abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40659778
Ik wil graag een paar plantjes verse kruiden kopen, maar het kruidenseizoen is behoorlijk voorbij en heb geen idee waar ik ze nu nog kan krijgen...Het gaat niet om basilicum e.d. want ik weet dat je die tegenwoordig in de supermarkt kunt krijgen, maar het gaat bijvoorbeeld om Sali (Officinalis); Hyssop; Citroenmelisse e.d.

Iemand een idee?

Ik heb vandaag al bij de tuinkwekerij hier in t dorp gekeken, maar helaas...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 21:55:12 #2
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_40660477
mm ja ik wou net zeggen intratuin ofzo, die hebben dat altijd wel volgens mij
pi_40662594
ik zou, als ik jou was, dit ook in Culinesse a gogo proberen. En inderdaad, intratuin en dergelijke zaken zouden je moeten kunnen helpen.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 22:36:17 #4
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40662718
Ik twijfelde nog even of ik je niet beter naar CUL kon verplaatsen, daar ik denk dat je daar beter geholpen gaat worden..maarrrrrrrrr, het is flora, dus ik laat het maar hier.

Citroenmelisse ben ik in toko's tegengekomen; en Salie gewoon bij tuincentra.
pi_40679545
Kijk ook eens bij de lokale Turk. Bij de mijne hebben ze vaak wel wat van die kleine kruidenplantjes staan.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_40681221
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:36 schreef SHE het volgende:
Ik twijfelde nog even of ik je niet beter naar CUL kon verplaatsen, daar ik denk dat je daar beter geholpen gaat worden..maarrrrrrrrr, het is flora, dus ik laat het maar hier.

Van mij mag je hem verplaatsen hoor als je denkt dat het topic daar beter past!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_40681245
Ik ga het morgen proberen bij een ander tuincentrum...En zal volgende week eens kijken bij de toko op de hoek...
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:27:29 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_40682556
De Intratuin in Ijsselstein had pas wel de smaken die jij opnoemde, maar ook oregano enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 10 augustus 2006 @ 20:10:54 #9
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_40690459
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:36 schreef SHE het volgende:

In Cul hebben we dit topic Kruidenplantjes (Tips en Wetenswaardigheden) ook al lopen dus misschien zit daar wat tussen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_40717510
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 20:10 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

In Cul hebben we dit topic Kruidenplantjes (Tips en Wetenswaardigheden) ook al lopen dus misschien zit daar wat tussen
Goede tip, dank! Inmiddels heb ik zowel de Sali als de Citroenmelisse kunnen krijgen... Alleen zoek ik nog steeds naar de Hyssop! Iemand ?
pi_40725831
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:23 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Goede tip, dank! Inmiddels heb ik zowel de Sali als de Citroenmelisse kunnen krijgen... Alleen zoek ik nog steeds naar de Hyssop! Iemand ?
Ik heb je reactie even in het topic gezet die Martijn_77 aangaf. Wie weet krijg je daar ook wel antwoord .
Hier dus: Linkje naar de post.
pi_40874957
Heb inmiddels maar gedroogde hyssop gekocht hier in de binnenstad bij Van der Gaag. Gave winkel trouwens...ze hebben geloof ik iets van 140 gedroogde kruiden in een soort van ouderwets aandoende winkel..echt geweldig!
pi_40915293
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:14 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Heb inmiddels maar gedroogde hyssop gekocht hier in de binnenstad bij Van der Gaag. Gave winkel trouwens...ze hebben geloof ik iets van 140 gedroogde kruiden in een soort van ouderwets aandoende winkel..echt geweldig!
Er staat toch echt vers in je tt
Was geschreven,
Jorrit
pi_40916209
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:00 schreef Aitan het volgende:

[..]

Er staat toch echt vers in je tt
Weet ik maar dat is dus echt niet meer te krijgen....en dan neem ik maar genoegen met gedroogd en koop ik in het voorjaar wel verse...
pi_40916437
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:25 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Weet ik maar dat is dus echt niet meer te krijgen....en dan neem ik maar genoegen met gedroogd en koop ik in het voorjaar wel verse...
Was geschreven,
Jorrit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')