vast wel, maar die van mij telt niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:04 schreef Deetch het volgende:
-te laat denk ik-
Je bent er echt achteraan het lopenquote:
Excuus... Heb hem verbetertquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je bent er echt achteraan het lopen
Okayquote:
Hij werkt idd nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:14 schreef Qunix het volgende:
http://volg_st.chat.ru/images/volgtm_5755-5756+5734.jpg
Hij doet het niet in imgvaag....
Ik zoek verderquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hij werkt idd niet
Zoek je verder?
Echt erg vaagquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:19 schreef Qunix het volgende:
[afbeelding]
Zelfde foto maar ff geupload
Truste PSquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:32 schreef PrintScreen het volgende:
[afbeelding]
laatste voor nu... slaap lekker straks Qunix![]()
heb je daar ook een plaatje bij?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:39 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Verdomme
heu ik heb mijn te late plaatjes post toch geedit en toen weer een nieuwe gepost in een nieuw bericht. Jij mocht helemaal geen plaatje posten want dan had je er twee achter elkaar gedaan en de plaatjes moeten om de beurt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:42 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Vriendelijk verzoek om nog een keer de OP door te lezen, regels zijn er om na te leven dacht ik zo.
Vooral dit zinnetje is erg van toepassing op jou.
Als je een plaatje hebt gepost die er niet meer hoort omdat het een verkeerd nummer is, je te laat bent of te vroeg bent, wijzig je je post door er een text neer te zetten. Plaats dan dus geen ander plaatje.
Het is niet de bedoeling om een ander plaatje te posten, zodat de ander na jou weer te laat is.
Ja, en dat mag juist niet, je mag als je te laat bent geen plaatje posten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:44 schreef Deetch het volgende:
[..]
heu ik heb mijn te late plaatjes post toch geedit en toen weer een nieuwe gepost in een nieuw bericht. Jij mocht helemaal geen plaatje posten want dan had je er twee achter elkaar gedaan en de plaatjes moeten om de beurt.
[sub]verder is de mijne een bierplaatje en die hebben toch altijd voorrang?[sub]
Het is idd wel heel erg nuquote:
Nu issie okayquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Serieus
Ik zie hem hier gewoon hoor...
Heb een andere nu
quote:
Ik was te laat dus wilde ik de volgende plaatsen en jij was er toen.. Ik haal hem al weg...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je had een 5906 fout geplaatst en nu snel een 5907 plaatsen alsof ik te laat ben?
Thanks.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik was te laat dus wilde ik de volgende plaatsen en jij was er toen.. Ik haal hem al weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |