Ik heb hier een snes met super mario all starsquote:
Dan is het meteen je laatste keer in VBL schat ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weet je wat pas echt een stunt zou zijn, alle topics in VBL vol knallem
Maar geen Duckhunt. Hij doet het trouwens ook niet op mn nieuwe tv, teveel hertz ofzoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:25 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb hier een snes met super mario all stars![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan is het meteen je laatste keer in VBL schat ik.
Ik heb ook moeite om de snes hier goed te krijgen jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar geen Duckhunt. Hij doet het trouwens ook niet op mn nieuwe tv, teveel hertz ofzo![]()
Patserquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar geen Duckhunt. Hij doet het trouwens ook niet op mn nieuwe tv, teveel hertz ofzo![]()
Vuile opnaaiert!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weet je wat pas echt een stunt zou zijn, alle topics in VBL vol knallem
Ideeen, ideeen. Hetr is aan het plebs om daar wat mee te doenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vuile opnaaiert!
Het zou natuurlijk een stunt zijn als iedereen eens zou gaan graven in zijn AT
Je moet harder trappenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kickje.
Ik kak hier in manquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Let eens op joh!
Bier is opquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Meer bir en ueken! ik Red me wel!
Damn, das wel lekkerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb nog wel!
Als je langs Jaffa gaat en eten meeneemt, kun je wel langskomen
Ik heb alleen in een week tijd m'n stufi er door heen gejaagd, dus ik wacht op een finaciele impulsquote:
I knowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |