Nee sorry, Vaduz is het niet geloof ik, dus dan is het Suijkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel zonneklaar.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee sorry, Vaduz is het niet geloof ik, dus dan is het Suijk?
Naja, misschien wel zonneklaar ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
Volgens mij Suijkiequote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
[spoilerDe "founding father" van VBL.[/spoiler]
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
GolfertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Ik heb me vergist, het lijkt me idd Suijk, gezien de eerste reactie in WKquote:
Voor hoelang want het staat niet waar het dient te staan en ik vind het kut.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:25 schreef VoreG het volgende:
[..], bij elke rel. Volgens mij gewoon uit voorzorg
Dunno, het zal wel weer onbeperkt zijn, dat is allesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:35 schreef maril het volgende:
[..]
Voor hoelang want het staat niet waar het dient te staan en ik vind het kut.
Iemand die zijn mening goed onder woorden kan brengen heb ik altijd respect voor,
of ik het nou met hem eensch ben of niet.
Ik vind dit gewoon niet kloppen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dunno, het zal wel weer onbeperkt zijn, dat is alles
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:39 schreef maril het volgende:
Dit is dan wel weer leuk
kijk eens wat ik uit het water heb gevist
hijs alweer geslotenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:39 schreef maril het volgende:
Dit is dan wel weer leuk
kijk eens wat ik uit het water heb gevist
inderdaad, ga een leven zoeken ofzoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:12 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een gejank
Incrowd grapje...quote:
Ik neem aan dat je wel iets van de rel hebt meegekregen, daarin hebben mods een paar files gelekt van het crewforum, en die file heete 300.zip.quote:
kloptquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:22 schreef Erasmusch het volgende:
Ik snap er geen hol van, maar hb het idee dat het echt helemaal nergens overgaat![]()
Niet alleen begrijpelijk, maar gewoon klasse. Ik ben het soms niet eens geweest met hoe passief de beide heren hier af en toe waren richting de in herhaling vallende bloedzuigers hier, maar daarbuiten hebben ze 't hier uitstekend gedaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:49 schreef RayMania het volgende:
Rubbereend, Vadoes en Suijk, ik vind jullie beslissing begrijpelijk na het lezen van 300.zip.
Thanks voor het modden en alles wat er bij heeft komen kijken!
Was jij ook niet ex crew?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 07:42 schreef Doc het volgende:
Ach de hele "rel" is weer "business as usual":
Er gebeurt iets wat Danny niet leuk vind.
Danny beslist iets te doen.
Er zijn mensen het niet mee eens.
Danny blijft koppig " want hij is de baas".
Mensen protesteren.
Danny gaat doen alsof het heel gemeen is.
Danny gaat van "baas-rol" naar "slachtoffer-rol" .
Danny dreigt de stekker er uit te trekken.
Andere mensen steunen nu Danny.
Na drie dagen is er niets meer aan de hand.
Zo gaat het op Fok! al jaren.
Dirk_Kuijt werd inderdaad vervelendquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben het soms niet eens geweest met hoe passief de beide heren hier af en toe waren richting de in herhaling vallende bloedzuigers hier, maar daarbuiten hebben ze 't hier uitstekend gedaan.
Zo werkt in de meeste bedrijven waar je door de omvang gewoon dingen in goed vertrouwen moet delegeren.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 07:51 schreef Doc het volgende:
Yep.
"De top" hier is heel goed - zolang ze zich maar niet gaan bemoeien met fora waar ze nooit komen
Had van jou ook niks anders verwacht !quote:
Ik heb de uitzending niet gehoord omdat ik toen bezig was met mijn leven buiten FOK !quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:13 schreef Cart_man het volgende:
Nee, interesseert me geen hol dit hele gebeuren. Zitten allemaal een beetje te huilen, zielig gedoe.
Het luisteren naar Fokradio heeft me doen inzien hoe serieus sommige mensen dit stukje forum wel niet nemen. Tering, get a life.
Je luistert naar Fokradio??quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:13 schreef Cart_man het volgende:
Nee, interesseert me geen hol dit hele gebeuren. Zitten allemaal een beetje te huilen, zielig gedoe.
Het luisteren naar Fokradio heeft me doen inzien hoe serieus sommige mensen dit stukje forum wel niet nemen. Tering, get a life.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:13 schreef Cart_man het volgende:
Het luisteren naar Fokradio
quote:Tering, get a life.
surequote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja hé, dat was alleen gisteren met heel die rel, dat ik even vijf minuten luisterde.
Rare topics omdat je een paar voetballers kwijt moet misschien?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:30 schreef MaxPower het volgende:
Hoe bedoel je?
Om elk wissewasje mensen terecht wijzen, dan wel bannen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:30 schreef MaxPower het volgende:
Hoe bedoel je?
Juist omdat dit hier niet gebeurde ben ik hierheen gekomen ..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Om elk wissewasje mensen terecht wijzen, dan wel bannen.
OJOKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb een hoop gemist.
Ik heb geen zin om alles na te lezen.
Ik ken Suijk, vaduz en rubbereend en vind het toffe gasten.
Ik ben dus voor hullie.
En niet voor Danny.
Voor wie zijn jullie?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:51 schreef methodmich het volgende:
Pfff.....
Dit is gewoon lachwekkend. Staken op een internetforum waar je vrijwillig voor je lol post, dat is net zoiets als iemand die niet drinkt die besluit om de slijterij te boycotten.
De mods moeten zelf weten wat ze doen en ze zullen er wel over nagedacht hebben en dit een goede oplossing vinden. Dat respecteer ik. Maar ik vind het ook belachelijk, sorry dat ik het zeg.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:51 schreef methodmich het volgende:
dat is net zoiets als iemand die niet drinkt die besluit om de slijterij te boycotten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |