Ik kan wel PI's lezenquote:
ja maar hij zei leger.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zei eerder "Amerikaan" dan jij, case closed.
amerikaans leger is net zo vaag als een amerikaanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vragensteller zegt: als je het er niet mee eens bent...holla
Dus dat doe ik. Als ze na mijn arugmenten nog beslist jou de punten te geven..dan leg ik me daarbij neer.
wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:19 schreef SHE het volgende:
[..]
ja dus?
wie zegt dat het het leger was?
Wie zegt van niet?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:19 schreef SHE het volgende:
[..]
ja dus?
wie zegt dat het het leger was?
Haha, SHE haat je!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:19 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
wat heb ik nou weer gedaan?
Mijn post hierboven even lezenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:20 schreef SHE het volgende:
Oh en even voor de duidelijkheid, ik gun iedereen een punt hoor, niemand in het bijzonder...maar ik weet echt niet wat ik beter had kunnen doen
de bron zegt: DE VSquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie zegt van niet?
Meestal is dat wél zo nl
Heb je een bron mét de uitvinder?
De beslissing is aan jou natuurlijk
gokje: een generaal?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:21 schreef Marinus het volgende:
Overigens was Dr. Strangelove alvast goed! Nog twee te gaan
Dán moet je inderdaad Jajong het punt gevenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:21 schreef SHE het volgende:
[..]
de bron zegt: DE VS
jajong kwam als eerst met, zal wel een amerikaan zijn
jij daarna met amerikaans leger
beiden niet helemaal correct, maar in essentie heel dichtbij...tja, wat moet ik dan?
Nutteloze semantiek discussies kunnen we achterwege latenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:22 schreef Jajong het volgende:
Nou, eigenlijk is Amerikaans Leger gewoon FOUT natuurlijk. Want je kan een leger niet met 'wie' aanduiden. Een Amerikaan natuurlijk wél.
Dankje! Volgens mij nog 2 en dan heb ik al 100!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nutteloze semantiek discussies kunnen we achterwege laten
Gefeliciteerd met je punt
Heeft iemand je weleens gezegd dat je zo godvergeten irritant bent, dat het echt nog heel vermakelijk is ook?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:22 schreef Jajong het volgende:
Nou, eigenlijk is Amerikaans Leger gewoon FOUT natuurlijk. Want je kan een leger niet met 'wie' aanduiden. Een Amerikaan natuurlijk wél.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |