Die komen hier maar zelden voor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:48 schreef k_man het volgende:
Ah, weer zo'n leuke algemene vraag die de meeste mensen wel weten.
geen onderdelen, ook niet van een patroon..maar wat zit er in en op de kogel, waar is hij van gemaakt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
loden punt, huls met kruitkamer en een slagpin
Ik kan me er inderdaad niet bijster veel bij voorstellen, heet het dan niet gewoon een raket?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:49 schreef macondo het volgende:
Ik geloof niet dat ik een bestuurbare kogel voor me zie. Besturing met een joystick?
lood, koper en verarmd uranium als het een beetje tegenzitquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:49 schreef SHE het volgende:
[..]
geen onderdelen, ook niet van een patroon..maar wat zit er in en op de kogel, waar is hij van gemaakt.
nou, dan heb je op de valreep de laatste van de 3 gescoordquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
lood, koper en verarmd uranium als het een beetje tegenzit
Jij ging toch "nuttige" (quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
lood, koper en verarmd uranium als het een beetje tegenzit
Ik ben ook een beetje geintimeerd door al die verhalen inderdaad, helemaal in combinatie met haar Balkan-bloedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:54 schreef macondo het volgende:
Jij hebt toch niet toevallig een wapenverzameling in de kelder liggen, SHE?
Dat lijkt me een héle slechte ontwikkeling op dagen als dezequote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:54 schreef macondo het volgende:
PPK!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:54 schreef Marinus het volgende:
Walther?
Amerikaanse leger is volgens mij het dichtste dat ik kan gokkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:52 schreef SHE het volgende:
[..]
nou, dan heb je op de valreep de laatste van de 3 gescoord
lood, kruit en een laagje van koper of messing,..dat noem je de mantel
kogel is cleared..nu de bestuurbare kogel nog
Degene die het antwoord afmaakt, krijgt het punt. Tenzij je anders in je vraag vermeldt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:56 schreef SHE het volgende:
Ik zit in dubio jongens, moet ik een antwoord nu goedrekenen als deze volledig in een repliek wordt gegeven, of kan ik de door velen bij elkaar gesprokkelde onderdelen negeren en degene met het antwoord op het laatste ontbrekende stukje de punten geven?
In de regels staat dat DOORGAANS het complementerende antwoord goed gerekend wordt...maar dat het aan de vragensteller is wie het daadwerkelijk krijgt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:56 schreef SHE het volgende:
Ik zit in dubio jongens, moet ik een antwoord nu goedrekenen als deze volledig in een repliek wordt gegeven, of kan ik de door velen bij elkaar gesprokkelde onderdelen negeren en degene met het antwoord op het laatste ontbrekende stukje de punten geven?
Degene die complementeertquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:56 schreef SHE het volgende:
Degene die het antwoord completeert krijgt het punt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:56 schreef SHE het volgende:
Laatste bijdrage krijgt het punt (zelfs als het AntonDingeman isquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:56 schreef SHE het volgende:
nee, maar ik kan wel mikken als de bestequote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:54 schreef macondo het volgende:
Sorry daarvoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:01 schreef AntonDingeman het volgende:
Het was niet echt duidelijk dat je een land zocht ...
Neen, en je mag met dit soort vragen wel meerdere films gokken in 1 keerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:04 schreef Marinus het volgende:
Miss Cast Away?
Op die 2 laatste na zullen die eerder in de Top 100 staanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:04 schreef macondo het volgende:
Titanic
The English Patient
Alfie
Judge Dredd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |