Economie is mijn richting op school dus ik zou er wel wat over moeten weten. Maar ik heb geen antwoord op je vraag.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:43 schreef Berkery het volgende:
Economie, ik was er niet zo goed in![]()
Uit welke film komt deze quote?
[..]
Duh... Shining it isquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
The Shining
Hoi BBquote:
I know you'd like that..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
Hoezo Stan? Ga je daar heen?
Goedeavond Stanleyquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goedenavond mensen.Ik zit helemaal in de Nieuw-Zeeland sfeer..
Hoezo?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[HELP] Kittens bijna verdronken.
het topic is er dus nog
-edit- ik zie dat SHE mod is in F&F.
Dáár ga ik dus nooit posten...dan ga ik gelijk dood
Ehm...half roemeens, een kelder vol wapens en een explosief karakter waar een staaf dynamiet "U" tegen zegtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vind je best wel lief hoor, kutclown
Dit is een tvp trouwens
Doe mij zo'n lief "ratje".quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Braindead Peter Jackson
Ik heb hele grote hazelnootkleurige kijkersquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm...half roemeens, een kelder vol wapens en een explosief karakter waar een staaf dynamiet "U" tegen zegt
Ohja...en dan ook nog eens 3 dagen per maand in nucleaire fase...extra gevaarlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |