Van mij mag je hem verplaatsen hoor als je denkt dat het topic daar beter past!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:36 schreef SHE het volgende:
Ik twijfelde nog even of ik je niet beter naar CUL kon verplaatsen, daar ik denk dat je daar beter geholpen gaat worden..maarrrrrrrrr, het is flora, dus ik laat het maar hier.
Citroenmelisse ben ik in toko's tegengekomen; en Salie gewoon bij tuincentra.
In Cul hebben we dit topic Kruidenplantjes (Tips en Wetenswaardigheden) ook al lopen dus misschien zit daar wat tussenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:36 schreef SHE het volgende:
Ik twijfelde nog even of ik je niet beter naar CUL kon verplaatsen, daar ik denk dat je daar beter geholpen gaat worden..maarrrrrrrrr, het is flora, dus ik laat het maar hier.
Citroenmelisse ben ik in toko's tegengekomen; en Salie gewoon bij tuincentra.
Goede tip, dank! Inmiddels heb ik zowel de Sali als de Citroenmelisse kunnen krijgen... Alleen zoek ik nog steeds naar de Hyssop! Iemand ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
In Cul hebben we dit topic Kruidenplantjes (Tips en Wetenswaardigheden) ook al lopen dus misschien zit daar wat tussen![]()
Ik heb je reactie even in het topic gezet die Martijn_77 aangaf. Wie weet krijg je daar ook wel antwoordquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:23 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Goede tip, dank! Inmiddels heb ik zowel de Sali als de Citroenmelisse kunnen krijgen... Alleen zoek ik nog steeds naar de Hyssop! Iemand ?
Er staat toch echt vers in je ttquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:14 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Heb inmiddels maar gedroogde hyssop gekocht hier in de binnenstad bij Van der Gaag. Gave winkel trouwens...ze hebben geloof ik iets van 140 gedroogde kruiden in een soort van ouderwets aandoende winkel..echt geweldig!
Weet ik maar dat is dus echt niet meer te krijgen....en dan neem ik maar genoegen met gedroogd en koop ik in het voorjaar wel verse...quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:25 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Weet ik maar dat is dus echt niet meer te krijgen....en dan neem ik maar genoegen met gedroogd en koop ik in het voorjaar wel verse...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |