Dat geldt natuurlijk ook voor anderen. Iemand die af en toe kijkt of aan het werk is en ondertussen wel tijd heeft voor 'even snel een opmerking tussendoor' kan ook het laatste bericht hebben. En dan geen tijd hebben om een volgend topic te openen. Gewoon openen als je je afvraagt waar het volgende topic blijft. Beetje raar om dat hier te vragen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als ik er ben wil ik het meestal ook wel doen maar ik heb het soms ook wel eens te druk om er een te openen.
En dan krijg je van die mensen die zeggen van: Nou ik heb geen zin iemand anders doet het maar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk ook voor anderen. Iemand die af en toe kijkt of aan het werk is en ondertussen wel tijd heeft voor 'even snel een opmerking tussendoor' kan ook het laatste bericht hebben. En dan geen tijd hebben om een volgend topic te openen. Gewoon openen als je je afvraagt waar het volgende topic blijft. Beetje raar om dat hier te vragen.![]()
Misschien wel handig dat de laatste het volgende topic opent, maar is naar mijn idee niet vanzelfsprekend. En dan afwachten en je rotergerenals je daar tijd voor hebt kun je ook wel een nieuwe openen.
Maargoed, ik zeg altijd dat ik niet een volgende open, omdat het dan niet goed komt![]()
ach, het is altijd goed gekomen. Ik heb er nog nooit een geopend. Wel geprobeerd, maar na 15 minutenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En dan krijg je van die mensen die zeggen van: Nou ik heb geen zin iemand anders doet het maar.
Een topic openen kan altijd en als je geen tijd hebt om te tellen vraag dan gewoon of iemand anders het even wilt doen en pas de telling dan aan als je weer tijd hebt.
Welnee joh, dat soort mensen krijg je helemaal niet bij de AQK. Volgens mij probeert iedereen er het beste van te maken. Ander zouden we ook niet meer dan 300 delen halen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:21 schreef Yurithemaster het volgende:
En dan krijg je van die mensen die zeggen van: Nou ik heb geen zin iemand anders doet het maar.
Zoals Soempie al aangaf hebben mensen soms gewoon geen tijd. Ik pak af en toe wat vraagjes mee tijdens het werk, en anderen hebben soms weer een kind dat accuut verzorging nodig heeft (Zoe). De quiz doe je met zijn allen, dus daar komen we vast wel uit !quote:Een topic openen kan altijd en als je geen tijd hebt om te tellen vraag dan gewoon of iemand anders het even wilt doen en pas de telling dan aan als je weer tijd hebt.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:43 schreef wyccie het volgende:
Ze is vast te dronken, ik heb een nieuwe geopend.
Trouwens, Yuri, ik was even in het Raad de film topic aan het kijken, en zag daar op pagina 3 (50 posts/pag) dat jouw Swordfish plaatje veranderd is in een niet toegestaan plaatje. Je kunt het beter even verwijderen.
Heb net een topic report ingevultquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:52 schreef wyccie het volgende:
Hmm, ik zie dat remlof (mod) nog on line is, misschien kun je hem vragen om het op te lossen?
Is opgelostquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:00 schreef wyccie het volgende:
Hoop dat het snel opgelost wordt.
ik neem je taak wel over danquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:32 schreef erkel het volgende:
Het spijt me, maar zou iemand anders dat willen doen?. Ik had net tijd om ff punten bij te werken, maar ik moet nu weer gaan![]()
~quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:07 schreef peaceman het volgende:
Ja. zie mijn betoog in het vorige topic
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:02 schreef peaceman het volgende:
Algemene kennis heeft volgens mij niets te maken met de kwantiteit van de vragen, maar met de kwaliteit. Een originele vraag bedenken is hier geen tijd voor met zo'n 10 minuten regel
En voor de wijsneuzen onder ons: Nee, ik heb niet bijna 20 minuten nagedacht over die vraag van mij!
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
als iemand die kans heeft wel ja.. geen verwijt hoor... maar je moet ook eerst wachten tot een antwoord goegekeurd is, pas dan kun je een vraag stellen. En als dat even duurt, ga ik onderwijl even wat anders doen. Misschien gek van mij..... (nogmaals: niets persoonlijks)
Enfin die 10 minuten regel is belachelijk mijn inziens, een half uur zou al weer heel anders zijn. Dit geeft een beetje het idee van snel snel snel. Hoe kunnen we in een maand tijd zoveel mogelijk topics volmaken. Niks met kwaliteit te maken; dat hoeft ook niet, maar laten we dat dan in de OP zetten![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als ik wegblijf, mag iemand natuurlijk het overnemen. Daar gaat het niet om. Het gaat erom of dit topic bedoeld is om zoveel mogelijk punten weg te geven of om echt goede vragen te verzinnen. Oftewel: kwaliteit of kwantiteit. En laten we wel wezen... 10 minuten is wel heel kort. De rust bij een voetbalwedstrijd duurt zelfs langer... en wat is nu een half uurtje op een mensenleven?
Het doet mij denken aan de mensen die op teletekstpagina 316 klagen dat er niks op TV is... Dan denk ik altijd: zet m dan uit! Zo geldt het hier ook vind ik dan.. Je kan toch gewoon even ergens anders gaan kijken?
In MUZ-trivia staat er een uur voor en dat werkt prima.
Kijk als iedereen het er mee eens is, is het ook prima. Maar ik kan me niet voorstellen dat iedereen zo blij is met die enorme snelheid. Soms als je 10 minuten niet kijkt zit je ineens op pagina 6 ipv 2... en dat vind ik nogal vlot, dat is alles.
De meeste mensen niet. Of ze kijken af en toe even tussendoor. En posten zo nu en dan wat. Enfin ik had het niet alleen over werkende mensenquote:
laten we er gewoon 10 minuten bij doen en als je gezien hebt dat je een punt krijg dan ook even vermelden dat je een vraag aan het bedenken bent.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:26 schreef wyccie het volgende:
We laten MaJo beslissen, onze Godmother
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:26 schreef wyccie het volgende:
We laten MaJo beslissen, onze Godmother
Zat er ook al over te denken om een poll te openenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:12 schreef MaJo het volgende:
[..]Het verschilt heel erg per keer. Als het erg druk is dan is 10 minuten lang, maar als het rustig is dan is 10 minuten zo voorbij. Mij maakt het dus eigenlijk gewoon niet zoveel uit
Ik vind 10 minuten prima maar als anderen willen dat het langer wordt dan mag dat ook gewoon. Ik ben in een makkelijke bui vandaag
Laten we er anders een poll over openen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |