Is slecht voor je gezondheid.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:26 schreef macondo het volgende:
Alle rellen gemist in het vorige topic.. hadden jullie niet even kunnen wachten op mij?
En nu krijg ik weer gedonder in de glazen maar tis echt Marten, het spijt me Nembrionic...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:24 schreef AntonDingeman het volgende:
marten toonder
Dit ga je níet menenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:27 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
En nu krijg ik weer gedonder in de glazen maar tis echt Marten, het spijt me Nembrionic...
AntonDingeman +1
Vragensteller beslist.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit ga je níet menen. Doe je het expres ofzo? Wat een kankeronzin.
Nee, doe ik speciaal voor jouquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit ga je níet menen. Doe je het expres ofzo? Wat een kankeronzin.
Je vindt eigenlijk iets anders, maar je doet nu net alsof je het ermee eens bent, anders spreek je jezelf tegen. Lastig is dat.quote:
Echt supertriest is dat, mensen die dat doen zijn sociaal kilometers achtergesteld hoor, sorry.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:30 schreef macondo het volgende:
Ik las vanochtend dat ook ergens Fake Ploeg werd afgekeurd, en Fake VD Ploeg goedgekeurd. Nu weer zoiets. Kom op zeg, doe niet zo flauw.
Nee kneusquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je vindt eigenlijk iets anders, maar je doet nu net alsof je het ermee eens bent, anders spreek je jezelf tegen. Lastig is dat.
En Anton was daar wéér bij betrokken!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt supertriest is dat, mensen die dat doen zijn sociaal kilometers achtergesteld hoor, sorry.
Het was andersom.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:30 schreef macondo het volgende:
Ik las vanochtend dat ook ergens Fake Ploeg werd afgekeurd, en Fake VD Ploeg goedgekeurd. Nu weer zoiets. Kom op zeg, doe niet zo flauw.
Jij zou zo nobel zijn om je punten af te staan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:32 schreef macondo het volgende:
[..]
En Anton was daar wéér bij betrokken!
Als ik met punten weggeven nobel kan worden, absoluut. De punten zijn je gegund, maar de vragensteller mag íets soepeler zijn met de exacte spelling van een antwoord.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:32 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Jij zou zo nobel zijn om je punten af te staan?
1. er is een slowchat topic hier in MEN.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:34 schreef SHE het volgende:
Misschien kan er een apart topic geopend worden, waarin men al het onuitgesprokene uitspreekt naar elkaar
Misschien kom ik me daar ook nog wel even melden, daar de ei-kwestie mij ook nog dwars zit
Schematische weergave van de flux capacitator uit "Back to the future"?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:34 schreef AntonDingeman het volgende:
Vraag is te moeilijk denk ik. Ik zocht: Father Coughlin.
Volgende vraag:
Wat moet dit voorstellen?
[afbeelding]
Nee, dat ging over de code op eieren. Iemand claimde dat SHE maar 33% van de vraag goed had, en daar werd zij nogal pissig over.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2. ei-kwestie? Laat me raden: iemand vroeg wat er eerst was? Kip of ei?
Nu worden mijn woorden verdraaid. Ik claimde dat iemand anders 33% van de vraag goed had beantwoord, maar dat SHE door het compleet maken van de vraag er met de punten van door ging, iets waarover zij zelf 2 vragen daarvoor zat te klagen. Dat was het hele eieren eten...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:37 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nee, dat ging over de code op eieren. Iemand claimde dat SHE maar 33% van de vraag goed had, en daar werd zij nogal pissig over.
Dat heb ik al zovaak gedaan. Neem jezelf niet zo serieus.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:32 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Jij zou zo nobel zijn om je punten af te staan?
Wie is/ Wie waren de uitvinder van de bestuurbare kogel, en waaruit bestaat een kogel?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:36 schreef AntonDingeman het volgende:
SHE +1
ja, bestuurbare kogel ja, dat bestaatquote:
ik ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:45 schreef SHE het volgende:
oh..en ik maakte maar een grapje over de eitjes hoor![]()
loden punt, huls met kruitkamer en een slagpinquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:46 schreef SHE het volgende:
[..]
ja, bestuurbare kogel ja, dat bestaat
lood is goed, dat zit , ONDER ANDERE, in een kogel
en ik wil een volledig antwoord; namelijk wat er hedentendage in/op een kogel zit en wie met de bestuurbare kogel kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |