Moet je niet staken of je ogen een uurtje dichtdoen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:05 schreef Phoenixx het volgende:
Wil je dat ik deze topic naar [ONZ] zwiep, of toch maar liever een slotje?
Misschien goed plan om het niet meer goed te maken en verder te gaan - zonder haar. Als ik dat zo lees ben je beter af zonder die dame.quote:....ik wil het weer goedmaken, maar ik weet niet of ze nog wel wil??
Jij hebt niet opgelet. Ludieke topics mogen weer!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:05 schreef Phoenixx het volgende:
Wil je dat ik deze topic naar [ONZ] zwiep, of toch maar liever een slotje?
Come on, het is niet alsof ik katten in de fik ga steken ofzo. Mijn verhaal klopt tot op het laatste detail....wat wil je nog meer? Foto's? Een aangetekende brief?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:08 schreef Phoenixx het volgende:
kickje naar [ONZ]
Zonder haar ben ik niets meer dan een nutteloos wezen dat onnodig lucht inademt....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:07 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Misschien goed plan om het niet meer goed te maken en verder te gaan - zonder haar. Als ik dat zo lees ben je beter af zonder die dame.
Sterkte ermee.
edit: ik mis iets?
...ik kan er niets aan doen. Ik denk dat ze ziek is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:17 schreef Xennia het volgende:
Eigen schuld, lamstraal
Ik denk dat jij je huishoudelijke plichten beter moet uitvoerenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik kan er niets aan doen. Ik denk dat ze ziek is.
je DENKTquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik kan er niets aan doen. Ik denk dat ze ziek is.
Zo gek is dat niet hoor, je ziet wel vaker dat slachtoffers zich juist gaan hechten aan hun martelaarsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:21 schreef GewoneMan het volgende:
ok als ik het goed begrijp...
jij hebt een woning en je vriendin woont bij je in (of logeerde bij je) echter deelt zij de lakens uit en laat je je schoppen, slaan en bespugen. jij vlucht je eigen huis uit en wil er nu weer heen om het goed te maken
Ze is normaal gesproken echt een schatje...ik denk dat er iets mis is....er moet iets aande hand zijn, want meestal is ze echt superlief. Daarom wil ik ook praten snap je?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:21 schreef GewoneMan het volgende:
ok als ik het goed begrijp...
jij hebt een woning en je vriendin woont bij je in (of logeerde bij je) echter deelt zij de lakens uit en laat je je schoppen, slaan en bespugen. jij vlucht je eigen huis uit en wil er nu weer heen om het goed te maken
met de nadruk op wasquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:22 schreef Lucille het volgende:
Was het servies een beetje kwaliteit?
Ik bescherm mijn vriendin met mijn intellect, verdraagzaamheid en liefde. Ik verafschuw geweld jegens vrouwen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:24 schreef Bolter het volgende:
Praten is voor mietjes, terugslaan! Vrouwen vinden het fijn als een authoriteitsfiguur boven hen staat, iets met veiligheid en zo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |