quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zelfde naam, vroeger ook zelfde vereniging.. nu hebben we alleen nog de naam gemeen. Waar volleybal jiij dan? Meeuwen Zuidhorn?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:43 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, mensen, ik zou graag weten wat iedereen denkt van mijn voorstel om de ranglijst na elke, zeg maar, 100 topics te resetten. Zal ik daar anders ook een stemtopic voor openen?
Of we doen net als 1e divisievoetbal iets met periodekampioenen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:43 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, mensen, ik zou graag weten wat iedereen denkt van mijn voorstel om de ranglijst na elke, zeg maar, 100 topics te resetten. Zal ik daar anders ook een stemtopic voor openen?
Ja ik heb sowieso al twee mooie linkjes in dat opzicht.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:44 schreef Soempie het volgende:
Ik zit erover te denken over te stappen. Dus ik weet nog niet waar ik volgend jaar volleybal.![]()
Ik ga in elk geval in Groningen wonen, dus als je nog weet of er ergens een kamer vrijkomt![]()
Dat heb ik werkelijk met ALLE vragen!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:44 schreef JufJoop het volgende:
Owww... ik weet het eigenlijk wel, maar ik ben het vergeten...
geenaam +1quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:45 schreef geenaam het volgende:
Quick Boys
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja ik heb sowieso al twee mooie linkjes in dat opzicht.
Wat zijn nog meer verenigingen uit de stad dan? Je bent geen student toch?
Ik niet, bij de rest weet ik het helemaal niet... bij deze eigenlijk welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat heb ik werkelijk met ALLE vragen!![]()
Voor openen stemtopic.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:43 schreef Asmodian het volgende:
Donitas dan toch? Veracles.. en er is er nog eentje voor studenten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
wel student
En verenigingen even opzoeken![]()
hm APSAZ? Be Fair, Calamity,Olympia, Vlugheid en Krachtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
wel student
En verenigingen even opzoeken![]()
wat dom, ja natuurlijkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Donitas dan toch? Veracles.. en er is er nog eentje voor studenten.
V&K, zo heet mijn oude voetbalcluppie.. helaas door fusie bestaat de naam niet meer.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
hm APSAZ? Be Fair, Calamity,Olympia, Vlugheid en Kracht![]()
Stanley_Climbfall +1quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
verdeling van de inkomens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |