verdere zoektocht.
Je zou het denken met die cabrio, maar nee [betreffende user] was het niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:12 schreef DutchTrain het volgende:
Kreeg je een uitnodiging voor een ritje in een cabrio![]()
Dat zou een overduidelijke hint kunnen zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:15 schreef k_man het volgende:
-1 voorspelbaar.
Ik begreep eerder in dit topic overigens wel dat Diego nogal dol is op bepaalde parkeerplaatsen.
Jij ook al?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik krijg net een mailtje van één of ander 'liefdessite'. Kennelijk is een mannelijke user van hier op zoek naar liefde. Wat natuurlijk ontzettend lief is, maar bij mij moet je niet wezen. Ik ben namelijk hetero.
Wel wens ik je veel succes in je verdere zoektocht.
Ik voel me nu gelijk een stuk minder speciaal. Dankjewel.quote:
Je was toch hetero.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik voel me nu gelijk een stuk minder speciaal. Dankjewel.
Hé, dat is toevallig. Degene die op zoek is naar liefde en mij daarover contacteerde ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik woon overigens op het favoriete plekje van iedere favoriet Hik :´)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |