quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:04 schreef Bruce117 het volgende:
Ontzettend jammer.
Dit was niet nodig geweest.
Bedankt voor de gedane arbeid in een toch al niet al te makkelijk forum.
vitessezuid113 onderschrijft deze woorden ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:08 schreef Ambrosius het volgende:
* Ambrosius] onderschrijft deze woorden.[/me]
Eilandjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:14 schreef Eilanden het volgende:
Zouden jullie ajb niet over Wamberto willen beginnen. Ik als Utrechter trek dat erg slecht
Waarom?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:14 schreef Eilanden het volgende:
Zouden jullie ajb niet over Wamberto willen beginnen. Ik als Utrechter trek dat erg slecht
Ga je mee eerste jaars checken op het eindfeest van de Eureka?quote:
Broek uit, op je rug... broek uit, op je rugquote:
Wanneeeeeeeeeer?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:16 schreef Vom het volgende:
[..]
Ga je mee eerste jaars checken op het eindfeest van de Eureka?
Hoor ik van de week, geloof de 25equote:
Tuurlijk. Ik heb mijn P, dus ik ben een stoere derdejaarsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:23 schreef Vom het volgende:
[..]
Hoor ik van de week![]()
Ga ik ff kaartjes ophalen en een actie maken![]()
Ga je mee?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:23 schreef VoreG het volgende:
stelletje pedofielen, een beetje 1e jaars gaan checken.
Dan ben ik de lakse vierdejaars, die nog bachelor isquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb mijn P, dus ik ben een stoere derdejaars![]()
Staaaaaaaaaaat er tochquote:
Ja hallo. Wat denk je?quote:
Nee want dan heb ik van de week al een andere schone aan de haak geslagenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:25 schreef Eilanden het volgende:
Verder dan 'checken' zal het bij de illustere trio waarschijnlijk niet komen ...![]()
Waar was mijn uitnogdigen danquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja hallo. Wat denk je?
Akjax heeft gevoetbald, ik heb met teamgenoten gekeken en ik meost mijn Peee vieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |