Ik weet niet hoe het moetquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zat er ook al over te denken om een poll te openen![]()
Maak jij hem of zal ik het doen?
Voorlopig ziet het er niet naar uit dat er iets gaat veranderen .quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:46 schreef peaceman het volgende:
Heb gestemd op een half uur. Ook dan gaat het topic nog vlot genoeg.
Tenslotte zijn de mensen die wat minder tijd hebben al wat minder online en dus zal het topic niet lijden, nee eerder profiteren van dat halve uurtje. Kwaliteit voor kwantiteit!!!!!!
Hoeveel minuten zitten er in een half uur bij jou?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:46 schreef peaceman het volgende:
Heb gestemd op een half uur. Ook dan gaat het topic nog vlot genoeg.
Tenslotte zijn de mensen die wat minder tijd hebben al wat minder online en dus zal het topic niet lijden, nee eerder profiteren van dat halve uurtje. Kwaliteit voor kwantiteit!!!!!!
10 +20 denk ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoeveel minuten zitten er in een half uur bij jou?
Inderdaad. Nou ja, dat betekent in dat geval dat het topic voor mij persoonlijk in waarde achteruit gaat. Maar daar verliezen de andere deelnemers wellicht niets aanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Voorlopig ziet het er niet naar uit dat er iets gaat veranderen .
Wat denk je?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoeveel minuten zitten er in een half uur bij jou?
Geweldige avaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dus heb ik gestemd op 25 minuten wachttijd, terwijl ik er maar 15 wil.
zou je wel denken, ja. Maar dit is fok, geen democratie.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Als 40% voor "nee" stemt...en de andere 60% stemt op "ja"(ongeacht de tijd) dan wint "ja" toch?
Voorlopig staat het tog nog 11-nee en 9-jaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Als 40% voor "nee" stemt...en de andere 60% stemt op "ja"(ongeacht de tijd) dan wint "ja" toch?
Er staat 14x nee en 20 soorten ja. Dan betekend het toch dat het overgrote deel WEL voor een verlegning is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Voorlopig staat het tog nog 11-nee en 9-ja
Er staat 11x maakt mij niks en en die tellen dusniet mee dus word het 14 tegen en 10 voorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er staat 14x nee en 20 soorten ja. Dan betekend het toch dat het overgrote deel WEL voor een verlegning is.
Waarmee je elke werkende persoon en personen met kinderen eigenlijk diskwalificeert om mee te kunnen doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:58 schreef Soempie het volgende:
Nouja, dan geen verlenging. Maar laten we dan zo veel mogelijk aangeven dat er een vraag in de maak is als het wat langer duurt. Het is trouwens ook wel vervelend als iemand het goede antwoord geeft en er vervolgens een half uur niet is. Geef dan geen antwoordOf geef aan dat je geen nieuwe vraag kunt stellen.
Dat rekening houden met doet iedereen zoveel mogelijk.quote:Rekening houden met de rest van de spelers en soepel omgaan met de tienminutenregel.
Nee hoor, als er aangegeven wordt dat er een vraag aankomt, dan vind ik het best dat het langer duurt. Blijkbaar is de meerderheid niet voor verlenging van de tien minuten. Dat vind ik ook jammer, maar er is nu eenmaal zo gestemd.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarmee je elke werkende persoon en personen met kinderen eigenlijk diskwalificeert om mee te kunnen doen.
Jammer....
[..]
Ach, laatst stond iemand nog gewoon online en na precies tien minuten werd er door iemand anders een vraag ingegooid. Dat vind ik dan wel een beetje jammer. Die strikte tien minuten hoeven van mij niet zo. Deze hele discussie werd volgens mij gestart omdat er juist niet zo veel rekening werd gehouden met werkende mensen of met de spelers die wel gewoon door willen spelen? Er zitten twee kanten aan, natuurlijk. Het is ook vervelend voor sommige spelers om op een vraag te wachten, terwijl iemand net boodschappen is gaan doen of is gaan lunchen.quote:Dat rekening houden met doet iedereen zoveel mogelijk.
Precies, want met kinderen of werk kun je gewoon lang niet altijd een voorspelling doen of je gelijk een nieuwe vraag kan stellen/bericht kan geven dat je geen tijd hebt.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:46 schreef Soempie het volgende:
Ahik was een beetje rigoreus met m'n 'geef dan geen antwoord', inderdaad. Als ik weg ga en net nog antwoord geef, dan lijkt het me logisch dat ik er bij zeg dat ik niet de volgende vraag kan stellen. Of ik blijf wat langer en stel wel de volgende vraag. Het kan natuurlijk zijn dat er iets onverwachts gebeurt en daar is dan die tien-minuten regel voor. Maar lijkt mij meer een richtlijn dan een strikte regel.
![]()
Ben even in 'discussie' met mezelf![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |