Klopt, maar heb die niet hier. Ook al enige tijd niet meer geluisterd, en de laatste keer was onvrijwillig... Toen werd die gebruikt om mij mee wakker te makenquote:Op maandag 6 november 2006 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je destijd niet een singletje uitgebracht?
Ha, die heb ik nog ergens in mp3-vormquote:Op maandag 6 november 2006 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je destijd niet een singletje uitgebracht?
Misschien iets voor de OP?quote:Op maandag 6 november 2006 22:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ha, die heb ik nog ergens in mp3-vorm![]()
posten bittequote:Op maandag 6 november 2006 22:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ha, die heb ik nog ergens in mp3-vorm![]()
Ja maar we vinden tim gewoon lievquote:Op maandag 6 november 2006 22:25 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat we Tim gewoon met rust moeten laten. Hij zal het nu echt wel zat zijn.
(Misschien dan heel af en toe een grapje in het slowchat-topic)
Mwoah...dat grapje moet je toch kunnen waarderenquote:Op maandag 6 november 2006 22:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, maar heb die niet hier. Ook al enige tijd niet meer geluisterd, en de laatste keer was onvrijwillig... Toen werd die gebruikt om mij mee wakker te maken
Kan ik me erg goed voorstellen, die andere lui waren gewoon te zwakbegaafd om door te hebben dat ze niet konden zingen/voor schut werden gezet, voor jou was het meer een grap lijkt me... correct me if i'm wrong.quote:Op maandag 6 november 2006 20:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komt nog bij dat ik er sowieso weinig zin in had
Op dat tijdstip iets minderquote:Op maandag 6 november 2006 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mwoah...dat grapje moet je toch kunnen waarderen![]()
Was idd verstandige keuze om daar verstek te laten gaan, wat een clubje retards bij elkaar was datquote:Op maandag 6 november 2006 20:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Komt nog bij dat ik er sowieso weinig zin in had
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |