euhhh, ben vorige week na negen jaar gedumpt, niet echt dus....hoorde niet voor niets bij het Dumpmeetcubje hequote:
Mooier had ik het niet kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:38 schreef An24 het volgende:
zullen we nu maar een ander als onderwerp van gesprek...euhhhhh....nemen?
![]()
Sorry.dat wist ik nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:42 schreef An24 het volgende:
[..]
euhhh, ben vorige week na negen jaar gedumpt, niet echt dus....hoorde niet voor niets bij het Dumpmeetcubje he
Dan zal ik nu overstappen op een ander onderwerpquote:
Wehehehquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik was op zolder op zoek naar een pruik voor de shoot zondag, heb ik die met de verhuizing waarschijnlijk weggekieperdNu hoop ik dat ik met deb's haar mag knoeien
![]()
Alles voor een mooi eindresultaat toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Weheheh
Ik ben blij dat er foto's van komen
Alles voor de foto!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Alles voor een mooi eindresultaat toch?
en ik stuur haar niet volgeknoeid met het OV hoor, ze mag douchen voor ze weer gaat![]()
Is het mijn dirty mind of is het gewoon een hele mooie zin?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:53 schreef pea4fun het volgende:
Alles voor een mooi eindresultaat toch?
en ik stuur haar niet volgeknoeid met het OV hoor, ze mag douchen voor ze weer gaat![]()
ik eerst jahquote:
Zeg!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:57 schreef freud het volgende:
[..]
Is het mijn dirty mind of is het gewoon een hele mooie zin?
Ik blus die gloeiende sintel wel ffquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zullen we nu an ff op het balkon laten afkoelen?
Douchenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:53 schreef pea4fun het volgende:
Rustig aan hé Flashquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik blus die gloeiende sintel wel ff
Alleen, en met de deur op slot ja...tssssquote:
Alleen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Alleen, en met de deur op slot ja...tssss
Laat hem nou maar lekker fantaserenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Alleen, en met de deur op slot ja...tssss
De link die ik had is dood, maar ik heb er ergens een zipje van. Moet ik hem ergens uploaden voor je?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:05 schreef pleon het volgende:
Misschien een stomme vraag tussendoor, maar hopelijk kan iemand me ff helpen. Een hele tijd terug heeft op het forum een link gestaan naar een site waar allemaal poses opstonden voor modellen. Heeft iemand toevallig de link nog? Ik kan met de zoekfunctie helaas niets vinden....
't was ff zoeken, want de oude link was dood. maar photocrack heeft het overgenomen en het zipje staat nog online:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:05 schreef pleon het volgende:
Misschien een stomme vraag tussendoor, maar hopelijk kan iemand me ff helpen. Een hele tijd terug heeft op het forum een link gestaan naar een site waar allemaal poses opstonden voor modellen. Heeft iemand toevallig de link nog? Ik kan met de zoekfunctie helaas niets vinden....
waar?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:08 schreef Muk het volgende:
file not found
ksila je bent een pestkopquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Laat hem nou maar lekker fantaseren
klopt, heppum!quote:
Xila is lekker snel iddquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:09 schreef pleon het volgende:
Pea thanks voor het aanbod maar ik zie dat Xilantof het zip-file-tje al heeft geplaatst.
Beide bedankt voor de snelle reactie![]()
Doe ff een briefie naar mijn baasquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:12 schreef pleon het volgende:
Jullie zijn geweldig!
snel naar huis want bang om nat te wordenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:14 schreef prupke het volgende:![]()
heb vandaag de ramptoerist uitgehangen ...3 keer in de file gestaan (3 x ongeluk)
Waarom rijden mensen toch zo lomp als het water met bakken teglijk uit de hemel komt kletteren??
hopelijk hebben ze er van geleerd als ze met pneumatische scharen uit hun auto moeten worden geknipt....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:14 schreef prupke het volgende:![]()
heb vandaag de ramptoerist uitgehangen ...3 keer in de file gestaan (3 x ongeluk)
Waarom rijden mensen toch zo lomp als het water met bakken teglijk uit de hemel komt kletteren??
Ah, was jij datquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:16 schreef pleon het volgende:
Pea, mail me het adres maar, je hebt mijn e-mail adres als het goed isIk stuurde je laatst dat mailtje over je flitser.
Ikke lekker niet, ik heb vakantiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:17 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga lekker slapen, morgen ook weer vroeg op!
die koe was dan ook naar mezelf toe, niet naar jouquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:19 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
hier hebben ze geloofik wel een schaar voor nodig gehad iig. Dat rode autotje zag er niet echt super meer uit.
@muk ...ze zitten toch lekker droog, ik heb geen cabriootjes gezien vandaag.
Klinkt bekend...maar ach, ik heb nu toch eventjes geen geld voor nieuw spul...slimme kinderen is leuk, maar ze willen dan wel studerenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:19 schreef pleon het volgende:
Pea ik heb zeker iets aan je reactie gehad! Ben nog eventjes aan het sparen en ach.. ik wil zoveel maar zie af en toe door de bomen het bos niet meer
Ik dacht dat die koe voor de gasten waren die hun rijbewijs bij een pakkie boter hebben gekregenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:21 schreef Muk het volgende:
[..]
die koe was dan ook naar mezelf toe, niet naar jou
ow enneh... die wierook is de bom!
Dan moet je naar de site van qmusic gaanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:24 schreef pleon het volgende:
En stel je eens voor dat je nieuw spul wilt kopen en dat je ook nog eens student bent. Dan is het leven toch zwaar hehaha
Nietus, je neemt een bijbaantje en spaart dat geld, je ouders laat je je studie betalen, zo gefixd!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:24 schreef pleon het volgende:
En stel je eens voor dat je nieuw spul wilt kopen en dat je ook nog eens student bent. Dan is het leven toch zwaar hehaha
Geen idee maar wie niet waagt wie niet wintquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:31 schreef pleon het volgende:
Prupke dat is wel een goed idee eigenlijkMaargoed, wat is de kans dat je wint!!
Bijbaantje hebt ik al, heb een vaste aanstelling naast mijn studie en stiekem doen mijn ouders een bijdrage op mijn rekening. Als er nog mensen iets willen bijdragen moeten ze me maar ff mailen dan geef ik mijn rekeningnr. wel. haha
Dus zo slecht heb je het nog nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:31 schreef pleon het volgende:
Prupke dat is wel een goed idee eigenlijkMaargoed, wat is de kans dat je wint!!
Bijbaantje hebt ik al, heb een vaste aanstelling naast mijn studie en stiekem doen mijn ouders een bijdrage op mijn rekening. Als er nog mensen iets willen bijdragen moeten ze me maar ff mailen dan geef ik mijn rekeningnr. wel. haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |