Jees, dat lijk ik wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:15 schreef hadogei het volgende:
ze kopen altijd HETZELFDE: bier en magnetron voer en ze betalen ALTIJD met ¤50 briefjes en als je doei zegt zeggen ze shosoeskie ofzo
ik word GEK VAN ZE
Nou ja, dat doen niet alleen Polen hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:15 schreef hadogei het volgende:
ze kopen altijd HETZELFDE: bier en magnetron voer en ze betalen ALTIJD met ¤50 briefjes en als je doei zegt zeggen ze shosoeskie ofzo
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:28 schreef hadogei het volgende:
nou niet dik maar als je ze ziet denk je he een pool! beetje russisch. bij die vrouwen zie je het ook altijd, maar die kopen meestal meloenen
nee, shosoeskie. Dat is achterlijke mongool, maar dan in het Pools.quote:
gejat geldquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wees blij dat ze hier tenminste ook nog wat geld uitgeven en niet alles meenemen naar Polen
Ook nog chocolade, vaak. En beltegoed. In brak Duits gaat het dan "Lebara, zehn Euro", wat klinkt als "Lbra, zihn".quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:15 schreef hadogei het volgende:
ik word GEK VAN ZE
chisikonaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:55 schreef Chriz2k het volgende:
Kurwa.
En zolang je geen ijzer in de microwave gooit.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:56 schreef Topmaat het volgende:
Bier is gezond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |