Leer PI's lezen newbie.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ja ja nu weten we het wel. Ga anders buiten spelen met je stoepkrijt![]()
Fillum...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:17 schreef Neleos het volgende:
Wat is El Mariachi?
Edit het er maar bij schat, ik zal het niet verklappenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:17 schreef SHE het volgende:
gotver!
Ik reken deze goed, ondanks de spelfouten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:16 schreef BwennieBren het volgende:
Desperado, One upoin a time in Mexico en El Mariachi?
Posticons. Die geven de strekking van mijn posts weer. Ik gebruikte dequote:
Wie leest er nou posticons?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Posticons. Die geven de strekking van mijn posts weer. Ik gebruikte de [afbeelding] PI, daar kan je uit op maken dat ik niet serieus was. Tot zover FOK 101.
Het verbaasd mij ook dat zo snel nog meer mensen het antwoord kenden, want el mariachi is niet bepaald zo bekend als zijn overige werken.. waaronder from dusk till dawn , sin city en the facultyquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:17 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ik had ook werkelijk geen idee.
Elke non-newbie.quote:
Ik zit hier welgeteld 3 jaar langer dan jij.quote:
klopt!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:21 schreef Jajong het volgende:
Banderas speelt niet in El Mariachi hoor
Krijg nou wat, je hebt nog gelijk ook. Dacht dat hij dat wel deed. Weer wat geleerdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:21 schreef Jajong het volgende:
Klopt. tvpquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:21 schreef Jajong het volgende:
Je zit in MEN.. Dudequote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit hier welgeteld 3 jaar langer dan jij.
En als je het topic doorbladert zie je dat NIEMAND die dingen gebruikt behalve jij
Vet hoor.
Volgens mij is El Mariache toch redelijk bekend. Vooral vanwege Banderas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |