Ja, succes daarmeequote:
Maar goed, dat dus. SoK +1quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oeh, Cameron Crowe?
Liever dan die Lonely Planet? Afgesproken. Veel leuker cadeauquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:25 schreef BlaatschaaP het volgende:
Geef mij maar een 50 jaar oud zwart/wit teeveetje met een trouwe VCR er bij.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:32 schreef BlaatschaaP het volgende:
What's your point, SoK?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:19 schreef California het volgende:
SoK +1
Wereldberoemd geworden dankzij Teen Wolf Too.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:48 schreef California het volgende:
Serieus?
Oh well. Jason Bateman. En Justine.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:13 schreef Sokolsky het volgende:
Vroeger wist ik nog wel eens zo'n Triviavraag.
neequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:44 schreef Sokolsky het volgende:
Dat dacht ik na de tweede alinea, pas later zag ik dat je namen had laten staan op het eind.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:12 schreef RuneRose het volgende:
?
Sorry, klotetinypic.. 't is een ramp sinds ze met die video's begonnen zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:29 schreef RuneRose het volgende:
Ja. een nieuwe vraag laat langer op zich wachten.
Het maakt niet uit hoor Sok.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:38 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Sorry, klotetinypic.. 't is een ramp sinds ze met die video's begonnen zijn.
Ik ging net een smart-ass opmerking makenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:38 schreef fabianf het volgende:
Ik zou toch zweren dat het hem was, maar het kan niet na de vraag beter bekeken te hebben.
Daar leek het de laatste tijd wel even op, vandaarquote:
Dat had ik niet gezien. Maargoed, om antwoord te geven. Er zijn een aantal acteurs, regisseurs e.d. (10 misschien zelfs meer, beter bekend als de Hollywood ten) die zijn geblacklist vanwege contact met de communistische partij. Zijn het gevang ingegaan en mochten niet vernoemd worden bij de credits van de film. Spartacus was een van de eerste (misschie zelfs de eerste) die daar tegenin ging en een zo'n man van die blacklist in de credits gezet heeft, dit heeft het einde voor die blacklist betekend. Zoiets, geloof ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:37 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom was die blacklisted dan?
Anders kan ik amper stemmen in m'n eigen tournament, dus je moet wel eens watquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:44 schreef cwk het volgende:
Je bent wel in koreaanse sferen hé sok. Koreaanse filmmarathon gehad zag ik op MM![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:48 schreef ranja het volgende:
B lijkt me A tale of 2 sisters
E lijkt me Bin-Jip
C en D heb ik volgens mij ook gezien, maar een titel?
en die regisseurs begin ik maar helemaal niet aan
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:49 schreef cwk het volgende:
Zal 5 wel Ki-duk-kim zijn.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:49 schreef EricusMaximus het volgende:
Filmshots:
A My sassy girl
B A tale of two sisters
C Sympathy for lady vengeance
D
E
F
G Tae Guk Gi
Het gaat niet om moeilijk, maar om lang open blijven staan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:49 schreef ranja het volgende:
[..]
te moeilijke vraag bedoel je?
en dan doe je zelf koreaanse regisseurs
Ah, leuk om te weten, bedankt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:51 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Dat had ik niet gezien. Maargoed, om antwoord te geven. Er zijn een aantal acteurs, regisseurs e.d. (10 misschien zelfs meer, beter bekend als de Hollywood ten) die zijn geblacklist vanwege contact met de communistische partij. Zijn het gevang ingegaan en mochten niet vernoemd worden bij de credits van de film. Spartacus was een van de eerste (misschie zelfs de eerste) die daar tegenin ging en een zo'n man van die blacklist in de credits gezet heeft, dit heeft het einde voor die blacklist betekend. Zoiets, geloof ik.
Dat lag meestal aan het aantal mensen dat online was en/of zin om te spelen had.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:52 schreef Sokolsky het volgende:
Het gaat niet om moeilijk, maar om lang open blijven staan.
quote:
en als die nou pas vanavond om 7 uur online komen, dan heb je dus meteen een lang openstaande vraagquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:59 schreef Sokolsky het volgende:
Als je dan weet dat 6 voor de doorbraak van de Koreaanse cinema zorgde en 3 op dit moment Minister van Cultuur is, heeft een type als SoK of Lonewolf genoeg info om 't op te lossen.
Je lijkt mij wel...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:02 schreef Sokolsky het volgende:
En ik ga pas meer hints geven als er pogingen worden gedaan.
Russisch vooral. En nog wat andere landen. Volgens mij heb jij 'm gezien.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:41 schreef dolle_hond het volgende:
spaans?
Ja, die.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:22 schreef wyccie het volgende:
Moritz Bleibtreu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |