Is slecht voor je gezondheid.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:26 schreef macondo het volgende:
Alle rellen gemist in het vorige topic.. hadden jullie niet even kunnen wachten op mij?
En nu krijg ik weer gedonder in de glazen maar tis echt Marten, het spijt me Nembrionic...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:24 schreef AntonDingeman het volgende:
marten toonder
Dit ga je níet menenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:27 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
En nu krijg ik weer gedonder in de glazen maar tis echt Marten, het spijt me Nembrionic...
AntonDingeman +1
Vragensteller beslist.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit ga je níet menen. Doe je het expres ofzo? Wat een kankeronzin.
Nee, doe ik speciaal voor jouquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit ga je níet menen. Doe je het expres ofzo? Wat een kankeronzin.
Je vindt eigenlijk iets anders, maar je doet nu net alsof je het ermee eens bent, anders spreek je jezelf tegen. Lastig is dat.quote:
Echt supertriest is dat, mensen die dat doen zijn sociaal kilometers achtergesteld hoor, sorry.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:30 schreef macondo het volgende:
Ik las vanochtend dat ook ergens Fake Ploeg werd afgekeurd, en Fake VD Ploeg goedgekeurd. Nu weer zoiets. Kom op zeg, doe niet zo flauw.
Nee kneusquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je vindt eigenlijk iets anders, maar je doet nu net alsof je het ermee eens bent, anders spreek je jezelf tegen. Lastig is dat.
En Anton was daar wéér bij betrokken!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt supertriest is dat, mensen die dat doen zijn sociaal kilometers achtergesteld hoor, sorry.
Het was andersom.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:30 schreef macondo het volgende:
Ik las vanochtend dat ook ergens Fake Ploeg werd afgekeurd, en Fake VD Ploeg goedgekeurd. Nu weer zoiets. Kom op zeg, doe niet zo flauw.
Jij zou zo nobel zijn om je punten af te staan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:32 schreef macondo het volgende:
[..]
En Anton was daar wéér bij betrokken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |