abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:56:58 #51
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_73293538
Verdomme, dit is al nou de zoveelste keer dat een of ander guur persoon zo'n fossieloud topic omhoog kickt waar ik vervolgens weer op reageer. Houd hiermee op!
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_73297406
dat ook
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_73298978
Minder creme waar je je elke dag aan volsmeert , die maken ze huid zo stijf dat er gewoon rimpels in MOETEN komen. Vergelijk het met papier. Hoe dikker, hoe minder flexibel.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_73299134
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:36 schreef Sjibble het volgende:
Minder creme waar je je elke dag aan volsmeert , die maken ze huid zo stijf dat er gewoon rimpels in MOETEN komen. Vergelijk het met papier. Hoe dikker, hoe minder flexibel.
dit is dan weer wel grappig
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_73460463
"Ik vind het lief dat jij je eerste post besteedt aan een klacht uit 2006."

Dank je; ik moest het gewoon even kwijt.

Ik vind het ook lief dat jij je dan weer geroepen voelt om daarop te reageren, haha.

Verklaring; ik was aan het googleloeren op retinol en kwam op dit forum uit. Was hier ook nog nooit geweest, maar zoals ik al zei; ik moest het even kwijt. En de poster van deze klacht zal er -gezien de verstreken tijd- inmiddels wel veel meer rimpels bij hebben gekregen, dus misschien heeft ze wel degelijk wat aan mijn post!! Hehehe.
pi_73516103
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:56 schreef Drinky het volgende:
Verdomme, dit is al nou de zoveelste keer dat een of ander guur persoon zo'n fossieloud topic omhoog kickt waar ik vervolgens weer op reageer. Houd hiermee op!
Guur?

...zal 't nooit meer doen...
pi_76165321
Aloevera is heel goed voor de huid. Ik heb zelf een fles met puur spul uit Gran Canaria meegenomen. Zorgt dat je huid een betere vocht regulatie heeft en geeft geen irritatie (ook goed tegen puistjes trouwens) Je kan ook scheerschuim nemen met aloevera (kruidvat). Die op je gezicht doen, na een paar minuten intrekken afspoelen. Je kan ook gezicht olie of baby olie op je huid doen na het douchen en daarna afdrogen. Daardoor houd je huid naar ik gehoord heb 4 tot 8x meer vocht vast. Waardoor je huid strakker wordt en dus rimpels vervagen of verdwijnen. Daarnaast wordt je huid er zacht en soepel van.
Hoop dat je er wat aan hebt! Succes!
pi_89243152
Nou nou no___on en de andere mensen in dit topic, ik vind dat jullie er allemaal heel erg leuk uitzien, dus houden die rimpels, je moet het zo zien. Als je ze nu hebt, dan zijn ze over 50 jaar hetzelfde en dan zegt iedereen: 'wauw, je ziet er echt goed uit'. En, onee, wat nu? Zie ik dat goed? Ik zie dat iemand nu ook al zegt" 'waauw, je ziet er goed uit'. Dus, jullie blijven allemaal jullie leven lang er goed uitzien =)

(positieve reactie?) =D
pi_89250476
Mijn tip: Stop met lachen en ga je in plaats daarvan druk maken over allerlei onbenulligs.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')