Zei ik niet: "het amerikaanse leger?"quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:59 schreef SHE het volgende:
Ok helder
Dan gaan de punten in principe naar Jajong..
Het antwoord was de VS, dat heeft niemand precies zo genoemd, dat weet ik , maar het was ook niet 1 man specifiek die ermee kwam.
Ik kan dus volgens mij niet anders dan 'zal wel een amerikaan geweest zijn ' goedrekenen toch?
Als iemand dit niet correct vind...hollar
En dan ook de uitleg:
De VS kwamen met de bestuurbare kogel die reageert op de op het doel gerichte laserstraal. Zolang de laserstraal het doel volgt, volgt de afgevuurde kogel die ook. Dit is mogelijk doordat de punt van de kogel beweegbaar is, welke bewegingen vergelijkbaar zijn met spierbewegingen.
Wel als je de clue gemist hebt..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:06 schreef SHE het volgende:
Of sixth sense, ook zo'n genadeloze kutfilm
nou, toen ik dat rotkind met die trillende lip zag, was voor mij de film al bedorven. Zelden een kind zoveel narigheid bij me zien oproepen.quote:
Nee, die is wel goed, maar persoonlijk vind ik Signs verschrikkelijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:06 schreef SHE het volgende:
Of sixth sense, ook zo'n genadeloze kutfilm
Eensquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, die is wel goed, maar persoonlijk vind ik Signs verscrikkelijk.
Zeker. Maar dat komt vooral vanwege het feit dat men een trailer heeft gemaak die totaal een verkeerd beeld geeft van de film. In die hele film komen 10 spannende seconden voor. En dat is dan ook meteen de trailer :'9quote:En anderen vinden The Village een kutfilm.
SHE??quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zei ik niet: "het amerikaanse leger?"
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=signsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, die is wel goed, maar persoonlijk vind ik Signs verschrikkelijk.
En anderen vinden The Village een kutfilm.
VRAGENSTELLER BESLIST LOLOLLOLOLOLOquote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:09 schreef Jajong het volgende:
Battlefield: Earth is goed
Vragensteller zegt: als je het er niet mee eens bent...hollaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
VRAGENSTELLER BESLIST LOLOLLOLOLOLO
Ik zei eerder "Amerikaan" dan jij, case closed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vragensteller zegt: als je het er niet mee eens bent...holla
Dus dat doe ik. Als ze na mijn arugmenten nog beslist jou de punten te geven..dan leg ik me daarbij neer.
En dat was naar eigen zeggen bij gebrek aan beter een half antwoord dat goedgerekend is. Waarschijnlijk heeft ze dat hele verhaal getypt,mijn post niet gezien die tijdens dat typen is neergezet en op 'Invoeren' gedrukt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zei eerder "Amerikaan" dan jij, case closed.
Ik kan wel PI's lezenquote:
ja maar hij zei leger.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zei eerder "Amerikaan" dan jij, case closed.
amerikaans leger is net zo vaag als een amerikaanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vragensteller zegt: als je het er niet mee eens bent...holla
Dus dat doe ik. Als ze na mijn arugmenten nog beslist jou de punten te geven..dan leg ik me daarbij neer.
wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:19 schreef SHE het volgende:
[..]
ja dus?
wie zegt dat het het leger was?
Wie zegt van niet?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:19 schreef SHE het volgende:
[..]
ja dus?
wie zegt dat het het leger was?
Haha, SHE haat je!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:19 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
wat heb ik nou weer gedaan?
Mijn post hierboven even lezenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:20 schreef SHE het volgende:
Oh en even voor de duidelijkheid, ik gun iedereen een punt hoor, niemand in het bijzonder...maar ik weet echt niet wat ik beter had kunnen doen
de bron zegt: DE VSquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie zegt van niet?
Meestal is dat wél zo nl
Heb je een bron mét de uitvinder?
De beslissing is aan jou natuurlijk
gokje: een generaal?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:21 schreef Marinus het volgende:
Overigens was Dr. Strangelove alvast goed! Nog twee te gaan
Dán moet je inderdaad Jajong het punt gevenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:21 schreef SHE het volgende:
[..]
de bron zegt: DE VS
jajong kwam als eerst met, zal wel een amerikaan zijn
jij daarna met amerikaans leger
beiden niet helemaal correct, maar in essentie heel dichtbij...tja, wat moet ik dan?
Nutteloze semantiek discussies kunnen we achterwege latenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:22 schreef Jajong het volgende:
Nou, eigenlijk is Amerikaans Leger gewoon FOUT natuurlijk. Want je kan een leger niet met 'wie' aanduiden. Een Amerikaan natuurlijk wél.
Dankje! Volgens mij nog 2 en dan heb ik al 100!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nutteloze semantiek discussies kunnen we achterwege laten
Gefeliciteerd met je punt
Heeft iemand je weleens gezegd dat je zo godvergeten irritant bent, dat het echt nog heel vermakelijk is ook?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:22 schreef Jajong het volgende:
Nou, eigenlijk is Amerikaans Leger gewoon FOUT natuurlijk. Want je kan een leger niet met 'wie' aanduiden. Een Amerikaan natuurlijk wél.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |